Vuurwerk Orthen

Het is wel balen, ik heb al aardig wat van het budget verbruikt en had het idee hier nog wat leuke acties mee te pakken.
Ik denk dat ik niet de enige ben, dan loop je toch aardig wat omzet mis.

Het is wel balen, ik heb al aardig wat van het budget verbruikt en had het idee hier nog wat leuke acties mee te pakken.
Ik denk dat ik niet de enige ben, dan loop je toch aardig wat omzet mis.
Dat zeg je goed, omzet.
Die omzet van dat handje vol freaks stelt niks voor. De grote consument willen ze zien met marges van 95% 🤟🏾daar is de winst op te behalen.

Heel veel mensen vergeten dat freaks eigenlijk regelmatig de meest vervelende en veeleisende klanten zijn. Willen de laagste prijs, meer service dan normaal, producten wisselen etcetc. En helaas zijn er genoeg mensen die zelfs onbeschoft zijn als iets niet zint. Nog los van grote voorraden en bijkomende problemen bij niet kunnen leveren. Dus dat kleine beetje extra marge is tegenwoordig vaak alle ellende niet waard.
Zowel kwa klanten als handhavende instanties.
Dus richten meer en meer winkels zich op de gewone consument.

Dat zeg je goed, omzet.
Die omzet van dat handje vol freaks stelt niks voor. De grote consument willen ze zien met marges van 95% 🤟🏾daar is de

Heel veel mensen vergeten dat freaks eigenlijk regelmatig de meest vervelende en veeleisende klanten zijn. Willen de laagste prijs, meer service dan normaal, producten wisselen etcetc. En helaas zijn er genoeg mensen die zelfs onbeschoft zijn als iets niet zint. Nog los van grote voorraden en bijkomende problemen bij niet kunnen leveren. Dus dat kleine beetje extra marge is tegenwoordig vaak alle ellende niet waard.
Zowel kwa klanten als handhavende instanties.
Dus richten meer en meer winkels zich op de gewone consument.
Nou ik ben het met je eens hoor, maar als er eén winkel uitblinkt in klanttevredenheid en service dan is het Orthen wel..
Jammer dat het zo loopt met het assortiment, maar het is niet anders.

Nou idd. Topzaak.
Dit jaar weer met alleen een tb maar ook om ff de sfeer te snuffelen.
Andere keren reden ze de buit nog net niet naar mn huis maar wel dragen/vwtetris...

Zeker een topzaak, kom er al van jongs af aan. Als kleine man vaak in de winkel geweest de laatste maanden om uren in de showroom rond te kijken. Zowel Gilbert als Marchel hebben echt een passie voor vuurwerk, namen ruim de tijd voor een praatje, meerdere malen de bunkers mogen zien en de nieuwe producten die waren binnengekomen. (Terwijl ze zeker besefte dat een mannenke van 11/12 geen budget van €1000+ heeft om uit te geven 😉)

Dat het afgelopen jaren wat minder is geworden heeft dan ook zijn redenen, en is voor mij dan ook logisch.

Grappig feitje, Gilbert is bekend in/om Den Bosch van het vuurwerk, terwijl zijn familie alom bekend, misschien wel de bekendste(?) is in/rond om Den Bosch voor het gele goud wat zaterdagsochtends op de markt wordt verkocht 🧀

Ah fijn, hele goede herinneringen aan deze zaak, wat zeker het freak-vuurtje in mij heeft aangewakkerd.

Collectie is al zo goed als compleet, maar zal hier dit jaar zeker nog een bestelling plaatsen.

Mooie afsluiting, eindigen waar het allemaal is begonnen 🫶

Ben met jullie eens dat Orthen top is. Echt een fijne zaak.

Ik heb er in januari een bestelling gedaan en deze maand nog een. Zit te wachten tot de shop is aangevuld zodat we een definitieve bestelling kunnen maken. Hopelijk snel alles online.

Back
Bovenaan