Vuurwerk Orthen

Ik heb zakelijk helemaal niks met deze winkel te maken. Ben er alleen klant. Maar wat ik wel weet is dat ze hun uiterste best doen voor iedere klant groot of klein. Ben 2 jaar geleden tijdens de losse verkoop in den bosch geweest. Stond toen bij het verkeerde filiaal. Wilde 2 silversalutes en wat pijltjes hebben. Hebben ze me met de auto even van het ene naar het andere filliaal en terug gebracht omdat ik met het ov was. Vorig jaar zat ik een beetje krap wegens ongunstige stortingen van mijn loon. Na veelvuldig contact uiteindelijk alles kunnen bestellen met een hoop mogelijkheiden van hun kant. Die ze echt niet hadden hoeven doen. Dit jaar precies weer hetzelfde verhaal. M'n orders worden groter, maar hun passie voor vuurwerk en de mogelijkheden die ze hun klanten bieden worden er echt niet minder op!

Gr.
mat96matje

Heb de mogelijkheid om vanaf den haag in een lijn naar zuid-limburg vuurwerk te kopen en van actie's te profiteren. Dus het is niet omdat dit de dichtstbijzijnde freakwinkel is,dat ik deze zo goed aanschrijf.

Misschien een handige tip van mijn kant uit: beantwoord je klanten wat sneller.. Als ik bij een 'normaal' bedrijf een bestelling doe hoef ik toch ook geen week te wachten op een antwoord? Ook al krijg je 300 mailtjes per dag, wel zo netjes om er dan iemand op te zetten die die mailtjes beantwoord. Nu hoeven jullie je niet aangevallen te voelen maar het is meer een tip. Ik wilde ook bij jullie bestellen maar doe dat nu lekker bij Steenbergen. Binnen een paar uur antwoord, zo hoort dat. Enthousiasme en intresse in de klant tonen!

Groet

Hier kan ik me helemaal in vinden, 2 orders geplaatst via de site, tot dat er een karton gate of heaven 1 bij kwam wat dus via de mail moest..... na 2,5 weken nog niks meer gehoord :S

Hier kan ik me helemaal in vinden, 2 orders geplaatst via de site, tot dat er een karton gate of heaven 1 bij kwam wat dus via de mail moest..... na 2,5 weken nog niks meer gehoord :S

Kun je mij even een pm sturen met info of naar mijn email adres.
Al de mij bekende aanvragen voor VE prijzen zijn beantwoord!
Dus wil even kijken wat er precies mis gaat daar er dus meerdere personen zijn die hier mee te maken hebben(gehad)

gr

Ik heb zojuist even de hele mailbox en instellingen door gelicht.
En nu heb ik waarschijnlijk het probleem achterhaald.
Om één of andere rede heeft hij sommige aan(vragen)in de concepten gedropt i.p.v. verstuurd te hebben.
Hiervoor bied ik onze excusen aan.
Hopelijk is dit nu opgelost.
Mochten er nog personen zijn die een ve zouden willen bestellen kunnen mij vandaag nog mailen zodat ik deze nog kan verwerken.

gr

Gaat de demo a.s vrijdag gewoon door? Vroeg het me af omdat het daar zo stil rond is.

De demo gaat zeker door.
Echter het weekend een extra inzet lijst naar Katan gestuurd vanwege het feit dat een flink aantal items nog niet binnen was.
We kijken nu dagelijks wat er is of binnen komt.
Evolution word echt kantje boord.
Donderdag en vrijdag komt er binnen dus dat is nagenoeg onmogelijk op tijd op lokatie te krijgen maar we blijven duimen.

Gr

Kan je wat vertellen over de finale ? Heb al een paar keer gehoord dat het erg gaaf is etc. maar ik heb er nog niets over gelezen (of ik kijk niet goed ;) ). Ik ben namelijk van plan om ook te komen, maar ben nou niet echt overtuigd.

