Vuurwerk Orthen

Gisterenavond waren we bij een vuurwerkshow in Eemnes.
Voor het kermisterrein en de schietlocatie zag ik een auto staan met belettering van Vuurwerk Orthen. Nieuwsgierig als ik ben vraag ik mij af waarom zij daar moesten zijn?
Weet jij hier meer over Marchel?

Waarschijnlijk dat de schoonvader van Gilbert daar op de kermis stond met een atractie.:)

Volgende week vrijdag 1 mei staat er weer een bijeenkomst met Vuurwerk Orthen gepland.
Marchel (Pyromaniac 1975) : ik zie er naar uit.!!!!
Doel van deze bijeenkomst is o.a. het bespreken van de meeting etc.

:yes::yes:
Volgende week vrijdag 1 mei staat er weer een bijeenkomst met Vuurwerk Orthen gepland.
Marchel (Pyromaniac 1975) : ik zie er naar uit.!!!!
Doel van deze bijeenkomst is o.a. het bespreken van de meeting etc.

Kun je eindelijk die lekkere Vietnamese loempia's eten Fred:yes:
Heb er in ieder geval zin in.

grtz
Pyromaniac 1975

Aanstaande vrijdag vindt dan de tweede bijeenkomst plaats.
Na afloop wordt er weer verslag uitgebracht.

Hahahahahaha,Ben er helemaal klaar voor Fred.
Heb in ieder geval wat leuke dingetjes te melden,Maar dat hoor je morgen wel.
De cola light staat in iedergeval voor je koud en de loempia's liggen ook klaar.
Net als wat leuke filmpje's van verschillende oud en nieuw vieringen om een beetje in de stemming te komen.

grtz
Pyromaniac 1975

Zoals al verwacht is het weer heel gezellig maar ook weer te kort geweest.:p
Helaas kon Gilbert er niet bij zijn vanwege onverwachte drukte.
Ik heb Fred alvast wat nieuwtjes kunnen vertellen over vuurwerkOrthen en wat er dit jaar weer staat te gebeuren.
Aangezien het nog vroeg is kan ik nog niet alles bekend maken omdat er eerst wat dingen moeten worden geregeld.

Natuurlijk ook nog even lekker gekletst over onze hobby onder het genot van wat Vietnamese loempia's en als afsluiter nog even een goede versie van de veel beproken artillary cannonade(DUS ALLE BOMMEN DE LUCHT IN) Was alweer een jaar of acht geleden dat ik hem gezien had.

Al met al was het weer reuze gezellig en is herhaling dan ook groot.

grtz
Pyromaniac 1975

Het was een goed bestede avond vanavond in Den Bosch.
En niet alleen vanwege de overheerlijke loempia,s.!! :p
Vuurwerk Orthen gaat dit jaar nog meer knallen dan vorig jaar.
Het is nu nog te laat voor een verslag, die komt morgen.
Marchel, bedankt voor je info en gastvrijheid vanavond.

:bye:

mooi mooi heb je de artillary toevallig ook gefilmt?
en komt er nog een samenvatting(verslag) van dit bezoekje.
ook leuk om de loempias terug te lezen:D whahah
heb ze nog nooit op maar als ik dit jaar bestel bij bij Vuurwerk Orthen zal ik ze proeven:D

Even over de loempia,s: (off-topic)
De vrouw van Pyromaniac 1975 is Viatnamese, en iedereeen kent ze wel, de Viatnamese loempia,s. Super lekker.
De vrouw van Pyromaniac gaat trouwens over ruim een maand bevallen van een drieling.
Spannende tijden voor het aankomende gezin dus.

Kort verslag bijeenkomst Vuurwerk Orthen d.d. 29 mei 2009

In het kader van de samenwerking tussen Vuurwerk Orthen en www.vuurwerkcrew.nl vond gisterenavond de tweede bijeenkomst van dit jaar plaats.
Namens vuurwerkcrew was ondergetekende aanwezig en namens Vuurwerk Orthen Marchel, op VWC bekend onder de nickname Pyromaniac 1975
Eigenaar Gilbert Verheijen kon niet aanwezig zijn, deze heeft het in deze tijd van het jaar te druk met andere zaken.
Maar de vuurwerk zaken zijn door Gilbert voor bijna 100% geprocureerd aan Marchel.

