Man wat was het genieten.
Dit maal voor het eerst meer dan 2 winkels af en wat is dat gaaf zeg.
eerste dag voor het eerst met m,n vader de rit mogen maken naar Friesland in de vroege ochtend haha wat verklaarde hij me voor gek

. Eenmaal met volle kofferbak naar huis werd ik gebeld door een maat van me dat hij onderweg was naar de winkel die ik in de middag zou bezoeken(dit wist ik niet) dus maar gevraagd of hij mijn bestelling ook mee kon nemen aangezien het ruim 1 1/2 uur rijden was voor me.
het is hem wel gelukt alleen heb ik 1 verkeerde compound mee gekregen (Special 2 besteld special 1 meegekregen) en 2 cakes brocade crown gekregen ipv crackling battery. Dus weer een les voor aankomend jaar.. zelf rijden!!.
de 2e ophaaldag mocht ik meer in de buurt nog kleine bestellingen ophalen. Gezellig met het gezinnetje. En man wat heb ik genoten van m,n kids (5 en 7) die keken net zo rond als papa

en uiteraard mochten hun ook nog wat uitzoeken. Mijn dochter koos voor de unicorn cake en m,n zoon voor een cake met een Dino erop. Hoe kan het ook anders krijg ik naar m,n hoofd geslingerd van m,n vrouw en wat was ik aan het genieten.
op de terug weg nog langs een andere winkel omdat papa ook nog iets wou hebben wat niet op voorraad was bij de eerste. Deze winkel was sfeerloos op alle fronten. Buiten in een tent was een mini showroom met betaal kassa en je mocht doorlopen naar het magazijn waar de bunkers staan vlak daarvoor was de uitgifte. Maar het ademde totaal geen sfeer, het was daar koud, spullen verstopt achter vlaggen, Geen dummies of tv die vuurwerk laat zien en geen muziek of iets. ook dat het doodstil was heeft niet veel geholpen maar had wel alles wat ik wou dus toch tevreden naar huis. begin van de avond nog langs een winkel gegaan om te kijken of ik toch nog iets extra,s kon scoren. deze winkel zag er wel top uit gezellige sfeer maar niks gehaald uiteindelijk.
al met al enorm genoten en hopelijk eind dit jaar weer