Vuurwerk Orthen

Prima wederom. was toch op pad dus dacht: ik ga langs voor wat klein spul.
ruim voor de afspraak maar mijn bestelling stond al klaar in 3 dozen.

Was aardig druk, maar kon op m'n gemak alles invullen aan tafel. was snel aan de beurt en de klanten & het team waren weer erg grappig. bestelling snel nagelopen, terwijl de kleine bestelling werd gepakt (Royal FU Perfect Harmony leidde me af, zo mooi!). grond vuurwerk erbij & afgerekend.

Ik was alleen dus liep de verkoper vriendelijk mee. laatste dozen makkelijk zelf gedragen. thuis ontdekt dat ik 3 x Vast Fortune mistte. terug (2 min.) en iets anders gekozen, mocht iets meer zijn (space shooters geworden). Marchel nog gezien, maar Gilbert niet.
De winkel ziet er weer prachtig uit. lesli dummies hebben 'n mooi plaatsje en de vitrines zijn overzichtelijk.
*Zit nog 100e in het budget voor wat fluitcakes voor mijn broer. straks even bekijken. Volgend jaar natuurlijk zeker weer.

Laatst bewerkt:
Na Lopik doorgereden naar Den Bosch(Tolburg) vanochtend. Korting was natuurlijk fantastisch. Bestelling opgehaald, hoefde niet lang te wachten. Ik was een uur te vroeg maar bestelling werd heel snel klaargezet. Werd ook geholpen met het inladen, bedankt voor dit. Gewoon klasse zaak en volgend jaar zeker weer. Alvast een goed en gelukkig nieuwjaar.

mvgr,
Parlak

Bij deze willlen de medewerkers van VuurwerkOrthen iedereen een gelukkig nieuwjaar en voorspoedig en gezond 2011 wensen.

Wij hopen dat iedereen weer naar volle tevredenheid is geholpen.
Het waren drie ontzettend drukke dagen waarbij we de groei in verkoop niet hadden verwacht waardoor we soms wat mensen tot onze spijt teleur moesten stellen.

Ik zal binnenkort de uitdraai maken van alle freak bestellingen en daaruit de prijswinnaars trekken voor de prijzen.
Deze zullen hier bekend gemaakt gaan worden.

Ik ben zelf na deze dagen echt helemaal op en zal even moeten bij tanken.
Maar zal weer gauw beginnen met de 1e voorbereidingen voor dit jaar.

grtz
Pyromaniac 1975

@PYROMANIAC 1975,
Bedankt wederom voor alle moeite die je gedaan hebt voor ons zoals de kortingen! Nu alleen nog hopen op een prijs hehe:D
Doe maar rustig want er is zat tijd tot volgende oud en nieuw haha.

Vanmorgen mijn vuurwerk opgehaald en alles wat goed geregeld, jammer genoeg waren de Cruise Rockets niet op voorraad en werden die pas om 12 uur geregeld, die neemt Gilbert morgen voor mij mee naar Tolbrug (2de vesteging) zodat ik ze daar op kan halen. Super geregeld en een mooie korting!Een aantal tips:
De site vind ik niet echt geweldig, neem een voorbeeld aan vuurwerkland Steenbergen, die site is erg overzichtelijk en ziet er veel professioneler uit voor mijn gevoel, nu is het redelijk simpel.

Ook hoop ik volgend jaar nog meer toppers te zien zoals de Binkie's, Messiers, en kleine knalcake bijvoorbeeld Thunder Salute van Rubro of de Titanium Thunder van Hardix.

Volgend jaar kunnen jullie voor de 4de keer op mij rekenen. :)

Wil hier nog even op terug komen, ik fiets dus een kilometer of 20 heen en terug naar Tolbrug om mijn Cruise Rockets op te halen wat mij beloofd was dat ze binnen waren, daar aangekomen blijkt dat niet zo te zijn. Ik behoorlijk teleurgesteld, ze kosten niet veel, maar het gaat om het product, toen kreeg ik als vervanger Hot Shots en Phlox, ik had al veel pijlen en fontijnen dus het voegde niet de zelfde waarde aan mijn collectie toe als de Cruise Rockets zouden doen. Ook waren allebei die producten bagger, pijlen gingen veel te hoog en fontijn telaag.

Vind het niet netjes dat als iemand een bestelling van meer dan 500,- euro plaatst dat hem beloftes worden gedaan die niet waar worden gemaakt.

