mat96matje
VWC lid
Ik heb zakelijk helemaal niks met deze winkel te maken. Ben er alleen klant. Maar wat ik wel weet is dat ze hun uiterste best doen voor iedere klant groot of klein. Ben 2 jaar geleden tijdens de losse verkoop in den bosch geweest. Stond toen bij het verkeerde filiaal. Wilde 2 silversalutes en wat pijltjes hebben. Hebben ze me met de auto even van het ene naar het andere filliaal en terug gebracht omdat ik met het ov was. Vorig jaar zat ik een beetje krap wegens ongunstige stortingen van mijn loon. Na veelvuldig contact uiteindelijk alles kunnen bestellen met een hoop mogelijkheiden van hun kant. Die ze echt niet hadden hoeven doen. Dit jaar precies weer hetzelfde verhaal. M'n orders worden groter, maar hun passie voor vuurwerk en de mogelijkheden die ze hun klanten bieden worden er echt niet minder op!
Gr.
mat96matje
Heb de mogelijkheid om vanaf den haag in een lijn naar zuid-limburg vuurwerk te kopen en van actie's te profiteren. Dus het is niet omdat dit de dichtstbijzijnde freakwinkel is,dat ik deze zo goed aanschrijf.
Gr.
mat96matje
Heb de mogelijkheid om vanaf den haag in een lijn naar zuid-limburg vuurwerk te kopen en van actie's te profiteren. Dus het is niet omdat dit de dichtstbijzijnde freakwinkel is,dat ik deze zo goed aanschrijf.