Vuurwerk Orthen

Zal prima kunnen jaren lang waren het 4 profire cakes. En kon ik al freak besteller. Zelf 4 stuks die je wou van wat ze hadden mee pakken. Als Gilbert of Remco er was. Zo gaf je toch altijd nog 100 uit tijdens het ophalen ����

Zal prima kunnen jaren lang waren het 4 profire cakes. En kon ik al freak besteller. Zelf 4 stuks die je wou van wat ze hadden mee pakken. Als Gilbert of Remco er was. Zo gaf je toch altijd nog 100 uit tijdens het ophalen ����

Ja ik mis het wel. Door werk en gezondheid redenen heb ik er voor gekozen hier dit jaar niet te werken.
Dat na 13 jaar trouwe dienst.
Beetje pijn in het hart doet het wel!
Maar ook fijn om te lezen dat me werkzaamheden als positief werden ervaren.
En nog beter om te lezen dat het dit jaar prima op rolletjes loopt!!
.
Geen idee of die Box de rambam 3.0 is, want die is dit jaar niet geïmporteerd zover ik weet.

Maar Gilbert kennende koop je nooit een miskoop voor die 100e.
Ik verwacht zelf dat het 4 25shots Evo cakes zijn.
Denk dan vooral en de oude 25shots Evo 500grams profire cakes.
Dus een miskoop kan het nooit zijn!
Kans is ook aanwezig dat er 25shots omgelabelde gbv cakes in zitten.
Des al niet te min,, voor 100 een nobrainer

Mooi om te lezen allemaal!
Naar mijn inziens is Orthen al jaren een goede winkel die de klant tevreden wil houden met kwaliteitsproducten en mooie vervangers.
Keep up the good work boys.

Afhalen ging prima. Toen ik er was stond er letterlijk geen klant in de winkel. Had 5 verschillende producten besteld en 2 waren er niet. Zal er niet meer zo snel heen gaan.

Prima geholpen weer! Helaas niet de tomahawk geleverd gekregen, al weet ik niet helemaal hoe rouwig ik daarom moet zijn als ik kijk naar de andere kooiloze dozen. Maar goed, het kan me verrassen! Verder netjes geld teruggekregen, ging allemaal erg soepel. Even meegelopen met de bestelling (meerdere dozen) wat super fijn was. Hier ook de willow blaster gekregen als gratis box.

Deze morgen er voor het eerst geweest en ik vind het gewoon een toptent.
Alles was op voorraad en toen ze hoorden dat we een stukje verderop stonden werd er een plekje afgezet bij de voordeur.
Auto ervoor en een paar jongens van de zaak kwamen met de dozen al lachend bij mn achterklep staan.
Haal al een paar jaartjes vuurwerk maar dit was wel heel chique

Dikke kans volgend jaar weer. Bedankt! :biertje:

Wanneer komt deze winkel meestal weer online, ook ergens in januari of ?
Vorig jaar op 23-06 een mailtje gehad dat de freaksite open was. In 2020 kwam dat mailtje al op 05-01. De jaren ervoor kan ik zo geen mailtjes vinden maar wel bestelbevestigingen in januari.

Ik heb vorig jaar op 19-4-23 de eerste bestelling gedaan dat was volgens mij een van de eerste dagen dat die toen open was

Nog freaks die hier langs gaan?
erg weinig tot geen activiteit meer bij Orthen?
Freak aanbod is ook niet meer wat het ooit geweest is erg jammer

Ik sla dit jaar over iig. Aardige mensen daar ook maar afgezien van de transbomber en immortal prijzen schrok ik wel behoorlijk van de andere prijzen op de freaksite dit jaar.

Vorig jaar nog een heel leuke openingsactie van Graafsewijk met 25% kortingscode op o.a. de oude Noiz en Kingsmen. Dit jaar helaas niets meer daarvan. Geen openingsactie zover ik weet en niet echt meer interessante producten.

Vorig jaar nog een heel leuke openingsactie van Graafsewijk met 25% kortingscode op o.a. de oude Noiz en Kingsmen. Dit jaar helaas niets meer daarvan. Geen openingsactie zover ik weet en niet echt meer interessante producten.

16 tot 18 november was er een opening met 25%, verder zullen ze niks meer doen.
freaksite is nagenoeg leeg, graafsewijk is prull en verder zijn de prijzen wat we verwachten van december.

Ook helaas overgeslagen dit jaar, met pijn in mijn hart moet ik zeggen.. al jaren trouwe klant.. en altijd tevreden geweest.

In mijn inziens schort het momenteel aan een goed (actie) assortiment, de gratis box die niet spectaculair was en dat in combinatie met de mindere kwaliteit van Evo momenteel… heeft mij toch doen besluiten om elders te bestellen.

Alsnog hoop ik op een mooie omzet voor Orthen (dat verdienen ze), weer te bouwen naar een mooi (actie) assortiment en voor meer tevredenheid te zorgen.
Dan ben ik weer als eén van de eerste van de partij!

Orthen is voor mij waar het allemaal begon, jammer voor ons liefhebbers dat de aandacht nu naar de gewone consument lijkt te gaan, en zelfs dan waren ze dit jaar laat van de partij. Heb al meerdere keren de Scuba's in mijn mandje gehad maar voor een enkel product ga ik helaas niet naar een winkel.

Hoop Orthen ook weer in volle glorie terug te zien, was altijd super geregeld daar! Heel wat kartonnen gekocht voor geweldige prijzen in de 'gouden freak jaren'.

Zeker! Eens het aanbod was niet heel spectaculair als voorgaande jaren. Maar Rubro was dit jaar toch weer scherp geprijsd. Daarom ook maar weer hier besteld. Hoopte eig nog op wat meer oude Evo. Gilbert vind ik persoonlijk echt een toffe kerel, altijd bereikbaar en behulpzaam geweest. Hoop dat ze in de toekomst weer wat meer pareltjes gaan verkopen.

Back
Bovenaan