Vuurwerk Orthen

Zier er inderdaad zeer goed uit.
En 30% is natuurlijk een hoop geld, bedankt voor al je werk hierin marchel.

Bij deze even een ZEER belangrijke update.

Het eerdere bericht over het assortiment komt te vervallen.

Maar wees niet getreurd want het wordt in grote delen wel gevoerd alleen gaan er wat ZEER positieve dingen gebeuren.

Ik zal hier nog niet verder op in kunnen gaan maar kan jullie 1 ding zeggen.
Wij gaan dit jaar helemaal los voor de echte freaks met wat hele fantastische verrassingen.

grtz
Pyromaniac 1975

Bij deze even een ZEER belangrijke update.

Het eerdere bericht over het assortiment komt te vervallen.

Maar wees niet getreurd want het wordt in grote delen wel gevoerd alleen gaan er wat ZEER positieve dingen gebeuren.

Ik zal hier nog niet verder op in kunnen gaan maar kan jullie 1 ding zeggen.
Wij gaan dit jaar helemaal los voor de echte freaks met wat hele fantastische verrassingen.

grtz
Pyromaniac 1975

Ben erg benieuwd wat je voor ons in petto hebt Marchel!

Beste pyromaniac, dank dat je ons continue up to date houd en ons ook in spanning laat!!:)
Heerlijk om zo'n "ik kan niet wachten met o&n"- gevoel in stand te houden!
Ik zal geen freak zijn om toch nog een poging te wagen:rolleyes::wink:...: mag de Xtreme salute dit jaar nog meedoen in het ass.?
Valt er nog een tipje van de vuurwerksluier op te lichten?!:p
Niet geschoten is altijd mis, dus..!:bye:

Beste pyromaniac, dank dat je ons continue up to date houd en ons ook in spanning laat!!:)
Heerlijk om zo'n "ik kan niet wachten met o&n"- gevoel in stand te houden!
Ik zal geen freak zijn om toch nog een poging te wagen:rolleyes::wink:...: mag de Xtreme salute dit jaar nog meedoen in het ass.?
Valt er nog een tipje van de vuurwerksluier op te lichten?!:p
Niet geschoten is altijd mis, dus..!:bye:

:p:p:p.....Helaas Sjopies......

Even volhouden.
Wij hebben iets fantastisch in de maak wat bekend wordt gemaakt als de tijd daar is.

Qua E.S kan ik helaas nog geen info geven omdat we daar nog niet uit zijn.

grzt
Pyromaniac 1975

Nou beste mensen hier ben ik weer:p

Momenteel zijn we druk bezig met de site en het opvragen van de digitale bestanden van producten bij de importeurs.
Dit jaar hebben we een aantal zeer leuke verrassingen en natuurlijk die super staffelkorting op onze welbekende freaksite.:thumbsup:

Qua assortiment ga ik nu een keer niks verklappen zodat ook dit een leuk iets is voor jullie om naar uit te kijken,En geloof me jullie weten zeker de weg te vinden naar VuurwerkOrthen als ons assortiment bekend wordt gemaakt.
Het is de bedoeling dat we het hele gebeuren op 1 november bekend maken en anders wordt het op de 13e tijdens de meeting gedaan.
Ik kan jullie 1 ding beloven >dit wordt een topassortiment:D

Dus vergeet even al het gene wat ik in eerdere berichten heb verteld en laat je straks versteld staan waar we mee komen:p:D:p

Wij van VuurwerkOrthen gaan in ieder geval (Mocht er een poll beste verkooppunt komen ) voor de 1e plaats.

grtz
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
Dit ga ik niet nog langer volhouden. Haha 1 noverber pas. Pfoe. Dat word in spanning wachten. Maar ik geloof er helemaal in dat vw Orthen weer een top assortiment heeft. Hoop dat me budget het allemaal aankan haha. :p

Ben erg benieuwd. Weet in ieder geval wel al zeker dat ik dit jaar bij Orthen ga bestellen. Even op en neer vanuit Almere is geen issue.
Vraag me alleen even af hoe het nou precies zit met de maximale hoeveelheid kg's vuurwerk die ik in mijn ééntje mag meenemen?