Wil hier nog even op terug komen, ik fiets dus een kilometer of 20 heen en terug naar Tolbrug om mijn Cruise Rockets op te halen wat mij beloofd was dat ze binnen waren, daar aangekomen blijkt dat niet zo te zijn. Ik behoorlijk teleurgesteld, ze kosten niet veel, maar het gaat om het product, toen kreeg ik als vervanger Hot Shots en Phlox, ik had al veel pijlen en fontijnen dus het voegde niet de zelfde waarde aan mijn collectie toe als de Cruise Rockets zouden doen. Ook waren allebei die producten bagger, pijlen gingen veel te hoog en fontijn telaag.

Vind het niet netjes dat als iemand een bestelling van meer dan 500,- euro plaatst dat hem beloftes worden gedaan die niet waar worden gemaakt.

Dit is waarschijnlijk door mis communicatie zo gelopen.
Beste Teun als je dit jaar besluit weer te komen vraag dan even naar mij want de Cruise Rockets hadden we op Orthen nog liggen,Dan zal ik kijken voor een goedmakertje accoord?

Dit is waarschijnlijk door mis communicatie zo gelopen.
Beste Teun als je dit jaar besluit weer te komen vraag dan even naar mij want de Cruise Rockets hadden we op Orthen nog liggen,Dan zal ik kijken voor een goedmakertje accoord?

Oke dat is erg klantvriendelijk!
Aan de hand van het assortiment zal ik kijken of ik langs kom, waarschijnlijk dus gewoon weer, heb er alle vertrouwen in! :)

Ik kom volgend jaar zeker weer langs!
Nu alleen nog hopen op meedere lijnen van rubro (natuurlijk weer het buurt ass!) en op marijn vuurwerk dan zou ik echt blij zijn :D!

@Marchell
De loterij die nog moet kome waren tog met het oranje kaartje die
aan de schietlijst vast zat?

@Marchell
De loterij die nog moet kome waren tog met het oranje kaartje die
aan de schietlijst vast zat?

Nee,De loterij in deze wordt gehouden onder alle bestellingen van de freaksite.
Ik ben deze week in de winkel en zal dan vragen naar de uitdraai zodat de trekking kan gaan plaatsvinden.

grtz

Was gewoon goed toen we binnen kwamen om de bestelling te halen 10 min gewacht. Vind een freaks zoals mij niet erg kan die beetje rond neuze wat de andere mensen hebben besteld enzo:)
Ik zou niks veranderen volgend jaar!
Alles zag er netjes uit sta tafels mooi bekleed enzo top hoor!
Dik plus punt voor jou marchel ook voor de hulp om mijn bestelling te maken :wink:

Bij deze geef ik allen alvast te kennen dat wij alweer druk in de weer zijn om dit jaar weer een fantastisch assortiment voor jullie te realiseren.
Wat betreft kortings actie kan ik nog niet veel vertellen wat het dit jaar gaat worden.
Echter kan ik wel aangeven de berichtgeving in de gaten te houden daar er dit jaar een erg leuke verassing gaat komen

Ook zullen we weer een demo houden en zal geschoten worden op 16 of 23 december.

grtz
Pyromaniac 1975

Leuk dat er vanuit vw Orthen ook wat nieuws komt!

Als vaste klant ben ik natuurlijk erg benieuwd, wanneer kan je ons meer vertellen?

En de collectie word die nog uitgebreid? :)

Leuk dat er vanuit vw Orthen ook wat nieuws komt!

Als vaste klant ben ik natuurlijk erg benieuwd, wanneer kan je ons meer vertellen?

En de collectie word die nog uitgebreid? :)

Er gaat zeker een uitbreiding komen,En deze uitbreiding zal niemand verwachten:p
Later zal hier meer over bekend gaan worden daar wij er nog druk mee bezig zijn.

Laatst bewerkt:
Marchel, misschien een vraag waar je wel antwoord op kan/mag geven, worden er producten uit het assortiment gehaald vorig jaar verkocht werd (en wat nu dus op de site staat)? Of blijft het assortiment van vorig jaar ook nog geheel verkocht worden?

Nee,Er zal idd gesneden gaan worden in het assortiment.
Er zullen artikelen verdwijnen maar ook bij komen natuurlijk.

gr

Oke bedankt voor het op de hoogte houden, het is zo vroeg in het jaar maar als we eenmaal nieuws krijgen te horen, och och, dan willen we ook alles weten, haha.

Bedankt voor de tot nu toe gegeven informatie. :)

Nog maar een vraag om van de spanning af te komen:

Wanneer denk je het assortiment rond te hebben en ons dus te kunnen vertalen wat het in zal houden? :)

Back
Bovenaan