Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen weekend zou de shop worden aangevuld. Helaas..
Nu wellicht komende week hoorde ik. Hopelijk snel met mooie aanbiedingen.
Dat zeg je goed, omzet.Het is wel balen, ik heb al aardig wat van het budget verbruikt en had het idee hier nog wat leuke acties mee te pakken.
Ik denk dat ik niet de enige ben, dan loop je toch aardig wat omzet mis.
Dat zeg je goed, omzet.
Die omzet van dat handje vol freaks stelt niks voor. De grote consument willen ze zien met marges van 95%daar is de
Nou ik ben het met je eens hoor, maar als er eén winkel uitblinkt in klanttevredenheid en service dan is het Orthen wel..Heel veel mensen vergeten dat freaks eigenlijk regelmatig de meest vervelende en veeleisende klanten zijn. Willen de laagste prijs, meer service dan normaal, producten wisselen etcetc. En helaas zijn er genoeg mensen die zelfs onbeschoft zijn als iets niet zint. Nog los van grote voorraden en bijkomende problemen bij niet kunnen leveren. Dus dat kleine beetje extra marge is tegenwoordig vaak alle ellende niet waard.
Zowel kwa klanten als handhavende instanties.
Dus richten meer en meer winkels zich op de gewone consument.
Nou ik ben het met je eens hoor, maar als er eén winkel uitblinkt in klanttevredenheid en service dan is het Orthen wel..
Jammer dat het zo loopt met het assortiment, maar het is niet anders.
Ben ik met je eens. Top vervanger gekregen vorig jaar en kreeg zelfs nog de mogelijkheid om aan de 3 boxen = 1 gratis box actie deel te nemen als ik nog een extra box zou kopen tijdens t ophalen.Orthen is 100% een topzaak!
Gilbert is een mooie kerel en een betere service kun je niet krijgen!
Welke?zijn weer 2 aanvullingen hopelijk volgen er meer![]()
Oh waren die weg? Galaticos is ook foetsietournament box en de arizona sky staan er bijde weer 3 op