Kan je wat vertellen over de finale ? Heb al een paar keer gehoord dat het erg gaaf is etc. maar ik heb er nog niets over gelezen (of ik kijk niet goed ;) ). Ik ben namelijk van plan om ook te komen, maar ben nou niet echt overtuigd.

Finale in de finale wilde ik eigenlijk als verrassing houden maar in de planning staat mist het ook op tijd binnen is.
16x Blue Thunder.
12x Ice Queen.
36x Happy Thunder Q.

Maar zoals ik al zeg hangt dit even af hoe het i Rotterdam verloopt met inschepen.

Gr

Ik wacht toch nog even op exacte tijden & schietlijst.
Want ik zie dat katan ook schiet, en daarmee overtuig je me bij lange na niet.
Ik zie dat katan ism met Evolution Fireworks oid schiet (nooit van gehoord ?! ) .
Indien er leuke producten zijn zal ik er wss wel bij zijn.

:)

Ik wacht toch nog even op exacte tijden & schietlijst.
Want ik zie dat katan ook schiet, en daarmee overtuig je me bij lange na niet.
Ik zie dat katan ism met Evolution Fireworks oid schiet (nooit van gehoord ?! ) .
Indien er leuke producten zijn zal ik er wss wel bij zijn.

:)

Katan is de vergunning houder in deze Evolution Fireworks verzorgt de bouw en finale inzet.
Ik zal vanavond kijken of ik het e.e.a.kan posten.

Gr

Katan is de vergunning houder in deze Evolution Fireworks verzorgt de bouw en finale inzet.
Ik zal vanavond kijken of ik het e.e.a.kan posten.

Gr
Hoop dat je wel een aardig tipje van de sluiter kan geven want alleen een mogelijke finale die misschien niet eens geschoten wordt vinden wij(ik en hardcore0438) niet meteen de moeite om meer dan 300 km te rijden. Hoop trouwens ook op een lange schietlijst :p.

Beste liefhebbers,freaks, grootverbruikers en forummers.

Na overleg hebben we besloten de freaksite aankomende maandag af te sluiten.
Door de dreigende tekorten dit jaar doen we dit als preventieve maatregel.
We hebben een behoorlijke vooraad echter niet toereikend om de freaks en consument te leveren.
Iedereen die nog van onze korting wil profiteren adviseer ik daarom z.s.m. je bestelling te plaatsen.
Zo kunnen we een goede inventarisatie maken van wat we eventueel moeten bij bestellen aan producten buiten ons standaard assortiment.
We vinden het erg vervelend om dit te moeten doen, echter willen we op deze manier voorkomen dat we mensen teleur moeten gaan stellen omdat we mogelijk niet kunnen na orderen.

Gr
VuurwerkOrthen

Beste liefhebbers,freaks, grootverbruikers en forummers.

Na overleg hebben we besloten de freaksite aankomende maandag af te sluiten.
Door de dreigende tekorten dit jaar doen we dit als preventieve maatregel.
We hebben een behoorlijke vooraad echter niet toereikend om de freaks en consument te leveren.
Iedereen die nog van onze korting wil profiteren adviseer ik daarom z.s.m. je bestelling te plaatsen.
Zo kunnen we een goede inventarisatie maken van wat we eventueel moeten bij bestellen aan producten buiten ons standaard assortiment.
We vinden het erg vervelend om dit te moeten doen, echter willen we op deze manier voorkomen dat we mensen teleur moeten gaan stellen omdat we mogelijk niet kunnen na orderen.

Gr
VuurwerkOrthen

Een erg goed plan van jullie!
Beter een aantal minder bestellingen via de freaksite, dan 100 orders die incompleet zijn.

Ik zie mijn afhaalnummer graag tegemoet dezer dagen.

Erg raar, zelf was ik van plan om later te bestellen omdat dit financieel beter uitkomt. Jammer dat er zo laat deze informatie naar buiten komt. Zoeken naar een andere oplossing dan maar.

Ik neem aan dat met aankomende maandag, maandag 16 december bedoelt wordt? Toch maar ff vragen om het zeker te weten.. ;)

Back
Bovenaan