Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Riakeo is ook aangemaakt. Zal vandaag dus ook wel wat bijkomen.Wat lesli er bij
JuistHoop ook nog op de nieuwe evo producten (snowman en evo bomber)
haha ja zie het nu ook, zo scherp was ik vanacht niet meerRiakeo is ook aangemaakt. Zal vandaag dus ook wel wat bijkomen.
er is weer wat extra op de site te vinden
Toevallig net Gilbert gemaild of en wanneer die nieuwe evolution verwachtIk zit te wachten tot ze Evolution gaan updaten. Ben benieuwd wat er nog bijkomt daar.
Heb jij een insider of F5 jij de hele dag Stijn? Haha jij ziet meteen als er iets nieuws op staat.
Toevallig net Gilbert gemaild of en wanneer die nieuwe evolution verwacht
Zit toevallig op het juiste moment op de site
Zie dat nu evo op de site gezet wordtToppie, ben benieuwd.
Jep zag het ook net. Komende week staat er alles op volgens Gilbert. Ook Pangu etc.Zie dat nu evo op de site gezet wordt
Nice, wat vind jij er tot nu toe van?Jep zag het ook net. Komende week staat er alles op volgens Gilbert. Ook Pangu etc.
Had gehoopt dat de evolution prijzen wat meer freak waren. Zijn hetzelfde als de bestelvuurwerk.nl websites waar Orthen ook deel van is.Nice, wat vind jij er tot nu toe van?
149,- SnowmanMag hopen dat de prijzen nog wel bijgewerkt moeten worden, 199 voor de Snowman![]()
Jaa eens, dat viel mij dus ook op als ze nou bij de * hoorde snapte ik t nogHad gehoopt dat de evolution prijzen wat meer freak waren. Zijn hetzelfde als de bestelvuurwerk.nl websites waar Orthen ook deel van is.
Jaa klopt zeker, ik heb hier ook al gewoon besteldSommige producten erg goed geprijsd, waaronder de tournament box. Andere producten daarentegen wel weer erg prijzig.
Toch maar gewoon weer besteld, blijft een goede zaak