Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bestellingen geprint. Morgenmiddag na het werk 3x naar Vuurwerkoutlet, 2e keer ook even via Vuurwerkhal/Plaza voor wat Wolff/Cafferata-dingetjes.
Vrijdag na het werk even Hamstra voor Rubro knallers, Mega-vuurwerk voor fonteinpakketjes en dan nog De Weijs/Onwijsvuurwerk voor paar dingetjes :D

Morgenochtend 06.00 opstaan
08.30 wegrijden
09.00 vuurwerkland Rotterdam
10.00 stadscamping Rotterdam
Uitladen
12.30 intratuin Sliedrecht
13.15 Vuurwerk Kolbach Sleeuwijk
Uitladen
16.00 vuurwerk Leerdam
16.30 vuurwerkwinkel het westen
18.00 vuurwerk Brinkman

Dan vrijdag naar Orthen om 07.00.
Dan kachel op 30 en drogen maar.

Vanavond om 23:00 uur richting Vuurwerkland-Steenbergen, freaknacht.

En morgen rond 9 uur weer terug haha voor de overige bestellingen :)

Alles halen op de 29e, lekker rondrijden naar alle winkels en hopen dat alles in de auto past :p

07.30 Vuurwerkland Steenbergen
09.00 Vuurwerkexpert Groenrijk Pap Dordrecht
10.30 Vuurwerktotaal Prins Kasten Dordrecht
12.00 Cafferata Rio Dordrecht
12.00 Vuurwerkmania Rio Dordrecht
13.00 Zena vuurwerk Vrijetijdscentrum Dordrecht
14.00 China Red Intratuin Hendrik-Ido-Ambacht
15.00 Wolff Underground Sint-Nieklaas 's-Gravendeel

De op één na belangrijkste dag is bijna aangebroken.. Heerlijk!

02:00 uur wekker, 03:30 uur bij maten verzamelen en dan vertrekken vanaf Limburg naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Op de terugweg misschien hier en daar een winkel in en bij terugkomst nog naar TP Vuurwerkshop! :D

ik ga morgen in mijn eentje naar zeavuurwerk nl bij mij in de buurt ik heb een bestelling van meer dan 30 kg zal ik dit mee krijgen? zal namelijk erg klote zijn als ik twee keer dat hele stuk zal moeten rijden...

ik ga morgen in mijn eentje naar zeavuurwerk nl bij mij in de buurt ik heb een bestelling van meer dan 30 kg zal ik dit mee krijgen? zal namelijk erg klote zijn als ik twee keer dat hele stuk zal moeten rijden...

In het ergste geval moet je twee keer lopen. Negen van de tien keer letten de winkels der niet eens op. Als ze moeilijk doen, kan je natuurlijk ook een klant in de winkel vragen of hij even mee wilt lopen naar jouw auto. Dan is het probleem ook opgelost. Veel plezier bij het ophalen.

Rondje limburg voormij.

OCHTEND.
Teuwen tweewielers, VWT. (herten)
Rens janssen, VWM. (heerlen)

MIDDAG.
TP Vuurwerkshop, DIVERSE. (kelpen-oler)
Zenastore, ZENA. (Roermond)

02:00 uur wekker, 03:30 uur bij maten verzamelen en dan vertrekken vanaf Limburg naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! Op de terugweg misschien hier en daar een winkel in en bij terugkomst nog naar TP Vuurwerkshop! :D

Leuk leuk, lekker vroeg!

Ik ben zelf ook rond een uur of ~6 bij mega vuurwerk leeuwarden aangezien ik de auto niet bepaald lang heb :( :D

08:00 uur Ralva Vuurwerk
08:30 uur Mantel vuurwerk
10:00 uur Vuurwerkmania Nijmegen
15:00 uur Heron Fireworks
19:00 uur Intratuin Arnhem

Morgen alleen in de ochtend tijd dus dan naar VuurwerkBreda
Vrijdag nog naar Vuurwerkland Steenbergen en Ed Raket Bergen op Zoom

Dit jaar een aardig ritje voor de boeg, heb de afgelopen jaren alleen in de buurt van Utrecht besteld.

Maar voor Freakacties rij ik graag wat verder de komende jaren.

Vrijdag de 30ste;
11.00 Vuurwerk Tolbrug (FreaksOrthen)
12.00 VuurwerkMania Utrecht
13.45 Koningsdal
15.00 Gebro Vuurwerk

Zaterdag de 31ste
10.30 Gebro Vuurwerk

Heb er zin in!

Hoelaat halen jullie het vuurwerk?
Ik haal het vaak savonds omdat ik dan het idee heb dat het rustiger is dan in de ochtend.

Was wel lachen, bij mijn dealer speelden ze youtube video's af van vuurwerk en zo kwam ook xtremerides voorbij met een doorlont video van de triumph.

Denk niet dat ik De Weijs en Giezen ga halen op de fiets. Nog nooit zo kapot gevoeld op Oudjaarsdag. Zelfs de supermarkt 300m verderop was zwaar voor me, compleet idioot. Wou dat ik nog sliep.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan