Vuurwerk Orthen

Ga volgende week even kijken of we kunnen beginnen met het klaarmaken van de showroom.
Zal tijdens de opbouw wat leuke plaatjes proberen te schieten.

gr

Ik ben benieuwd naar de showroom Marchel, vorig jaar was hij na sinterklaas open als ik het goed heb, zal dat dit jaar weer zo zijn?

Marchel, Heb je nog over die pakketten van Cafferata nagedacht? Waarvoor jij toen vroeg of men een pm wou sturen over de meningen van die pakketten. Vond die pakketten erg mooi en zeker niet zo duur.

Ik ben benieuwd naar de showroom Marchel, vorig jaar was hij na sinterklaas open als ik het goed heb, zal dat dit jaar weer zo zijn?

Dat is wel de bedoeling.

Marchel, Heb je nog over die pakketten van Cafferata nagedacht? Waarvoor jij toen vroeg of men een pm wou sturen over de meningen van die pakketten. Vond die pakketten erg mooi en zeker niet zo duur.

Ik heb een aantal paketten op mijn assortimentsadvieslijst geplaatst.

Of wat dacht Marchel van de losse producten die Cafferata verkoopt, de Xplosion lijn bijvoorbeeld?

Mischien is er nog wat ruimte,Maar Gilbert heeft de laatste hand in wat er gaat komen.Ik geef echter mijn advies in de producten.
grtz

De eerste week van Oktober is weer voorbij, en mijn drang om te bestellen word steeds groter, jammer dat jullie verkoop (altijd) zo laat begint, maar het is niet anders.

Wanneer zal je ons alles of iets kunnen vertellen over het assortiment?
Ben wel benieuwd welke 'merken' er verkocht zullen gaan worden.

De eerste week van Oktober is weer voorbij, en mijn drang om te bestellen word steeds groter, jammer dat jullie verkoop (altijd) zo laat begint, maar het is niet anders.

Hahaha. Hier moet ik om lachen.
Vroeger moest je met vuurwerk bestellen wachten tot na sinterklaas, dan pas kwamen de folders uit.

Wat kunnen tijden toch veranderen he.

Zie het zo, je kan nu nog wat langer doorsparen voor je gaat bestellen :wink:

Hahaha. Hier moet ik om lachen.
Vroeger moest je met vuurwerk bestellen wachten tot na sinterklaas, dan pas kwamen de folders uit.

Wat kunnen tijden toch veranderen he.

Zie het zo, je kan nu nog wat langer doorsparen voor je gaat bestellen :wink:

Elk nadeel heeft zijn voordeel inderdaad.

Maar zeg nou eens zelf, de veranderingen zie je niet alleen bij vuurwerk, de pepernoten liggen ook al weken in de winkel! :p

Wij trachten de site 1 november gereed te hebben.

Daar ik zelf het assortiment niet mag bepalen geef ik alleen een advies van welke producten zij naar mijn mening het beste kunnen aanschaffen.
Wat men er dan verder van maak is afwachten.

gr

Marchel, over ruim 2 weken willen jullie de site up-to-date hebben, er zullen vast dus al wel wat nieuwtjes zijn, kun je ons wat meer vertellen of is het nog allemaal niet zeker?

Ben vooral benieuwd naar de lijnen die jullie gaan verkopen, en de prijzen van Evolution Fireworks.

:)

Sjonge, wat een gedram hier de hele tijd. 't Nieuws komt vanzelf wel, is zelfs 1 november nog te ver weg voor 't geduld? (niet alleen @ teun48, gaat constant hier)

Sjonge, wat een gedram hier de hele tijd. 't Nieuws komt vanzelf wel, is zelfs 1 november nog te ver weg voor 't geduld? (niet alleen @ teun48, gaat constant hier)

Snap niet waar je je druk om maakt zeg?
Voor mijn gevoel heeft Marchel er geen last van, anders had hij dat ook wel duidelijk gemaakt, en mogen maken.

Maar daar is een forum toch ook voor, het communiceren over een bepaald onderwerp, en dat is wat we hier aan het doen zijn.

Snap niet echt wat je probleem is Richardus.

Back
Bovenaan