Vuurwerk met illegaal uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik zag ze net ook staan in het krantje van de cigo, ze hebben zelfs cobra na geaapt daar, ze heten black cobra en zo'n grote kop er boven van NOG EXTREMER, en er staat ook in het krantje dat er nu i.p.v. 15 gram wel 50 gram in een tube mag zitten. En dan dat alleen hun die hebben kunnen krijgen. Maar die dingen knallen toch niet echt harder?

Deze black cobra is inmiddels uit de handel genomen. Iedereen klaagt over de cobra is6 en zijn verwoestende kracht, maar juist door zijn bekendheid wil iedereen profiteren ervan.

Wat ik ook wel raar vind is dat sommige members hier heel fel zijn op illegaal vuurwerk en zeggen dat door dat soort mensen een vuurwerkverbod komt.

Ik denk dat dit soort namaak ook een deel bij draagt voor een vuurwerkverbod. Sterker nog, dit zijn geen normale nitraatbommen maar "Extreme" Kortom, ALLE importeuren zelf zorgen voor een vuurwerkverbod. Iemand die weinig verstand heeft van vuurwerk kan dit niet onderscheiden. Nu lijkt het dat "vlinderbommmen" legaal zijn dus als mijn buurman mijn vlinderbommen aanbied kan ik die van hem kopen want die mag je hebben. Dit stimuleert de illegale markt ook. Een agent kan het niet onderscheiden en dan kunnen we het beter allemaal maar verbieden want dat is oplossing anno 2012. Alles verbieden

Maar gek genoeg zie ik hier geen van die members reageren. Als je dan zo voor legaal vuurwerk bent zou je juist deze producten moeten verafschuwen. Maar bij de nieuwsberichten zie je ze herhaaldelijk veel posten maar hier geen enkele keer.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee want ik geloof niet in een vuurwerkverbod. Niet door het legale en ook niet door het illegale vuurwerk. Dat komt er toch niet. Ja, over 10 jaar misschien maar wie weet wat er dan nog allemaal gebeurd. Wie dan leeft, Wie dan zorgt!

Lol ik lees in jou laatste zin; yolo

Maarja is ook zo, het draagt bij aan het vuurwerkverbod...
Politie kan niet meer onderscheiden, wat dan wel weer goed uitkomt :bonk:

dat onderscheiden konden ze een paar jaar geleden ook al niet toen ik staande werd gehouden, ja ik had inderdaad illegaal vuurwerk op zak... nog enkele kleine vlindertjes uit belgie.
dat is ook netjes in beslag genomen. goed ik zat fout, eigen schuld. maar verder nooit meer wat over gehoord, geen bekeuring geen taakstraf, geen brief of wat dan ook.
ze dreigde nog met een huiszoeking maar ook daarvan helemaal niks meer meegemaakt.

mooie was alleen dat ze ook de twisters van pyropower in beslag namen. ze vonden dat het er illegaal uit zag en er geen nederlandse gebruiksaanwijzing op zat. (dat staat op het doosje, die had ik thuis nog liggen maar niet op de stukjes vuurwerk zelf, dus ze wilde me niet geloven. ik heb ze zelfs nog uitgenodigd om samen dat doosje op te gaan halen. ook en twistertje uit proberen wilde ze niet)
toch zielig dat ze doodnormale grondbloemen in beslag nemen! xD doordat die discussie zo lang duurde werden ze plots opgeroepen of ze met spoed naar een andere locatie wilde komen. vandaar ook dat ik er niks meer over gehoord heb. aangezien ze me nooit een proces verbaal oid hebben afgegeven. ik kon er achteraf wel om lachen, wat een amateurs!

Heb net een bekende van mij gesproken die bij de politie werkt over de zogenaamde illegale look van legaal vuurwerk dat nu verkocht wordt.
sowieso wordt er op 31 december haast niet gecontroleerd.
mocht je wel gecontroleerd worden tja dan heb je gewoon pech, je kan het beste dan gewoon de vuurwerkfolder en/of de verpakking van je vuurwerk op zak hebben zodat je het kan laten zien aan Oom Agent dat het om normaal legaal vuurwerk gaat.
De TF zelf zal er in ieder geval niet gericht op gaan zoeken, die gaan alleen op zoek naar de makers van de echte vuurwerkbommen.

Steek gewoon 1 voor ze neus af dan ziet hij het verschil ook wel.

Heb net een bekende van mij gesproken die bij de politie werkt over de zogenaamde illegale look van legaal vuurwerk dat nu verkocht wordt.
mocht je wel gecontroleerd worden tja dan heb je gewoon pech, je kan het beste dan gewoon de vuurwerkfolder en/of de verpakking van je vuurwerk op zak hebben zodat je het kan laten zien aan Oom Agent dat het om normaal legaal vuurwerk gaat.
De TF zelf zal er in ieder geval niet gericht op gaan zoeken, die gaan alleen op zoek naar de makers van de echte vuurwerkbommen.

