Doorlont projecten - Foto's

P1010254.jpg

Hier nog enkele foto's van de projecten van vorrig jaar.
helaas is de finale pallet helemaal geflopt omdat de schietkist niet goed functioneerde!

P1010264.jpg

een aantal leuke setjes zo...

P1010273.jpg

deze was wel zeer geslaagd.

P1010268.jpg

foto spreekt voor zich denk ik.

P1010278.jpg

Buurt assortiment cake's 4x3 de zelfde.. zijn ook echt gaaf om door te lonten, prachtige cake's

(knal) project afgelopen Oud en Nieuw:

82375268_1215004799.jpg

4 x Extreme Salute
2 x Earthquake (pronk)
2 x Silver Salute
3 x Hoogmoed

Filmpje:
+ http://www.youtube.com/watch?v=otbOTBA-f_s" title="View this video at YouTube in a new window or tab" target="_blank">YouTube Video
http://www.youtube.com/watch?v=otbOTBA-f_s"> http://www.youtube.com/watch?v=otbOTBA-f_s" /> ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Haha inderdaad Thunderboy toen ik jou foto's zag kon ik niet laten er zelf ok 6 aan te schaffen en aan de gaan de slag

Ziet er goed uit!

Je kan de planken nog zekeren met bv 2 zakken potgrond.
Zou de bovenkant iets meer intapen, je wil niet dat de quick eraf klapt.
Heb de volledige lont van de Caldera in de quick geschoven en vastgezet met schilderstape.

Vond 3 stuks tegelijk een aardig mooi effect geven, er zit ook behoorlijk wat power achter dus zoek een goede plek uit.
In bv een smal straatje met aan 2 kanten auto's en wat wind zou ik zoiets niet schieten :wink:

Dat is een goeie tip ja
dat ik ondertussen ok gedaan een gat erin gemaakt met een pons tang en de lont er helemaal in ja.
Ik steek ze waarschijnlijk alleen alle 6 tegelijk aan een aantal meter uit elkaar.

Eventjes een hele domme vraag; Als je gaat doorlonten(visco)en het ene uit einde met het andere uit einde vastmaakt door middel van een tie rap.. gaat het vuur dan niet uit als ie bij het tie rapje is? Het is een beetje lastig uit te leggen wat ik bedoel denk ik.. ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel.

Ik ben namelijk zelf van plan om een projectje te maken. Ook wilde ik zelf een nitraat mat maken..alleen geen idee hoe dit beste aan te pakken. Ik kan hier ook niet echt iets over vinden.

Dankjewel alle!

Ik ben namelijk zelf van plan om een projectje te maken. Ook wilde ik zelf een nitraat mat maken..alleen geen idee hoe dit beste aan te pakken. Ik kan hier ook niet echt iets over vinden.

Er mag ook niks op het forum worden besproken kwa Zelfmaak. :p
Je kan trouwens het beste een stukje tape gebruiken om 2 delen visco met elkaar te verbinden

Als het al uit gaat dan zal het zijn omdat je er maar 1 hebt gebruikt. Als je visco op 1 punt met elkaar verbindt moet het elkaar precies daar aansteken, en dat is altijd een risico. Zorg ervoor dat er een stuk van zo'n 2 cm overlapt. Als je het dan met 2 touwtjes, tie-raps of wat dan ook op 2 punten goed aan elkaar vastbindt dan lukt het gegarandeerd. Je hoeft je niet zoveel zorgen te maken dat je het te strak vastbindt, tenzij je echt enorm overdrijft en heel het visco plet. Makkelijker is inderdaad plakband, maar dan het beste papieren plakband.

Ik vul Wesley even aan, want dat waren al 3 hele zieke projecten, maar er waren er meer! Overdag nog een karton (12x) Silver Salute, een karton (24x) Hoogmoed, in de avond nog een karton (4x) Las Vegas, 4x Black Surprise, een karton (4x) Dominator, 14x Zware Jongens en nogmaals een karton (24x) Hoogmoed. :D

Mooi feest was het weer, heerlijk, hier dus wat foto's, alle films volgen eind dit jaar. :wink:

Wanneer komen de filmpjes?

Zitten hennig vette dingen tussen, fan van de salute cakes, zelf ga ik gewoon een fluitkist maken, +/- 5000 babypijltjes

2011-12-31 21.05.49.jpg

12 uur projectje met Pina Colada, 2* Treasure Island, 2* Gorgeous, 2* Secret Salute en 1* fluitblok.

Helaas was het lont toch iets te kort en ging het iets te snel de lucht in, maarja, meer spectakel :D

jah ging alleen niet zo als hij moest eerste rij langzaam dus shot voor shot en dan lekker ramme maar had vonk overslag

Het was monniken werk, maar de hele buurt stond te kijken toen wij met deze 2 bedden naar buiten kwamen zetten. Het rek dat halfvol is daarvan zijn de pijltjes er 1 voor 1 in gezet met de lontjes over elkaar heen. sterker nog het zijn er 20 000 in totaal en er zitten 10 000 in elk rek:)
Tussen de rekken in staan 3 eldorado's van Wolff
DSC_0003.jpg
DSC_0066.jpgDSC_0111.jpg

DSC_0125.jpg

leuke projectje hadje ricow jammer dat niet volgens plan ging, bij mij knalde de project uit elkaar

Back
Bovenaan