En oh ja......Bonefireworks zou ook een gave aanvulling zijn op het assortiment.

Ben erg benieuwd. Weet in ieder geval wel al zeker dat ik dit jaar bij Orthen ga bestellen. Even op en neer vanuit Almere is geen issue.
Vraag me alleen even af hoe het nou precies zit met de maximale hoeveelheid kg's vuurwerk die ik in mijn ééntje mag meenemen?

En oh ja......Bonefireworks zou ook een gave aanvulling zijn op het assortiment.

Ook wij houden ons aan de regels qua 10kMaar als klanten meerdere keren lopen of met meer personen komen hebben wij dat niet in de hand.

gr
Pyromaniac 1975

Laatst bewerkt:
Vandaag de 1e opmaak van de site binnen gekregen.
Ziet er super uit en het betaalsysteem wat we afgelopen jaar miste zit er nu ook op.
We gaan nog met 1 importeur overleggen over een lijn en dan hebben we wel het meeste rond.
Wat ik kan verklappen is dat we een megafreak assortiment hebben weten samen te stellen en hopen onze trouwe liefhebbers van afgelopen jaar en natuurlijk heel veel nieuwe liefhebbers mogen verwelkomen.

grtz
Pyromaniac 1975

Bedankt voor de update.
Ik ben zeer benieuwd uit welke importeurs jullie gekozen hebben.
Ik ga zeker wat bestellen.

Vandaag de 1e opmaak van de site binnen gekregen.
Ziet er super uit en het betaalsysteem wat we afgelopen jaar miste zit er nu ook op.
We gaan nog met 1 importeur overleggen over een lijn en dan hebben we wel het meeste rond.
Wat ik kan verklappen is dat we een megafreak assortiment hebben weten samen te stellen en hopen onze trouwe liefhebbers van afgelopen jaar en natuurlijk heel veel nieuwe liefhebbers mogen verwelkomen.

grtz
Pyromaniac 1975

Hoop zo dat de naam van deze ene importeur begint met een B en eindigt op onfireworks!!......Zal toch niet zo zijn dat de vuurwerkrevelatie van 2009 ontbreekt in het assortiment van Orthen?

Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen jaar zeer goed geholpen daar.
Ik moest in de binnenstad van Den Bosch ophalen, en het was er loei druk in de stad. Terwijl ik in de rij stond om ergens te mogen parkeren heb ik mijn broertje (nog geen 16) maar alvast naar de winkel gestuurd, en vervolgens zie ik hem 5 minuten later terugkomen samen met een medewerker en een grote doos die ze naar de auto tillen!!

Ik heb uiteindelijk dus niet eens hoeven parkeren, en was er zeer snel weer weg dankzij de geweldige service!

Dit jaar zal ik er dan ook zeker weer een deel van mijn vuurwerk bestellen, en ik hoop net als vele anderen dat ze een aantal producten gaan verkopen van de nieuwere importeurs, waar ook ik zeer van gecharmeerd ben!

Ik ben zeer benieuwd. Afgelopen jaar zeer goed geholpen daar.
Ik moest in de binnenstad van Den Bosch ophalen, en het was er loei druk in de stad. Terwijl ik in de rij stond om ergens te mogen parkeren heb ik mijn broertje (nog geen 16) maar alvast naar de winkel gestuurd, en vervolgens zie ik hem 5 minuten later terugkomen samen met een medewerker en een grote doos die ze naar de auto tillen!!

Ik heb uiteindelijk dus niet eens hoeven parkeren, en was er zeer snel weer weg dankzij de geweldige service!

Dit jaar zal ik er dan ook zeker weer een deel van mijn vuurwerk bestellen, en ik hoop net als vele anderen dat ze een aantal producten gaan verkopen van de nieuwere importeurs, waar ook ik zeer van gecharmeerd ben!