Vuurwerk Orthen is als winkel het beste te omschrijven als: winkel door liefhebbers, voor liefhebbers.
De rol van de vuurwerkliefhebber neemt bij Vuurwerk Orthen duidelijk een belangrijke centrale plaats in. Het assortiment wordt volledig afgestemd op wat de liefhebbers het mooiste vinden. Men tracht de liefhebbers uit heel Nederland te bewegen om in Orthen hun vuurwerk te kopen door flinke kortingen te verlenen. Hiervoor is een speciale website ingericht speciaal voor vuurwerkfreaks.
In de winkel tenslotte staat een team van deskundigen het publiek te woord en te hulp, waarbij service en klantvriendelijkheid de belangrijkste pijlers zijn.

Onder het genot van de nodige hapjes en drankjes en onder een heerlijke ontspannen sfeer de laatste nieuwtjes voor dit jaar doorgenomen. Deze zijn respectievelijk:

1. De acties met kortingen gelden ook dit jaar weer. Maar naast de kortingen komen er extra acties met de nodige verrassingen, deze worden later in het jaar bekend gemaakt.

2. Vuurwerk Orthen komt met een geheel nieuwe website, en deze website kom al vrij vroeg online. Klanten kunnen gebruik maken van het Paypal systeem.

3. In december wordt er tijdens de vuurwerkdemonstratie een grootscheepse meeting voor vuurwerkliefhebbers georganiseerd. Tijdens deze meeting mogen de liefhebbers de bunkers bekijken en is er een mogelijkheid tot het doen van bestellingen. Uiteraard vindt de meeting plaats in een gezellige sfeer en onder het genot van versnaperingen.

4. Vuurwerk Orthen breidt haar collectie uit met een exclusieve nieuwe vuurwerklijn. Exclusief voor Den Bosch en nieuw in Nederland. Op basis van de getoonde films kan absoluut worden gesproken van een nieuwe sensatie op consumentenvuurwerk gebied.

Na de zomer, in de maand augustus vindt er weer een nieuwe bijeenkomst plaats. Maar tussentijds vindt er regelmatig overleg plaats tussen betrokkenen

Ik hoop jullie een plezier te hebben gedaan met dit verslag en ik dank Marchel voor de informatie en de geboden gastvrijheid.

Moontan, bedankt voor het verslag.
Alle lof voor vuurwerk orthen
Ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar die nieuwe lijn.
Weet je al wanneer dat bekend gemaakt gaat worden welke lijn dat is?

Moontan, bedankt voor het verslag.
Alle lof voor vuurwerk orthen
Ben toch wel heel erg nieuwsgierig naar die nieuwe lijn.
Weet je al wanneer dat bekend gemaakt gaat worden welke lijn dat is?

Op verzoek van de importeur wordt om commerciële reden nog even gewacht met het bekendmaken van deze nieuwe lijn. Maar dat zal echt geen maanden gaan duren.

Zeer interessant heren, ben wel érg benieuwd hoe we in 2010 op de periode terug zullen kijken, want het belooft een prachtige periode te worden. :D

Mooi om te lezen dat het een geslaagde avond is geworden.
Ik zal ook zeker proberen aanwezig te zijn bij de demo.
Goed om te lezen dat er weer kortingen komen voor de liefhebbers, dat is altijd mooi mee genomen.

Wij zullen er in ieder geval weer alles aan gaan doen om het zo leuk mogelijk te maken voor jullie.

Ik zal proberen een aantal zeer leuke verrassingen te realiseren maar daar zal ik nog over moeten onderhandelen.
Dit zal ter zijnertijd bekend worden gemaakt.Waarschijnlijk op de meeting.

grtz
Pyromaniac 1975

Ik verwacht een megaopkomst voor deze demo annex meeting.
Marchel, wanneer gaat de briefing de deur uit voor deze meeting?
Zal wel in oktober/november zijn?

Zogauw ik alles rond heb met mijn ideeen en wij bij onze importeurs zijn geweest kan ik meer vertellen over hoe en wat.:p
Ik verwacht idd wel dat de meeting rond het einde van november zal plaatsvinden.

grtz
Pyromaniac 1975

Is deze meeting voor iedereen toegankelijk die op deze website zit?
Ben erg tevreden over de service en uiteraard de acties van vuurwerk orthen!!
Ben idd benieuwd naar alle nieuwe dingen.
Heel goed dat ze al vroeg met een site komen, vuurwerkliefhebbers blijven het hele jaar door van vuurwerk houden dus hoe eerder hoe beter!

Back
Bovenaan