Vuurwerk Orthen

@beja wil het werk van marchel niet inpikken maar havanna gaat er af en show time komt er bij ik zelf hoop dat er ook nog paar dinge bij komen maar ja kan niet alles hebben hea

Oh,Wie zegt dat Havana eruit gaat:p
Wil je niet teleurstellen maar ook Havana zal verkrijgbaar zijn:D

grtz

@PYROMANIAC 1975
Ow dat dacht ik omdat dat in een van je vroegere post niet meer bij stond.
Sorry mensen dat ik de verkeerde info gaf.

Marchel een vraagje,Is de Edelweiss in de losse verkoop verkrijgbaar? Want dat is nu net de cake,waarvan het jammer is,dat hij er niet meer tussen staat. Ik vind hem persoonlijk erg mooi. Voor de rest niks te klagen,alle andere toppers zijn aanwezig.

Marchel een vraagje,Is de Edelweiss in de losse verkoop verkrijgbaar? Want dat is nu net de cake,waarvan het jammer is,dat hij er niet meer tussen staat. Ik vind hem persoonlijk erg mooi. Voor de rest niks te klagen,alle andere toppers zijn aanwezig.

Zoals Marchel eerder schreef is het mogelijk ja, maar dan alleen per karton.

Ik ga dit even met Gilbert overleggen want ik denk dit de Edelweis is verwijdert i.p.v. de Phlox.

grtz

Marchel, heb jij toevallig de emperors world al gezien? Ik zit te twijfelen tussen de big box van havanna en de emperors world van Royal. Kun jij zeggen welk pakket groter is en de grootste potten heeft...? Alvast bedankt.

Marchel, heb jij toevallig de emperors world al gezien? Ik zit te twijfelen tussen de big box van havanna en de emperors world van Royal. Kun jij zeggen welk pakket groter is en de grootste potten heeft...? Alvast bedankt.

Beste Beja.

Om even antwoordt te geven op je vraag.

De Bigbox hebben heeft cakes met harde burst en mooie kleuren.
De Emperors world heeft een kleinere burst maar dan weer aparte effecten.

Emperors world is hier te bekijken.
http://www.royalfireworks.nl/emperors-world/

grtz

Oke bedankt, maar jij kunt niet zeggen of dat de potten in de emperors world groter zijn dan in de big box?

Is er een mogelijkheid dat de Dominator nog word toegevoegd aan de Bareley Legal lijn? Ik vind het i.i.g een goed product.
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Met 25% korting (37,50) of met 35% korting (32,50) lijkt me dit zeker een aanrader. :wink:

(sorry voor 2 posts achter elkaar)

Ik zie dat de Showtime collectie is toegevoegd, betekend dit dan ook dat jullie beelden van de mines ontvangen hebben?

:)

Is er een mogelijkheid dat de Dominator nog word toegevoegd aan de Bareley Legal lijn? Ik vind het i.i.g een goed product.
movie

Met 25% korting (37,50) of met 35% korting (32,50) lijkt me dit zeker een aanrader. :wink:

Is helaas niet mogelijk daar wij de lijn van Wolf voeren.
Zoals ik al verwachte zal dit lastig zijn omdat twee importeurs dezelfde collectienaam voeren.

grtz

Showtime is inmiddels ook toegevoegd op de site al zijn het er niet zoveel.
Mochten er nou ontbreken waarvan jullie denken die moet er wel bij laat even weten zodat ik dit kan overleggen met Gilbert.

grtz

Gold Comet To Color,staat er niet meer tussen,maar dat maakt niet uit. Ik denk dat het een goede keuze is Marchel,ookal was die cake echt prachtig. Kan je trouwens al bestellen,zo ja,Dan ga ik dat zaterdag eens doen,:D

Back
Bovenaan