Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
De 29e ga ik in de ochtend naar Steenbergen. Heb voor het eerst niet heel achterlijk vroeg gedaan. 09.00-09.15 ophaaltijd. Dan ga ik langs bij mijn oom en tante die daar in de buurt wonen en ga ik gezellig lunchen met de top 2000 aan. Dan rij ik op de terugweg langs Rotterdam. Mijn maatje is dan terug uit Duitsland en dan neem ik gelijk dat vuurwerk ook mee naar huis.
De 30e ga ik eerst bij de lokale hier afhalen en dan dan samen met mijn zusje en neefje zijn 1e bestelling ooit halen en mijn laatste bestelling afhalen.
Hopelijk verloopt het zo relaxed als dat het op papier geplanned staat.

Momenteel voel ik mij weer even het kleine mannetje dat vroeger op oudejaarsavond verplicht even naar bed moest om nog wat te slapen om zodoende 00:00 uur wel mee te kunnen maken. Man, wat kijk ik er naar uit om in de ochtend weer een bestelling op te halen en weer ouderwets in een goed gevulde showroom te staan, waarbij ondanks het vroege tijdstip iedereen met een glimlach van oor tot oor de winkel verlaat.

Ditmaal geen sfeerfilmpjes maar sfeerfoto's gemaakt tijdens de afhaaldagen op 30-12-2017.

20171230_120728.jpg

20171230_132535.jpg

20171230_132530.jpg

Ik hoop maar dat alles een beetje opschiet, gezien de hoeveelheid dat dit jaar verkocht is.

Wat kijk ik hier naar uit, dit is wat je gemist hebt 2 jaar lang, toen besefte je dat, maar nu nog beter. Genieten, lekker bij diverse winkels binnen lopen dit jaar. De verwachting van drukte is ook lekker voor de sfeer, iedereen heeft er zin in.

Vandaag meerdere winkels bezocht en echt geen enkele winkel langer dan 10 min hoeven wachten! Echt super geregeld. Volgend jaar weet ik waar ik ga shoppen

Bij Langenberg Gronau was het een drama 1 uur en drie kwartier buiten in de rij staan moeten wachten...bedenk mij nog om daar volgend jaar nog wat weer te bestellen.. oja en nog een boete van 55,- voor verkeerd parkeren :bonk:

:Hubo Edam top. Kooien er afgehaald. Korte wacht tijd ondanks grootte drukte

En nu een stukje teleurstelling…
Bij vuurwerk boulevard heeft mijn vrouw 2 van de 4 compounds niet gekregen. Bij 1 compound van 129,50 wilde ze de usain volt als alternatief geven. Slaat helemaal nergens op. Van 1 compound (hardcore master) geld teruggekregen. Dit kon want was een apart bon (besteld in augustus). Andere compound van 129,50 kon ik geen geld terug krijgen want was 1 regel op een bestelling van meerdere compounds. We bellen je straks en dan kan je een tikkie sturen was de boodschap. Moeten nog gebeld worden. Wel contact gehad via FB maar horen niets concreets. Echt bizar dit.

Mijn vrouw gaf aan dat er alleen maar boze mensen met niet kloppende bestellingen in de winkel waren. Ga er van uit dat het morgen teruggestort wordt anders vrees ik dat ik zaterdag nog een ritje moet maken. :cry:

Vandaag dan eindelijk het eerste opgehaald inderdaad. Morgen nog een rondje langs 3 winkels. Heerlijke tijden!

Afgelopen jaar niks opgehaald zelf. Heb door de griep de leukste dagen van het jaar totaal gemist. Eindelijk kon het weer en dan lig je dus met 40 graden koorts op bed. Gelukkig hebben andere een deel van mijn bestellingen voor mij opgehaald en een ander deel heeft iemand overgenomen.

Pfff dat is wel balen zeg. Over slechte timing gesproken. Heb je het overgebleven deel nog wel afgestoken of was je daarvoor ook nog te ziek?

Ik heb gelukkig door de adrenaline nog aardig kunnen genieten de 31ste. Normaal sta je meteen op 18:00 uur klaar, maar dat zat er niet in. Rond een uur of 20:00 rustig begonnen met stoken en daarvan toch de nodige energie gekregen. Om 00:00 uur toch nog een aardig showtje kunnen neerzetten. Daarna vrij snel weer naar bed en 1 januari gewoon weer de hele dag in ben met 39 graden koorts.

Gelukkig toch nog wat kunnen stoken dan, het zou wel erg triest zijn als je dan eindelijk weer mag en dan te ziek bent om het te doen met in je achterhoofd het feit dat je weer een jaar moet wachten :frusty:

Man wat was het genieten.
Dit maal voor het eerst meer dan 2 winkels af en wat is dat gaaf zeg.
eerste dag voor het eerst met m,n vader de rit mogen maken naar Friesland in de vroege ochtend haha wat verklaarde hij me voor gek :blink: . Eenmaal met volle kofferbak naar huis werd ik gebeld door een maat van me dat hij onderweg was naar de winkel die ik in de middag zou bezoeken(dit wist ik niet) dus maar gevraagd of hij mijn bestelling ook mee kon nemen aangezien het ruim 1 1/2 uur rijden was voor me.

het is hem wel gelukt alleen heb ik 1 verkeerde compound mee gekregen (Special 2 besteld special 1 meegekregen) en 2 cakes brocade crown gekregen ipv crackling battery. Dus weer een les voor aankomend jaar.. zelf rijden!!.

de 2e ophaaldag mocht ik meer in de buurt nog kleine bestellingen ophalen. Gezellig met het gezinnetje. En man wat heb ik genoten van m,n kids (5 en 7) die keken net zo rond als papa :D en uiteraard mochten hun ook nog wat uitzoeken. Mijn dochter koos voor de unicorn cake en m,n zoon voor een cake met een Dino erop. Hoe kan het ook anders krijg ik naar m,n hoofd geslingerd van m,n vrouw en wat was ik aan het genieten.
op de terug weg nog langs een andere winkel omdat papa ook nog iets wou hebben wat niet op voorraad was bij de eerste. Deze winkel was sfeerloos op alle fronten. Buiten in een tent was een mini showroom met betaal kassa en je mocht doorlopen naar het magazijn waar de bunkers staan vlak daarvoor was de uitgifte. Maar het ademde totaal geen sfeer, het was daar koud, spullen verstopt achter vlaggen, Geen dummies of tv die vuurwerk laat zien en geen muziek of iets. ook dat het doodstil was heeft niet veel geholpen maar had wel alles wat ik wou dus toch tevreden naar huis. begin van de avond nog langs een winkel gegaan om te kijken of ik toch nog iets extra,s kon scoren. deze winkel zag er wel top uit gezellige sfeer maar niks gehaald uiteindelijk.

al met al enorm genoten en hopelijk eind dit jaar weer :thumbsup:

Wat een geweldige afhaal dagen hebben we dit seizoen gehad zeg, ongekend. Werkelijk van iedere minuut genoten en wat was het sfeervol. Kijk nu dan ook al ontzettend uit naar de afhaaldagen van dit jaar, die gelukkig een dag eerder beginnen ivm de zondag die er tussen valt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan