Vuurwerk ophalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Aangezien we dit jaar ook naar Leeuwarden gaan, wordt het ongeveer dit;
03:30 vertrekken
05:30 Leeuwarden
06:45/07:00 Kuiper Koekange

Dan hoop ik tegen 9uur terug te zijn en alles uitgepakt te hebben, zodat we dan nog even Duitsland in kunnen gaan.

Wat vast staat is de 29e tussen 8.00 en 9.00 uur bij Vuurwerkoutlet Groningen.
Moet ook nog naar Kuiper Koekange maar daar heb ik nog geen datum/tijd voor.

Alles gelijk de 29e, vroeg me bed uit naar Leeuwarden, daarna Noord Holland door en als laatste Almere en weer retour. Druk schema :p

30ste 21.00 Bij orthen. En denk dat het dit jaar daar ook een keer simpel bij blijft. Gezien die lekker dicht bij degene zit waar ik dit jaar oud en nieuw vier.

Ik heb altijd een heel schema, zoals het er dit jaar naar uitziet :

29-12:

00:00 Steenbergen
06:00 vertrekken naar Duitsland
10:00 TP Vuurwerkshop

Dan vertrekken naar Mega vuurwerk freaks Leeuwarden

30-12:

Lokale winkeliers af, vaak gaat het om kleine bestellingen.

Dan kun je het hele land door. Leeuwarden en Steenbergen liggen nou niet bepaald vlakbij elkaar.

Dit jaar samen met Feabal en nog wat freaks het hele land door:

00:00 uur bij Vuurwerkland-Steenbergen
09:00 uur TP-Vuurwerkshop
10:00 uur door naar Mega Vuurwerk Leeuwarden! En onderweg misschien nog bij wat winkels binnen wippen!

30 december:
Bestellingen ophalen, meestal kleine bestellingen die bestaan uit aanbiedingen!

Aangezien we dit jaar ook naar Leeuwarden gaan, wordt het ongeveer dit;
03:30 vertrekken
05:30 Leeuwarden
06:45/07:00 Kuiper Koekange

Dan hoop ik tegen 9uur terug te zijn en alles uitgepakt te hebben, zodat we dan nog even Duitsland in kunnen gaan.

We gaan om 14:00 ook nog even naar Huisman in Huissen :D

Alles gelijk de 29e, vroeg me bed uit naar Leeuwarden, daarna Noord Holland door en als laatste Almere en weer retour. Druk schema :p

Inmiddels zijn er wat tijden bekend:
Voor 10:00 Leeuwarden, hoop daar rond 9 uur te zijn
Tussen 11:00 en 13:00 Middenmeer
Even eten en daarna 16:00 Almere
Wie weet wat er nog bij komt... :rolleyes:

de 28e vertrekken we rond 23:00 naar vuurwerkoutlet groningen, daar moeten we om 01:00 zijn, is namelijk nog 2 uurtjes rijden. dan terug naar huis alles uitpakken. om 04:30 vertrekken we naar huizen om daar om 06:00 bij Vos ons vuurwerk op te halen,we rijden gelijk door naar Haokan in oisterwijk om daar om 07:30 nog een bestelling op te halen, dan weer door naar huis en alles uitpakken. daarna maar eerst even ontbijten en een bak koffie er in. eind van de ochtend gaan we de regio door hier, geen bestellingen ophalen maar gewoon in de winkel kijken of er nog wat leuks te scoren is, uiteraard ook nog even naar duitsland. in de avond gaan we waarschijnlijk nog naar Vuurwerkland steenbergen, die bestelling is nog in aantocht. al met al een drukke maar leuke dag voor de boeg :D

Ik ben snel klaar dit jaar. Ik ga om 15:25 uur van thuis vertrekken zodat ik om 15:30 uur bij Stienen in Sittard ben om mijn spulletjes op te halen. That's it. Lekker relax, niet te vroeg (kan ik lekker lang doorslapen) en het zijn niet veel boxen, dus doorlonten is ook zo gepiept. :)

Voor de eerste keer dat ik het moet verspreiden over twee dagen ivm de hoeveelheid (Of te kleine auto, zeg het maar).

29ste een helft ophalen, 30ste andere helft. Beide vroeg in de ochtend

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan