Is dat 100% zeker? Dat is wel een hele gave box voor die prijs.
Ik ben er 99% zeker van, mss kan je in het topic van rambam 3.0 er nog iets over vinden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is dat 100% zeker? Dat is wel een hele gave box voor die prijs.
Zal prima kunnen jaren lang waren het 4 profire cakes. En kon ik al freak besteller. Zelf 4 stuks die je wou van wat ze hadden mee pakken. Als Gilbert of Remco er was. Zo gaf je toch altijd nog 100 uit tijdens het ophalen ����
Vorig jaar op 23-06 een mailtje gehad dat de freaksite open was. In 2020 kwam dat mailtje al op 05-01. De jaren ervoor kan ik zo geen mailtjes vinden maar wel bestelbevestigingen in januari.Wanneer komt deze winkel meestal weer online, ook ergens in januari of ?
Ik sla dit jaar over iig. Aardige mensen daar ook maar afgezien van de transbomber en immortal prijzen schrok ik wel behoorlijk van de andere prijzen op de freaksite dit jaar.Nog freaks die hier langs gaan?
erg weinig tot geen activiteit meer bij Orthen?
Freak aanbod is ook niet meer wat het ooit geweest is erg jammer
Die zullen er niet veel geweest zijn.ben hier dit jaar weer van de partij. begin van het jaar nog de oude noi-z weten te bestellen
Vorig jaar nog een heel leuke openingsactie van Graafsewijk met 25% kortingscode op o.a. de oude Noiz en Kingsmen. Dit jaar helaas niets meer daarvan. Geen openingsactie zover ik weet en niet echt meer interessante producten.
volgens mij 4Die zullen er niet veel geweest zijn.
Nog freaks die hier langs gaan?
erg weinig tot geen activiteit meer bij Orthen?
Freak aanbod is ook niet meer wat het ooit geweest is erg jammer