Vuurwerk met illegaal uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb die van Rubro nog niet getest, maar heb voor de zekerheid nog een pakje Black Spanish Crackers voor volgend jaar. Hoop dat ze die knaller gaan produceren zonder vlinderstaartje, want harder dan een gewoon rotje gaan absoluut zeker weten! 't Uiterlijk vind ik wel leuk, en m'n buurjochies ook; hadden een doosje Super Bomba's gekocht en vertelden stoer 'wij hebben echte nitraten, kijk maar'. En tevreden dat ze zijn met de knal...mooi toch?

Het is allemaal troep het ziet er leuk uit maar het knalt niet lekker de lonten zijn te kort bijna bij alle nederland moet niet zeiken over illegaal vuurwerk en dan ook nog eens na doen belgies vuurwerk moet hier na toe komen ik verwacht er veel van eindelijk mooi spul op de nederlandse site gezien maar ja het is weer niks

1 woord: interpunctie .

Nou, meer op een rotje; zeker qua knal.

1. Black Spanish Cracker (hardste NL knaller)
2/3. (scheelde niet veel) Super Bomba's (Wolff)/Spanish Cracker (Rubro) beiden wat harder dan NL rotje, ietwat zachter of vergelijkbaar met Royal Thunder
4. Reaper

GBV ding niet eens meer aangeschaft na eerste berichten, had ik met Reaper evenzo goed niet gedaan als ik ze niet al besteld had; wat een prul.

Jammer dat de vlinders niet meer mogen, maar voor Cafferata; papiertje d'r af, labeltje d'r om en net zo goed die knaller weer op de markt brengen aub!

Nou, meer op een rotje; zeker qua knal.

1. Black Spanish Cracker (hardste NL knaller)
2/3. (scheelde niet veel) Super Bomba's (Wolff)/Spanish Cracker (Rubro) beiden wat harder dan NL rotje, ietwat zachter of vergelijkbaar met Royal Thunder
4. Reaper

GBV ding niet eens meer aangeschaft na eerste berichten, had ik met Reaper evenzo goed niet gedaan als ik ze niet al besteld had; wat een prul.

Jammer dat de vlinders niet meer mogen, maar voor Cafferata; papiertje d'r af, labeltje d'r om en net zo goed die knaller weer op de markt brengen aub!

Heb ze allemaal op de silver flasch gehad en kan me bij boven staande waardering
alleenmaar aansluiten

black spanish cracker hardste knaller NL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan