Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Woensdag in totaal 13 bestellingen ophalen, vandaag maar eens de ophaal route uitstippelen! haha
Kijk er echt naar uit.. de leukste dagen van het hele jaar!
Morgen toch eff snuffelen in een vuurwerkzaak in apeldoorn kan het niet laten!
De rest haal ik de 31ste op. Wel pokke eind rijden naar brabant voor me gewonnen pot en heb daar ook maar me vuurwerk besteld. Maak er gewoon een dagje weg van met mijn vriendin!
Wordt een aardig ritje! Om 6 uur 'sochtends vanuit Zutphen naar Vuurwerk Huizen, dan naar Almere-Haven, vervolgens een ritje naar Haokan Oisterwijk en dan weer terug naar Zutphen
Dat is een lekker ritje ja. Ik woon vlak bij Zutphen en vind alleen naar huizen al ver haha. Ben dus niet de enigste vanaf deze kant.
Wtf?13 bestellingen?Toch niet bij 13 verschillende winkels hoop ik
?
Heb je al een aanhanger gehuurd?
Haha, nee geen aanhanger nodig hoor.. Gaat niet in één keer maar verspreid over de hele dag.. In totaal bezoeken we 5 winkels in en rond Utrecht.. We maken er gewoon een leuke dag van met na afloop een lekkere pizza!
Je komt al gauw op 13 bestellingen hoor als je steeds wat kleins besteld.. Mijn duurste bestelling was de China Red; Six Best Possible met 2 gratis cakes erbij. (Afgaande op demo kon ik deze niet laten staan, hihi!) De rest van de bestellingen variëren van 1 kleine pot tot professionele cakeboxen.