Lol... het moet niet gekker worden op deze wereld:

1400_super_bombas.png

2-63.jpg

2-65.jpg

2-67.jpg

2-69.jpg

Ohja en deze niet te vergeten:

1914-the-chain-500-500x500.jpg

Die namen wat die webshops gebruiken:

24 vlinder bommen, snoeihard knalgweld in een doosje

:bonk:

Lol... het moet niet gekker worden op deze wereld:

1400_super_bombas.png

2-63.jpg

2-65.jpg

2-67.jpg

2-69.jpg

Ohja en deze niet te vergeten:

1914-the-chain-500-500x500.jpg

Die namen wat die webshops gebruiken:

24 vlinder bommen, snoeihard knalgweld in een doosje

:bonk:
Hahahaha, wordt erg leuk voor de politie dit jaar, als ze gaan controleren dan...

Het leukste is ook nog dat in de winkels de ouders de "vlinderbommen al eens op tv hebben gezien, en dat de kinderen het dan niet mogen kopen van hun ouders :bonk: dubbele fail dus

bij mij staat in de folder:

Nieuw! duits vuurwerk voor duitse prijzen! goedkoper dan Duitsland en vervolgens moet je €7 betalen voor hetzelfde product waar je in Duitsland €3 voor moet betalen.

Het leukste is ook nog dat in de winkels de ouders de "vlinderbommen al eens op tv hebben gezien, en dat de kinderen het dan niet mogen kopen van hun ouders :bonk: dubbele fail dus

Heb je dit echt meegemaakt? Of is dit nou een voorbeeld?
Want anders is het toch wel heel erg gesteld...

heb deze besteld, niet veel soeps:

Bekijk bijlage 11460
gewoon een kanonslag maar met een uiterlijk van een vlinder

Stienen fireworks :D??? :)

En ja heb bovenstaande ook :)
Vind zer toch wel stuk steviger aan voelen dan normale kanonslagen.
Maar qua grote valen ze erg tegen maar goed dan daar mogen we ons niet meer van laten afschrikken.
Als die duitse uit zuid china geimporteerde klei staven zo zacht ploffen
Wie weet knallen deze rakkers wel hard?!

Eerst zelf horen :).
Want tegen woordig op filmpjes is door de camera microfoon ook niet meer altijd te zeggen
of iets goed slecht is.
Ik zou zeggen zelf even luisteren :D.

Had zelf ook pakje super bomba's
die voelden qua gewicht enzo degelijk aan hoop dat het wat is :D

Stienen fireworks :D??? :)

En ja heb bovenstaande ook :)
Vind zer toch wel stuk steviger aan voelen dan normale kanonslagen.
Maar qua grote valen ze erg tegen maar goed dan daar mogen we ons niet meer van laten afschrikken.
Als die duitse uit zuid china geimporteerde klei staven zo zacht ploffen
Wie weet knallen deze rakkers wel hard?!

Eerst zelf horen :).
Want tegen woordig op filmpjes is door de camera microfoon ook niet meer altijd te zeggen
of iets goed slecht is.
Ik zou zeggen zelf even luisteren :D.

Had zelf ook pakje super bomba's
die voelden qua gewicht enzo degelijk aan hoop dat het wat is :D

ben toch nog idd langs Stienen gegaan. ik heb er een afgestoken en vond hem niet geweldig. maar filmpjes kloppen ook nooit, heb je gelijk in.

Dit is complete bullshit, ik wil niet veel zeggen vorig jaar ben ik ook gecontroleerd.
Dit controleren gebeurt niet frequent, maar er was vroegtijdig bij ons afgestoken door mij en daar hadden ze ook voor aan de deur gestaan en ze geloofden niet dat ik legaal vuurwerk had enfin, daarom kwamen ze controleren.

Maaaaaaar, een fatsoenlijke politieagent kijkt altijd op het pakje staat importeur en land van herkomst op als het van belgie of nederland komt. Ja dat weet ik omdat die kerel dat ook deed en ik vroeg waarom, dat had die op de academie zo geleerd, gelukkig was ome agent zo aardig om het belgische vuurwerk door de vingers te zien.

elk jaar denken mensen dat dit echt is.
niet intrappen, dan komt het eerst wel op het nieuws dat nederland harder vuurwerk krijgt!
en voor die nep vlinders en nitraten, vragen ze ook nog idiote prijzen!

Het is allemaal troep het ziet er leuk uit maar het knalt niet lekker de lonten zijn te kort bijna bij alle nederland moet niet zeiken over illegaal vuurwerk en dan ook nog eens na doen belgies vuurwerk moet hier na toe komen ik verwacht er veel van eindelijk mooi spul op de nederlandse site gezien maar ja het is weer niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan