Vuurwerk Orthen

Jongens Wat zijn de "must have cakes" van orthen? Wil nog 200 besteden iemand aanbevelingen? Immortal gold, secret salute, en super booster heb ik al besteld.

At once
Skiës for gold
Fulltime power
Thriller
Commando
Soldiers of fortune
Warior
Etc
2 pack

Laatst bewerkt:
Waarom noemt niemand de warior van Katan?
Hij is prijzig.. Maar ik vind het tog een beest van een bak!

Heerlijk, net de bestelling op de freaks site en op de gewone site de deur uit gedaan! Perfect want ik kon dezelfde tijden kiezen om beide bestellingen op te halen. Goede service!!!!

En nu nog wachten tot oud en nieuw!!!!:rolleyes:

Vannaf vandaag is onze showroom dagelijks geopend.
Het resultaat mag er weer wezen denk ik zo.

Ook voor de gewone consument hebben we zeer intressante aanbiedingen.

Onze demo op 14 december zal als alles goed gaat verlopen een geweldige finale krijgen.
De folders is inmiddels bij iedereen in de bus beland wat we al gelijk merken.
Steeds meer mensen weten de weg naar VuurwerkOrthen te vinden.

Wat betreft onze allom bekende freaksite loopt het dit jaar ook geweldig.
We hebben naar onze mening een geweldig assortiment neergezet met een geweldige korting en leuke acties.
Waarbij Rubro momenteel toch wel koploper is qua afzet.
Het kan dus al voorkomen voor de late bestellers dat men producten mis loopt.
Deze bieden we dan ook al niet meer aan op de site.

Verder willen wij alvast iedereen een zeer leuke sinterklaas avond wensen en een geweldige kerst.

En graag tot ziens in onze geweldige winkel.

Wij zijn er in ieder geval weer klaar voor.

gr

Foto`s van de showroom please. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet en vind dummies ook altijd wel leuk om te zien zodat je weet hoe groot de producten zijn.

Gilbert verteld mij in een mail dat de site toch echt op de 17e December sluit, eerder las ik hier een andere datum.

Klopt dit?

Gilbert vertelde in de mail dat Marchel zich had vergist, of dat het een typefout was.

Ik ga er gewoon vanuit dat het de 17e December is, wel is het lastig dat dit ook niet op de site is vermeld.

Jongens Wat zijn de "must have cakes" van orthen? Wil nog 200 besteden iemand aanbevelingen? Immortal gold, secret salute, en super booster heb ik al besteld.

Cape town,heavy3 en 5,concerto rosso , screaming salute,silver salute,glorious,wanted,wild wild west,royal thunder smoke voor overdag?,blue thunder,timeless,magicians ... en meer :D

De mooie aanbieding met de Combi 3, de Super scenery en Fantasy voor 50 euro, is dit de ( te ) snelle versie van vorig jaar of een 2012 versie ?

Back
Bovenaan