Vuurwerk Orthen

Marchel, is er een achterliggende gedachte over het feit dat niet alle merken terug te vinden is op de freaksite, zoals bijvoorbeeld de Pyroshopper van Lesli?

Marchel, is er een achterliggende gedachte over het feit dat niet alle merken terug te vinden is op de freaksite, zoals bijvoorbeeld de Pyroshopper van Lesli?

Pyroshopper hebben we afgelopen jaar al niet meer verkocht op wat restanten na zoals bijna alle Lesli producten.
Ik ben zelf niet echt te spreken over Lesli na de stuntverhoging op de Big mc van 25%
Mocht Gilbert er voor kiezen dit jaar toch weer wat op te nemen zal dat vermeld worden.

Op 1 september begint voor de liefhebbers officieel het seizoen.
Wij van vuurwerkOrthen hebben ook niet stil gezeten.
Wij zullen dan alvast een tipje van de sluier oplichten.
Het zal eerst het verhaal zijn en later zal via de fora de rest info bekend gemaakt worden.
Ook dit is weer een goede reden om een bezoekje te brengen aan onze winkel.

Gr
VuurwerkOrthen

Ik ben van plan om midden november te bestellen.

Maar als ik dan wat van Wolf bestel, dat ik dat met angst doe.
Wetend hoe het vorg jaar ging, producten die anders waren dan de productie filmpjes.

Maar ik vertrouw er ook op dat Marchel wel de goede keuzes maakt!

Je kan ook een maand wachten? HEt vuurwerk loopt niet weg...

Dan heb je grote demo's als die van Rijswijkse Vuurwerkhal en Herwijnen gehad. Dan heb je ongetwijfeld goed beeldmateriaal ter beschikking.

Nou wuhahaha, ik weet nog wel dat bijvoorbeeld de Silver Salutes aardig snel weg reden in andermans winkelwagens:p
Ik zelf koop niet blind, maar weet wel dat wanneer de webshop geopend is, dat ik al weet wat ik wil en bestel. Dan maar geen nieuwe toppers hoor, je hebt dan wel de garantie dat je het vuurwerk ook krijgt.

Nou wuhahaha, ik weet nog wel dat bijvoorbeeld de Silver Salutes aardig snel weg reden in andermans winkelwagens:p
Ik zelf koop niet blind, maar weet wel dat wanneer de webshop geopend is, dat ik al weet wat ik wil en bestel. Dan maar geen nieuwe toppers hoor, je hebt dan wel de garantie dat je het vuurwerk ook krijgt.

Je kan altijd 2x bestellen. Ik denk dat Marchel mee zal denken als je even contact opneemt met hem over hoe je dit het beste aan kan pakken. :bye:

Je kan altijd 2x bestellen. Ik denk dat Marchel mee zal denken als je even contact opneemt met hem over hoe je dit het beste aan kan pakken. :bye:

Voor vragen of advies ken men idd altijd contact met mij opnemen.
Tevens probeer ik natuurlijk zo goed mogelijk de nieuwe producten uit de Wolf stal te beoordelen op effectomschrijving uit de catalogus,Daarbij zal ik zeker trachten om beeldmateriaal te vinden/krijgen van de nieuwe producten.
Daarom zal de site ook pas rond november online gaan.

Beste vuurwerk liefhebbers,Freaks,en extremisten.
Na vele maanden wachten is het dan weer zover.
Het is Bijna September en het seizoen is voor ons dan weer officieel geopend.
Zoals jullie gewend zijn proberen wij van vuurwerkOrthen altijd weer met wat nieuws te komen zoals.
De meeting.
De kortingsactie.
De freaksite.
De ruime keuze uit kwaliteit producten.
Zo ook dit jaar weer.
Met trots kunnen we jullie mededelen dat we dit jaar met een eigen lijn komen die nagenoeg geheel is ontworpen door onze vuurwerkdeskundige Marchel.
Dus geen omlabbelingen van al bestaande producten maar unieke exemplaren op zichzelf.
De fora zullen z.s.m. benadert worden om de verdere info te krijgen zoals foto/film materiaal en omschrijvingen etc ook dat is voor ons natuurlijk nieuw en moeten we even kijken hoe we dat het beste aan kunnen pakken.
Met Royal Fireworks als importeur van onze lijn is de kwaliteit gegarandeerd.
Wij hopen jullie dan ook weer hartelijk te mogen verwelkomen in onze winkel dit jaar.

Mvg
VuurwerkOrthen.

Tjee, volgens mij moet ik dit jaar alweer naar deze winkel (dat betekent dus niet even wat kleine producten halen in de verkoop dagen zoals vorig jaar) :rolleyes:

LEKKER MARCHEL!!
Ik wist het wel.
En ik weet wat we kunnen verwachen!
Kwalieit met een hoofd letter K (dat denk ik).
Bedoel geproduceert door orthen in combi met Royal!
Klinkt mij als een sukje exreemer dan alleen royal!
Ik kijk er na uit!
wat word het?
Mooie cakes mooie mines knal bakken fluit bakken fonteinen of wat?
We wachten af en gaan het zien!
Iig wens ik he Team van Orthen het bese met jullie nieuwe line!!

groets Remco

ja ja je maakt je stoute verhalen waar marchel!

je eigen cake's op de markt!
En wat voor cakes!!!!
Damn damn fckng hell!!!
eerst rubro ik dacht kan het beter??
Ja zeker !
Daar komt Marchel met nog een schepje er boven op!
Heel mooi kerel!

leuk om het allemaal nu te lezen, maar ik zie helemaal geen filmpjes? Of heeft 3xh ze al gezien?

Hey, gefeliciteerd met en bedankt voor die geweldige Royal cakes, Marchel!

Maarrehm, ze gaan toch niet alleen Orthen verkocht worden hè...? Want dan kan ik ze wel op m'n buik schrijven :sad:

Goed bezig Marchel! Ze staan er mooi op. Zoals ik al zei, heerlijke producten! Ben nog steeds benieuwd hoe ze live presteren..

Gaan we deze alleen op de demo van Orthen live in actie zien?
Dan moet ik wel van de partij zijn, al zijn er nog meer interessante demo's die dag...
Demo van Royal misschien?
Chinese samples belove veel iig.

Zodra ik meer nieuws heb wat betreft de levering van de producten etc zal ik kijken wat we kunnen.
Ik wil mijn 6 schatjes natuurlijk ook live in actie zien.
Heb er namelijk een monsterlijk project voor in de planning staan.

O o o,

even routebeschrijving orthen uitprinten hoor:p

Wat een cakes, helemaal die knalcakes!

Wat hou ik van september!:D

Back
Bovenaan