Beste Benno
Ten eerste bedankt voor je posotieve reactie.
Ik durf je met zekerheid te zeggen dat ook dit jaar weer super zal zijn voor de echte liefhebbers.
Als alles goed verloopt zal onze freaksite op 1 nov online komen dus log in en kijk je ogen uit bij ons assortiment.

grtz
Pyromaniac 1975

Goede plannen allemaal, bij Orten vuurwerk.
Ik wou er vorig jaar wel me vuurwerk bestellen, maar dat is er op een of andere manier niet van gekomen.

Maar de 30% freak korting en het hele gave arsortiment , gaat me dit jaar wel naar Orten lokken.

En het is niet ver van me werk.
Stom eigenlijk dat ik vorig jaar niks bij vw Orten heb besteld!:bonk::frusty:

In navolging van onze Primeur actie welke wij voor de échte Vuurwerkfreaks vorig jaar hebben gelanceerd, heeft Vuurwerk-Orthen ook dit jaar wederom in samenwerking met Vuurwerkcrew opnieuw een zeer aantrekkelijke korting geregeld, speciaal voor de leden van Vuurwerkcrew.:thumbsup:

Deze kortingen speciaal voor de freaks zijn als volgt:

Korting actie

Bij besteding vanaf ;

€ 100,- t/m 200,- 10% korting
€ 200,- t/m 300,- 15% korting
€ 300,- t/m 500,- 20% korting
€ 500,- t/m 1000,- 25% korting
€ 1000,- en meer… 30% korting

Vorig jaar konden jullie een keuze maken uit 4 Topmerken, welke Vuurwerk-Orthen wederom voert.

Dankzij jullie advies is de collectie echter dit jaar nog uitgebreider samengesteld en kunnen jullie nu kiezen uit de volgende Top merken:

*Pro-line fireworks
*Wolff Dynasty collectie
*Barely Legal collectie
*Lesli (Top producten)
*Lesli Pyro shopper
*Rubro fireworks
*Havana Gold line
*Royal fireworks

Mochten jullie een product zoeken van bovenstaande vuurwerk importeurs, welke niet op de site vermeld staan, vraag dan naar de mogelijkheid om deze alsnog bij te bestellen.

Op dit moment is Vuurwerk-orthen nog drukdoende om de speciaal voor jullie ingerichte website volledig te up daten. De start van deze online actie zal per 02 november a.s. aanvangen.

Voorwaarden voor deze kortingen:

1. Geldt alleen voor online voorverkoop middels de speciale freak site: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

2. Bestellen is mogelijk tot en met 24 december 2009.

Alle informatie kunnen jullie vinden op de speciaal voor freaks ingerichte website: http://freaks.vuurwerk-orthen.nl

Vuurwerk Meeting
Op vrijdag 13 november a.s. is er een speciale meeting voor de leden van vuurwerkcrew bij Vuurwerk-orthen in ‘s-Hertogenbosch. Op deze avond geven wij uitleg omtrent onze nieuwe producten en ook over deze freak actie. Daarnaast zal vuurwerkcrew jullie de laatste nieuwtjes bij brengen over de laatste ontwikkelingen en trends op het gebied van vuurwerk. Dit alles onder het genot van een hapje en een drankje. Om deze meeting bij te wonen, verzoeken wij jullie hierbij om jezelf aan te melden bij vuurwerk-orthen, middels het versturen van een e-mail onder vermelding van je NAW gegevens (naam + adres+ woonplaats) & telefoonnummer.

Dus aanmelden bij [email protected]

Ter afsluiting van deze avond zal Royal fireworks een vuurwerk demonstratie geven van de gehele Collectie en meer…

Vuurwerk-orthen hoopt jullie allen weer van dienst te mogen zijn, en de succesvolle samenwerking met jullie te mogen voortzetten.

Voor inlichtingen of vrijblijvende informatie staan wij te allen tijde voor jullie te bereiken op [email protected]

Vuurwerk Orthen
Orthen 108
5231 XT ’s-Hertogenbosch

Dependance
Vuurwerk Tolbrugstraat
Tolbrugstraat 8-10

5211 RW ‘s-Hertogenbosch

Wij wensen jullie alvast een Knallend Oud&Nieuw !!

Team Vuurwerk-orthen

Back
Bovenaan