Vuurwerk Orthen

we hebben er weer zin in. morgen weer eens lekker vuurwerk kijken, ook van de partij als Niet Snel gewoon rijdt.

jammer dat de fire emblem er niet is, had er een aantal op mn lijstje staan, maar de daybreak is een soortgelijke cake, maar die hebben jullie heleaas niet. Iemand anders mischien een tip?

Ik wil graag vandaag mijn bestelling doen alleen is de Garden nogsteeds 1995,- euro. Kan ik gewoon bestellen en het juiste bedrag overmaken en in de mail vermelden dat de prijs niet klopt. Of passen jullie het even snel aan?

Was weer een leuk avondje maar man man wat was het koud! Gelukkig nog een beetje opgewarmd door het sjouwen en het lekkere eten in de winkel.

Is er ook toevallig gefilmd gister avond ?
Ik kon er jammer genoeg niet bij zijn :(
en ik zou tog graag iets willen zien op Film :p

Greetzz Jan :bye:

Er stonden 2 mensen te filmpjes, het kan zijn dat het Damianus was maar ik herkende mensen niet goed omdat iedereen door de kou ingepakt was.

En dat was het ook, brrrrr

Ik wil graag vandaag mijn bestelling doen alleen is de Garden nogsteeds 1995,- euro. Kan ik gewoon bestellen en het juiste bedrag overmaken en in de mail vermelden dat de prijs niet klopt. Of passen jullie het even snel aan?

Betaal gewoon die 1.995,- joh :p
Is inmiddels aangepast.

bestel maar gewoon maar mail even naar orthen dat de prijs er verkeerd in staat.

grtz

Laatst bewerkt:
Marchel,

wij waren eerst van plan om nog naar Duitsland te gaan voor vuurwerk te halen. Maar we gaan hier toch van af zien, aangezien we al meer dan genoeg hebben besteld bij jullie.

Daarom is mijn vraag of het mogelijk is om de ophaaltijd te wijzigen? Onze tijd is nu de 29ste in de avond en we zouden dit graag in de morgen willen doen. Ik heb geprobeerd jullie telefonisch te bereiken maar dat is me niet gelukt, moet ik vanavond nogmaals proberen te bellen of beter via een mailtje?

Vanmorgen mijn vuurwerk opgehaald en alles wat goed geregeld, jammer genoeg waren de Cruise Rockets niet op voorraad en werden die pas om 12 uur geregeld, die neemt Gilbert morgen voor mij mee naar Tolbrug (2de vesteging) zodat ik ze daar op kan halen. Super geregeld en een mooie korting!

Een aantal tips:
De site vind ik niet echt geweldig, neem een voorbeeld aan vuurwerkland Steenbergen, die site is erg overzichtelijk en ziet er veel professioneler uit voor mijn gevoel, nu is het redelijk simpel.

Ook hoop ik volgend jaar nog meer toppers te zien zoals de Binkie's, Messiers, en kleine knalcake bijvoorbeeld Thunder Salute van Rubro of de Titanium Thunder van Hardix.

Volgend jaar kunnen jullie voor de 4de keer op mij rekenen. :)

Ook mijn bestelling werd prima afgehandeld door Marchel en overige medewerkers van Orthen.
Helaas kregen we niet alles in één keer mee, dus moest er een tweede rit aan te pas komen om de gehele bestelling mee te krijgen. Toen ik 's middags de 2e keer arriveerde, waren de Cruise Rockets gelukkig nét binnen en konden mee de auto in. Een paar artikelen waren niet op voorraad. Hiervoor in de plaats heb ik gelijkwaardige vervangers gekregen. Allemaal prima opgelost!

Marchel, ik wou je nog een knallende jaarwisseling wensen, maar je glipte er toen nét tussenuit :p
Dus bij deze :)

Morgen tussen 8 & 9 laatste bestelling ophalen bij vw Orthen. Mischien dat ze er in plaats van gratis vuurwerk zo'n mooi 3 of 4 inch pijpje bij kunnen geven die tegen de toonbank aan staan:P

Toen ik en me pa binnen kwamen,was het aardig druk. Even een rondje gemaakt langs de de glazen kasten,en werd daarna al snel geholpen. Bestelling gecontroleerd,of er nog wat ontbrak,en de ontbrekende producten werden gehaald. Dat waren een colorful crosette en een Azalea,alleen was de Azalea helaas afgekeurd,heb in de plaats daarvan een Magical Moments gehad. Marchel aka Pyromaniac 1975,nog even gesproken,maar die was achter de schermen,samen met anderen knetters druk. Die vertelde ons over de drukte,en dat de producten niet aan te slepen waren. Me pa was zo aardig,om alvast een deel in te laden,ondertussen heb ik nog wat losse dingen gehaald. Dat waren:3 x aansteeklont 1 meter,2 x Tears of Beauty,en 1 x Space Temple. Daarna de rest ingeladen,en op naar huis. Ben volgens mij pa,onderweg in slaap gevallen met een big smile. Rara hoe komt dat?

Voor een freak als ik,Top winkel,met een heerlijk breed assortiment!

Grote kans dat ik volgend jaar,weer binnen sta. Wens iedereen van orthen een gezond 2011. Gr yannick.

na de chaos van vwsteenbergen vanochtend was dit een verademming. bestelling stond gewoon klaar zo als het hoort. wat bij bestellen werd meteen behandeld, werd er niet voor naar een andere kassa of wat dan ook gestuurd. en kreeg ook nog een 35% korting erop van gilbert omdat me bestelling ook al die korting had. een dikke 10 van mij voor orthen

Voor het eerst bij Orthen gekocht. Probleemloze afwikkeling en uitstekende service. Kon zelfs ter plekke een deel van de internetbestelling nog omruilen. Kreeg ook nog hulp van de verkoper bij het versjouwen van het spul. Kortom: prima tent!

Back
Bovenaan