Vuurwerk Orthen

Ik had nog een vraagje trouwens, (kan zijn dat het mischien al gepost is, en dat ik er overheen gelezen heb). Maar word de Titanium Salute uit de eigen Evolution Lijn. nog verkocht dit jaar? want zie hem namelijk niet op de site staan.

Deze word niet verkocht.

Ik ben al bezig met de Evo lijn.
Wel is het de bedoeling om de Blue Thunder te gaan importeren zoals op de eerdere film.
Verder kan ik nog niet veel vertellen.

gr

Mijn bestelling is ook geplaats.
Iets minder dan gepland aangezien mijn altijd lieve laptop vanmiddag besloot om t uit te maken, maar alsnog ben ik wel tevreden.
Helemaal als ik de korting in cijfers in beeld zie en me dan later bedenk dat de kartonkorting er nog niet eens bij staat.
Tot nu toe ontzettend tevreden over de service en prijzen!
Mijn pa vond t wonder boven wonder niet eens erg om tussen 7 en 8 te gaan rijden richting den-bosch.
Nog even een vraag aan pyromaniac of iemand anders uit den-Bosch, vorig jaar sloeg de gps op tilt en hebben we een uur rond staan rijden. Zijn ze nog veel aan het bouwen/verbouwen aan de weg als je vanuit de richting Tilburg den-Bosch in komt rijden?

Mijn bestelling is ook geplaats.
Iets minder dan gepland aangezien mijn altijd lieve laptop vanmiddag besloot om t uit te maken, maar alsnog ben ik wel tevreden.
Helemaal als ik de korting in cijfers in beeld zie en me dan later bedenk dat de kartonkorting er nog niet eens bij staat.
Tot nu toe ontzettend tevreden over de service en prijzen!
Mijn pa vond t wonder boven wonder niet eens erg om tussen 7 en 8 te gaan rijden richting den-bosch.
Nog even een vraag aan pyromaniac of iemand anders uit den-Bosch, vorig jaar sloeg de gps op tilt en hebben we een uur rond staan rijden. Zijn ze nog veel aan het bouwen/verbouwen aan de weg als je vanuit de richting Tilburg den-Bosch in komt rijden?

Zover ik weet niet en zou je gewoon zonder problemen onze winkel moeten kunnen bereiken.

gr

Door de vele belangstelling naar ons assortiment en actie's dit jaar gaan we proberen onze site vervroegd online te krijgen.
Wanneer dit gaat gebeuren is nog niet helemaal duidelijk omdat we ontzettend veel info moeten ontvangen van nieuwe producten.

Tevens kan ik jullie adviseren om van onze freaksite gebruik te gaan maken daar er iets geweldigs word gedaan onder de freakbestellingen.
Wij gaan dit niet openbaar maken om zo toch de spanning erin te houden.
Het enige wat ik kan zegen is dat het zeker de moeite waard is.
Wij zullen diegene die een bestelling plaatsen via email laten weten waar men kans op maakt.
En die kans is ook omgerekend erg groot.

Inmiddels is bekend dat we af gaan nemen bij onderstaande importeurs.
Gbv-Weco.
Royal.
Rubro.
Wolff.
Katan.
Broekhoff.
Pyrostar.
Schuurmans.
Vuurwerk24.

Ook hebben we in ieder geval een aantal comboboxen gereserveerd bij diverse importeurs omdat wij een grote vraag verwachten.
Het is echter wel zo dat wij geen zicht hebben op de vraag dus wil men zeker zijn van dit soort items adviseer ik er snel bij te zijn zodat wij dit goed in kaart kunnen brengen en tijdig actie kunnen ondernemen indien nodig.

Verder hopen wij iedereen weer een leuk o&n te kunnen bieden met ons aanbod en korting.
gr

Wanneer gaan jullie dit bekendmaken?

Dit maken we bekend als onze freakactie word afgesloten.
Wij doen dit omdat we weten dat als dit nu bekend zou worden gemaakt we er een berg extra bestellingen bij zouden krijgen,En andere winkels waarschijnlijk ook iets dergelijks zouden gaan doen.
En wij zijn natuurlijk zeer vereerd met jullie klandizie echter zien wij dit omdat men weet waar VuurwerkOrthen voor staat en welke service wij verlenen.
De freak bestellers maken in ieder geval kans op iets geweldigs wat bestaat uit ??????? en ???????? en zelfs ????????:p
We willen dat men kiest voor VuurwerkOrthen en niet deze extra actie.

grtz

Is er misschien nog iemand ( het liefst in de buurt van Tilburg ) die samen met mij een karton lights of heaven en een karton event cake no 1? De kartonprijzen kan ik je mailen. De gene met wie ik het in eerste instantie zou doen is helaas afgehaakt. Stuur maar een pm!

In het topic van de Fire Flower lees ik dat deze niet meer leverbaar is vanuit Royal, hij is nog wel bij jullie te bestellen, dus neem aan dat jullie hem wel kunnen leveren?

Back
Bovenaan