Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
ja ik zag ze net ook staan in het krantje van de cigo, ze hebben zelfs cobra na geaapt daar, ze heten black cobra en zo'n grote kop er boven van NOG EXTREMER, en er staat ook in het krantje dat er nu i.p.v. 15 gram wel 50 gram in een tube mag zitten. En dan dat alleen hun die hebben kunnen krijgen. Maar die dingen knallen toch niet echt harder?
Heb net een bekende van mij gesproken die bij de politie werkt over de zogenaamde illegale look van legaal vuurwerk dat nu verkocht wordt.
sowieso wordt er op 31 december haast niet gecontroleerd.
mocht je wel gecontroleerd worden tja dan heb je gewoon pech, je kan het beste dan gewoon de vuurwerkfolder en/of de verpakking van je vuurwerk op zak hebben zodat je het kan laten zien aan Oom Agent dat het om normaal legaal vuurwerk gaat.
De TF zelf zal er in ieder geval niet gericht op gaan zoeken, die gaan alleen op zoek naar de makers van de echte vuurwerkbommen.
Hahahaha, wordt erg leuk voor de politie dit jaar, als ze gaan controleren dan...Lol... het moet niet gekker worden op deze wereld:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ohja en deze niet te vergeten:
![]()
Die namen wat die webshops gebruiken:
24 vlinder bommen, snoeihard knalgweld in een doosje
![]()
Het leukste is ook nog dat in de winkels de ouders de "vlinderbommen al eens op tv hebben gezien, en dat de kinderen het dan niet mogen kopen van hun oudersdubbele fail dus
heb deze besteld, niet veel soeps:
Bekijk bijlage 11460
gewoon een kanonslag maar met een uiterlijk van een vlinder
Stienen fireworks???
En ja heb bovenstaande ook
Vind zer toch wel stuk steviger aan voelen dan normale kanonslagen.
Maar qua grote valen ze erg tegen maar goed dan daar mogen we ons niet meer van laten afschrikken.
Als die duitse uit zuid china geimporteerde klei staven zo zacht ploffen
Wie weet knallen deze rakkers wel hard?!
Eerst zelf horen.
Want tegen woordig op filmpjes is door de camera microfoon ook niet meer altijd te zeggen
of iets goed slecht is.
Ik zou zeggen zelf even luisteren.
Had zelf ook pakje super bomba's
die voelden qua gewicht enzo degelijk aan hoop dat het wat is![]()
Heb net een bekende van mij gesproken die bij de politie werkt over de zogenaamde illegale look van legaal vuurwerk dat nu verkocht wordt.
sowieso wordt er op 31 december haast niet gecontroleerd.
mocht je wel gecontroleerd worden tja dan heb je gewoon pech, je kan het beste dan gewoon de vuurwerkfolder en/of de verpakking van je vuurwerk op zak hebben zodat je het kan laten zien aan Oom Agent dat het om normaal legaal vuurwerk gaat.
De TF zelf zal er in ieder geval niet gericht op gaan zoeken, die gaan alleen op zoek naar de makers van de echte vuurwerkbommen.