Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze even een ZEER belangrijke update.
Het eerdere bericht over het assortiment komt te vervallen.
Maar wees niet getreurd want het wordt in grote delen wel gevoerd alleen gaan er wat ZEER positieve dingen gebeuren.
Ik zal hier nog niet verder op in kunnen gaan maar kan jullie 1 ding zeggen.
Wij gaan dit jaar helemaal los voor de echte freaks met wat hele fantastische verrassingen.
grtz
Pyromaniac 1975
Beste pyromaniac, dank dat je ons continue up to date houd en ons ook in spanning laat!!
Heerlijk om zo'n "ik kan niet wachten met o&n"- gevoel in stand te houden!
Ik zal geen freak zijn om toch nog een poging te wagen...: mag de Xtreme salute dit jaar nog meedoen in het ass.?
Valt er nog een tipje van de vuurwerksluier op te lichten?!
Niet geschoten is altijd mis, dus..!![]()
Ben erg benieuwd. Weet in ieder geval wel al zeker dat ik dit jaar bij Orthen ga bestellen. Even op en neer vanuit Almere is geen issue.
Vraag me alleen even af hoe het nou precies zit met de maximale hoeveelheid kg's vuurwerk die ik in mijn ééntje mag meenemen?
En oh ja......Bonefireworks zou ook een gave aanvulling zijn op het assortiment.
Vandaag de 1e opmaak van de site binnen gekregen.
Ziet er super uit en het betaalsysteem wat we afgelopen jaar miste zit er nu ook op.
We gaan nog met 1 importeur overleggen over een lijn en dan hebben we wel het meeste rond.
Wat ik kan verklappen is dat we een megafreak assortiment hebben weten samen te stellen en hopen onze trouwe liefhebbers van afgelopen jaar en natuurlijk heel veel nieuwe liefhebbers mogen verwelkomen.
grtz
Pyromaniac 1975
Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen jaar zeer goed geholpen daar.
Ik moest in de binnenstad van Den Bosch ophalen, en het was er loei druk in de stad. Terwijl ik in de rij stond om ergens te mogen parkeren heb ik mijn broertje (nog geen 16) maar alvast naar de winkel gestuurd, en vervolgens zie ik hem 5 minuten later terugkomen samen met een medewerker en een grote doos die ze naar de auto tillen!!
Ik heb uiteindelijk dus niet eens hoeven parkeren, en was er zeer snel weer weg dankzij de geweldige service!
Dit jaar zal ik er dan ook zeker weer een deel van mijn vuurwerk bestellen, en ik hoop net als vele anderen dat ze een aantal producten gaan verkopen van de nieuwere importeurs, waar ook ik zeer van gecharmeerd ben!
Marchel, een vraagje:
Gaat Orthen dit jaar ook de assortimenten prof cake,s 6930-6940 verkopen?
Zie ook onderstaand topic:
http://www.vuurwerkcrew.nl/forum/showthread.php?t=9467