Vuurwerk met illegaal uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog niemand die ergens een filmpje van heeft? Ben best benieuwd naar de black spanisch crackers haha.

Vlinder BOMMEN nu ook als verkoop praatjes..

Moet gewoon niet gekker worden dit...
Nu ook legaal in Nederland pfffffff

Naamloos vwpeil.jpg

Ja echt zielige praatjes van alle mensen hier gewoon om wat geld te verdienen is er eigenlijk wel één vuurwerkdealer in NL die volledig eerlijk is?

Dat ze dit willen gaan verbieden vind ik vreemd. Zoiets had ik gelezen, omdat het niet te onderscheiden zijn van het echte werk. Maar worden rotjes dan ook verboden omdat bijvoorbeeld Zena rotjes heeft met flitspoeder?

Het is oplichting maar voor de illegale stoker ideaal want je kunt nu dus echt niets meer uit elkaar halen als agent die er sowieso al niet veel vanaf weet.

Ik hoop dat we volgend jaar de legale Big Boy hebben!

Laatst bewerkt:
Hier nog eentje, ik heb er zelf 3 pakjes van besteld. We zullen zien wat er van af komt!

Bijlagen

• BVD100.jpg
    BVD100.jpg
    144,5 KB · Weergaven: 0
  • BVD100.jpg
    BVD100.jpg
    15,4 KB · Weergaven: 0
Het is wel leuk om een paar pakjes legale dingen te kopen en die met illigaal in tas doen, geen agent die het ziet..

Het is wel leuk om een paar pakjes legale dingen te kopen en die met illigaal in tas doen, geen agent die het ziet..

Mits de afwerking van de Nederlandse net zo strak is, en er geen verwijzingen naar het buitenland op staan (Zoals "Orginal Fireworks BVBA Olen") ;)

ik vind het wel grappig als je filmpjes terug kijkt op youtube dan lopen ze te janken dat er niks opstaat en dat het daarom ook illegaal kan zijn, kijk nu op de zogenaamde vlinderbommen 0.0 tekst. volgens mij klopt hier iets niet :P

Het vuurwerk met illegaal uiterlijk en de verkooppraatjes zaaien ook bij de jongere kinderen verwarring.
Zoals velen wel weten geef ik vuurwerkvoorlichting op basisscholen. Vandaag kreeg ik daarbij de volgende vraag van een van de leerlingen;

"je vertelde net dat professioneel vuurwerk illegaal is en dat wij dat niet mogen afsteken..nou stond er thuis in een foldertje; pro-line professioneel vuurwerk!.. Wil dat zeggen dat deze winkel dus illegaal vuurwerk verkoopt?""

De marketingtrucjes maken het dus een stuk moeilijker om jongeren te leren wat veilig vuurwerk is en wat niet, met als risico dat ze dalijk alsnog met het verkeerde spul aan de gang gaan.

Eigenlijk vind ik dat er in Nederland wel wat hardere knallers mogen komen.. En daarmee bedoel ik dat ze wel een beetje mogen importeren vanuit België ofzo. Ik bedoel, daar word het vuurwerk (volgens mij) het hele jaar door verkocht, en er word niks opgeblazen.
Ook verheerlijkt Nederland het een beetje om de zogenaamde "vuurwerkbommen" te gaan maken, en vervolgens het filmpje op youtube te delen. Kijk nou die OVB task force op youtube.

Wat een klojos die bedenkers van deze rotzooi.
Kom op zeg, even de zooi gaan oplichten met hun: "nitraatbommen"
Laatst naar training met kameraden nog een bsc italia afgestoken. Zo'n klein kereltje was er bij en direct van: "OOOH is dat een vlinderBOM?" Kom op zeg. Politie moet ophouden met deze zooi.

ja ik zag ze net ook staan in het krantje van de cigo, ze hebben zelfs cobra na geaapt daar, ze heten black cobra en zo'n grote kop er boven van NOG EXTREMER, en er staat ook in het krantje dat er nu i.p.v. 15 gram wel 50 gram in een tube mag zitten. En dan dat alleen hun die hebben kunnen krijgen. Maar die dingen knallen toch niet echt harder?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan