Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie lijn. Dat gaat een ritje orthen worden
Ik mis een kleine goede knalcake in de collectie, met jullie korting zijn die een must have om tussendoor te stoken.
Het liefst een zonder sier erbij, bijvoorbeeld MC Thunder, met een maximale prijs van rond de 12/13 euro denk ik dat het zeker een goede toevoeging is.
Ik mis een kleine goede knalcake in de collectie, met jullie korting zijn die een must have om tussendoor te stoken.
Het liefst een zonder sier erbij, bijvoorbeeld MC Thunder, met een maximale prijs van rond de 12/13 euro denk ik dat het zeker een goede toevoeging is.
Geloof me of niet Teun, hetzelfde wilde ik ook ook zeggen.
De thunder salute van rubro en of mc thunder ofz.
Of iets in die richting, want ik wil niet zoveel doorlonte enz.
Geweldig!
Marchel, weet je ook toevallig welke single shots je neemt?
Net als vorg jaar de asian thunder (goeie knal)
En of de nieuwe van rubro?
Zijn jullie bang iets te missen ofzo?
Wat een gestress over welke artikelen er komen zeg. Je hebt verdorrie nog 3 maanden te gaan voor het echt interessant wordt.
Ben ik nou zo nuchter geworden of weet de jongere generatie niet wat het begrip "geduld is een schone zaak" inhoudt?
Marchel maakt ons misschien nieuwsgierig? Ik snap iedereen wel hoor... Laat ze lekker gaan, ze zijn gewoon lyrisch. Niks slechts aan toch?![]()
Nou eigenlijk stoor ik mij daar al zo'n 3 jaar aan. Mensen hebben 1 a 2 demo's gezien en slaan gelijk op hol. Enthousiasme vind ik leuk, maar doorgeslagen enthousiasme is weer een ander verhaal.
Dat is juist het leuke ervan Jupiler!
Speculeren, waarom is anders het seizoen begonnen?
Dit is nou leuk! Na 1 of 2 demo's op hol slaan.
Doe ik al jaren!
Het hoort erbij...