Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
verkoop dag 1 voor 12.00 uur heb ik alles binnen.:p zoals elk jaar de afgelopen keren...nu eens kijken of ik vrij kan krijgen..

Laatst bewerkt:
Meestal moet ik de laatste dagen "gewoon" werken waardoor ophalen beperkt is tot ''s ochtends vroeg of ''s avonds

donderdag na t werk in 4 fasen omdat ik het allemaal niet in één keer meekrijg op de fiets :D box voor box voor doos voor restje van elders...stuk of 5 losse bestellingen haha, verdeeld over aansluitende uurvakken :wink: Maar goed; andere jaren is het een 3daags festijn van soms wel 6-8 verschillende winkels afrijden- en fietsen, dus valt nog mee dit jaar.

Donderdag en vrijdag. Weer de eerste keer sinds jaren dat ik alles in Nederland heb besteld. Vorige jaren eigenlijk alles uit België en dan met name Zena. Ben dus ook erg benieuwd naar mijn Wolff, Rubro en Pangu producten t.o.v. de Zena producten die ik vorige jaren heb gehad!

Hier ook altijd de eerste verkoopdag:p

- 07:30 bestellingen ophalen bij BredaVuurwerk
- 10:00 bestellingen ophalen bij HuismanVuurwerk
- 11:00 bestelling ophalen bij Vuurwerkstunthal Elst
- 16:00 bestellingen ophalen met extra mannetje voor het teveel aan kg's bij CoppensVuurwerk

Haal de 29e mijn bestellingen op bij Valk Nijverdal en Spoolder in Hengelo , en de 31e 's morgens vroeg nog een bestelling bij Busscher Hengelo voor een karton Crackling Chry 2.0 :)

Hier ook altijd de eerste verkoopdag:p

- 07:30 bestellingen ophalen bij BredaVuurwerk
- 10:00 bestellingen ophalen bij HuismanVuurwerk
- 11:00 bestelling ophalen bij Vuurwerkstunthal Elst
- 16:00 bestellingen ophalen met extra mannetje voor het teveel aan kg's bij CoppensVuurwerk

Dan treffen we elkaar waarschijnlijk bij Huisman!

Het liefst zo vroeg mogelijk. De 29e om half 8 bij vuurwerk Huizen de eerste bestelling ophalen, eind van de ochtend naar Gebro vuurwerk voor de rest.

Dit jaar maar liefst 9 winkels langs!

Donderdag:
07:00: HMK Apeldoorn
07:15: Robin Hood Vuurwerk Apeldoorn
08:00: Intratuin Apeldoorn
14:00: Ed Raket Apeldoorn
14.30: Vuurwerkland Voorst
16.00: Felix Kampen
16.30: Kevins vuurwerkhal Zwolle

Vrijdag:
09.45: Vuurwerkbestel Gilze-Rijen
11.00: 123vuurwerk Lopik

Dit jaar maar liefst 9 winkels langs!

Donderdag:
07:00: HMK Apeldoorn
07:15: Robin Hood Vuurwerk Apeldoorn
08:00: Intratuin Apeldoorn
14:00: Ed Raket Apeldoorn
14.30: Vuurwerkland Voorst
16.00: Felix Kampen
16.30: Kevins vuurwerkhal Zwolle

Vrijdag:
09.45: Vuurwerkbestel Gilze-Rijen
11.00: 123vuurwerk Lopik

Ik ben ook rond 07:00 bij HMK :)

Ik denk het ook, ik moet naar Leeuwarden namelijk. Maar daarna hier in de buurt nog bij 3 andere winkels wat kleine dingen ophalen. Beetje rustig aan, beetje uitstallen en een hoop kwijlen en wachten tot aan de jaarwisseling.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan