Vuurwerk met illegaal uiterlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar geïmporteerd vuurwerk dat legaal in Nederland wordt verkocht wordt voorzien van een Nederlandse keurmerk. Dus ik denk wel dat ome agent gaat kijken of er een Nederland etiket op staat.

Dan laat je even het label zien waarop staat: GBV / BKV / etc.
Met altijd het opschrift: Geschikt voor particulier gebruik.
Doet hij/zij dan nog lastig; dan breek je toch een 'knaller' door om aan te tonen dat het geen flash is (alsof een agent dit verschil kent).

Ik heb het overigens gehad met het uitladen van kartonnen. Dat ziet er nog iets illegaler uit, afgezien van het enorme 1.4G en 1.4S kenmerk. Even het bonnetje laten zien was voldoende.

Kan me wel ergeren aan deze marketingmanier. Vooral termen als "net zo goed als belgie" suggereren een ander product. Dat is keiharde misleiding van de consument.

bij welke importeur kan je eigenlijk die big spanish cracker kopen?
Heb ze nog helemaal nergens gezien.

Deze lijkt op een nitraat met dat spul bij het lontje
303-Uitblinkers.jpg

bij ons staat in de folder waar die bomba cracker in staat LA BOMBA whaha

toevallig het foldertje van Busscher vuurwerk in Hengelo? hier staat ook "La Bomba" in, toch wel een beetje jammer van Frans om dit zo in de folder te zetten terwijl hij al tig jaren meeloopt in de branche. achjah... zijn wel ergere dingen in de wereld ;)

ik zou voor de zekerheid foldertje meenemen van waar je de producten hebt gekocht . krijg je daar ook geen gezeik mee als je toevallig wouten tegenkomt:D

Het is natuurlijk alleen maar om mensen te trekken, want ja geef toe vlinders & nitraaten zien er mooier uit dan een rotje.
Je betaald er wel 4x zoveel voor maar ja tis wel geinig.

ik vind dat deze ook wel in het rijtje past eigenlijk:

228-large.jpg

zijn best grote dingen, en ze knallen zeer goed voor nederlands vuurwerk, veel harder dan normale rotjes :D

Waar kun je die Chooet bermuda's halen?
En waar kun je die Bomba (nitraten) halen?
liefst in de buurt van noord-Brabant alvast bedankt!

Waar kun je die Chooet bermuda's halen?
En waar kun je die Bomba (nitraten) halen?
liefst in de buurt van noord-Brabant alvast bedankt!

De bermuda´s zijn van Zena nederland dus moet je maar even een dealer zoeken in je buurt ze zijn legaaal maar verwacht dus ook niet een keiharde knal dat snoep je toch wel :bonk:

Verder die bomba is van pyrostar ze hebben eigen categoriën, beetje googlen of hun eigen sites en je vind vast iets in de buurt

waar verkopen ze die bomba's want ik snapte niet hellemaal wat aasamember bedoelde het lieft in noord-Brabant alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan