Vuurwerk Orthen

vooral de dubbel brocade king he:p
die pakketten zijn wel wat!
Met de orthen korting van 30% is het ook nog eens goed betaal baar!
Hoop dat marchel en gilbert van orthen er ook oor na hebben:P
Ik vind dat caferata MOET blijven bij Orthen:p

http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=18350
tja das weer zoon lkkr pakketje!

Die is ook mooi ja.

Ik vertrouw die china filmpjes wel. Omdat er een demo filmpje is van die firebase assortiment. Die ziet er even goed uit als in china. Dus ik denk dat die andere 2 ook wel even goed zullen zijn.

Laatst bewerkt:
Pakketten van Cafferata zijn zeker goed hoor. Ik had vorig jaar de X-50 pakket, die was echt heerlijk! Heb er nog 3 cakes van (elk 9 schoten maximaal gevuld met effectomschrijving).

Ik moet zeggen dat ik dat eerste pakket van 250 euro die Lesl voorstelde toch wel erg gaaf vind.
Toch maar proberen om het budget groter te maken, want met dit pakket ben je in feite gewoon klaar. Genoeg geweld iig en met een korting een nog beter pakket!

Ik wil hem zien op een demo, het liefst waar ze 1 voor 1 afgeschoten worden.

Misschien zelfs op de demo van Orthen.

Top level is ook zeker niet mis.
Cafferata heeft meer mooie pakketten. Maar omdat er niet zoveel over bekend is, vallen ze niet zo snel op.

Mochten we weer 35% korting krijgen bij orthen.
Word dit pakket €162,5! beter kan niet

Zojuist terug van de Afspraak bij cafferata.

Aangezien men er naar vroeg hier een klein stukje over hoe en wat.

Volgens afspraak om 10:00 aangekomen bij het pand in Uden waar ik verwelkomt werd door Jeroen en Hans.
Na een bakkie koffie naar de showroom gegaan om daar verder te kijken voor het komende seizoen.
Heb alvast via de 2010 lijst de keuze gemaakt die ik Gilbert zal voorleggen om evt op te nemen in het assortiment
De nieuwe cattalogus is in de maak.
Verder even lekker over vuurwerk etc gepraat en over wat er nieuw komen gaat.
Ik kan zeggen dat er zeker wat mooie zeeeeer potentiele dingen gaan komen maar dit hou ik even voor me zodat Cafferata er zelf mee naar buiten kan komen.
Het was in iedr geval reuze gezellig aangezien ik om 12:30 weg ging:p
Nu is het uitkijken naar de demo waar ik erg zin in heb.

grtz

Laatst bewerkt:
Wat las ik op fpm? De verrassing is in productie?
Dat beloofd iig veel goeds:p

Dat heb je helemaal goed.
Binnenkort zullen de fora meer info krijgen en indien gewild gaan we onder het genot van een bakkie koffie alles bespreken.

VuurwerkOrthen gaat weer knallen!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk gewoon een super speciale orthen cake met alles derop en deraan.

Van crossetten tot salutes!:p

Graag zou ik nog wat willen weten beste forumers.

Ik heb inmiddels een aantal producten van Cafferata in mijn assortimentsadvies geplaatst ,Welke laat ik nog even in het midden.
Graag zou ik willen weten hoeveel animo er is om de onderstaande producten voor jullie in het assortiment te plaatsen.

Professional Fire Base.
Heavy Report cakes.
Top level cakes.

Graag jullie mening via PM zodat ik de stemmen kan bij houden in een schema en kan bekijken of er genoeg animo voor is om ze op te nemen.

grtz

Laatst bewerkt:
Ik heb mijn mening opgestuurd.
Toch even een post posten om dit meer in aandacht te brengen:p

En ik zie dat in het assortiment van vorg jaar havana pakketten zitten. Misschien dat deze van cafferata beter zijn dan die.

Een vraagje he

Is het misschien een idee om Marijn in het assortiment te nemen?

Of is dit niet mogelijk?
Ik vind het wel passen als je kijkt naar de andere producten die orthen dan heeft.

Een vraagje he

Is het misschien een idee om Marijn in het assortiment te nemen?

Of is dit niet mogelijk?
Ik vind het wel passen als je kijkt naar de andere producten die orthen dan heeft.

Helaas is dit niet mogelijk.
Ik ben er namelijk al mee bezig geweest.

Grtz

Hij is natuurlijk wel appart,Echter vind ik hem aardig aan de prijs,Maar met apparte dingen heb je dat natuurlijk.
Wie weet als er veel animo voor is!!!

Ik vind het persoonlijk een meerwaarde voor je winkel, maar ik ben dan ook, net als iedereen hier, een vuurwerkfreak. Ik heb er veel geld voor over en ik weet van tevoren precies wat de uitwerking is van het vuurwerk dat ik koop.

Ik denk echter dat de gemiddelde consument er niet heel erg warm van wordt.

Binnenkort de demo van Rubro bezoeken.
En binnenkort zullen we bekend gaan maken waar we dit jaar mee komen.
De fora zullen binnenkort een mail krijgen ter uitnodiging om op de hoogte gebracht te worden.

En binnenkort begint officieel de periode voor ons liefhebbers weer:p

Binnenkort:D

Kijk, goede berichten Marchel! Ben benieuwd, Orthen voert wat in hun schild haha, dat is duidelijk. :p:D

Back
Bovenaan