Vuurwerk met een Kroon

@.at Vuurwerkbieb.nl lekker bezig man met filmpjes droppen, Keep up the good work :p

Ontopic: Vuurwerk met een kroon lijkt me fantastisch mooie cake, helaas dit jaar niet in de collectie.

Als ik zo de filmpjes van afgelopen jaar bekijk dan word ik er toch een beetje stil van...mooie bak zeg! Hoe kan het zijn dat deze door de mazen van het net geslopen is en hij dus niet hier in de straat stond...
Ik zag 'm zojuist in een kartonactie voorbij komen, dus denk dat deze cake er 3x bij is dit jaar :D. Dat kan bijna niet fout gaan :wink:.

Had deze op mijn lijst staan,maar heb hem gister live gezien en vind hem toch minder helaas.

Same here. Zij nog tegen mijn vriendin dat ze op moest letten want dit was een topper. Na het schieten zei ik tegen dr, laat maar, want hij viel mij tegen dit jaar.

ut oogde idd erg kaal op de Demo.
Maar goed. kan niet alles hebben.
Voor een mooie prijs best tedoen.

Dit was de eerste keer dat ik hem zag dus ik kon hem niet vergelijken met voorgaande jaren. Maar ik vond hem erg mooi overkomen en met weer zeer verfijnd uitgewerkt goud. Dus als ik de mogelijkheid zou hebben hem hier in de buurt te verkrijgen had ik hem zeker gehaald!

Filmpje:

(Mooist in HD)

Ik heb deze vorig jaar gehad en heb er nu nog 1 liggen. Ik was er erg tevreden mee.
Ik heb het niet helemaal helder meer hoe het was, maar ik weet wel dat iedereen en ik zelf enthousiast was.
Dus deze is er komend oud en nieuw weer bij en ik ben er blij mee.

Greetzzz

Dit was de eerste keer dat ik hem zag dus ik kon hem niet vergelijken met voorgaande jaren. Maar ik vond hem erg mooi overkomen en met weer zeer verfijnd uitgewerkt goud. Dus als ik de mogelijkheid zou hebben hem hier in de buurt te verkrijgen had ik hem zeker gehaald!

Filmpje:

(Mooist in HD)

Ik zal ook niet beweren dat hij slecht was. En misschien heb ik mijzelf wel lekker gemaakt door hem in mijn gedachten mooier te maken dan deze was. Maar vorig jaar leek het mij echt een topper. En dit jaar viel het mij gewoon een beetje tegen. Het is een mooie cake, maar voor mij net iets te duur tov wat ik er van verwacht had.

Ik denk dat de consument die voor aardig wat centen één grote cake koopt hier zeker niet teleurgesteld van zal zijn. In mijn ogen een compleet showtje. De cake duurt ruim een minuut en geeft je toch veel variatie en kwalitatief prima effecten.

Gek dat hij opeens bij sommigen wat minder overkwam dan verwacht/mentaal beeld, want dit was toch nog gewoon een 2011 versie die geschoten werd op de demo?

Gek dat hij opeens bij sommigen wat minder overkwam dan verwacht/mentaal beeld, want dit was toch nog gewoon een 2011 versie die geschoten werd op de demo?
Meerdere cakes leken wat minder op de winkeliersdemo van Royal die bij ANO er toch weer beter uitzagen.
Ik denk dat de cakes nog niet helemaal droog waren omdat ze pas net in Nederland waren.

Hierbij mijn filmpje van deze cake, na de goede verhalen vond ik hem toch iewat tegenvallen qua tijdsduur. Mijn voorkeur zou naar de Fireworks for All gaan.

ziet er ook wel goed uit,, duurt lekker lang, niet echt woooww.
ook deze 3x besteld. vond hem vorrig jaar toen ik hem had echt super!
viel goed op, blijf het lastig oordelen vinden op films of voor je deur in de straat..

Vind dit een mooie afwisseling in mijn collectie dit jaar, aangezien mijn andere cakes allemaal redelijk snel schieten. Ben benieuwd!

Back
Bovenaan