RandomDaniel
VWC lid
Ik heb hem zojuist gekeken, top compilatie!
Zeker het kijken waard
Zeker het kijken waard
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb voor mezelf in 2022 besloten na de 2 verbodjaren en hoe de overheid met het jaar steeds extremer aan het jagen is op doodnormale liefhebbers/burgers en de branch aan het frustreren is, dat ik oud en nieuw rustiger aan ga doen. Ik merk dat de ratio lol tegenover stress/frustratie niet meer in het voordeel van lol komt te zitten.
Ik heb voor mezelf in 2022 besloten na de 2 verbodjaren en hoe de overheid met het jaar steeds extremer aan het jagen is op doodnormale liefhebbers/burgers en de branch aan het frustreren is, dat ik oud en nieuw rustiger aan ga doen. Ik merk dat de ratio lol tegenover stress/frustratie niet meer in het voordeel van lol komt te zitten. Gelukkig had ik totaal niks van doen met alle dingen die je las, maar het heeft wel invloed op de beleving en voorpret die je normaal gesproken hebt als je dat heel de tijd leest. In combinatie met de extreme inflatie die ook nog eens erg te merken is bij vuurwerk, heb ik mezelf voorgenomen om de focus bij oud en nieuw grotendeels weg te nemen en veel minder te kopen, minder te filmen en juist meer te genieten.
Kan me voor 100% in je tekst vinden Daan, dat gevoel heb ik ook steeds meer. De kosten voor het vuurwerk worden echt te gek, de logistieke rompslomp is ieder jaar weer een ding, de 25kg regel enz enz. Nou ben ik afgelopen jaar 4 keer naar buitenlandse tripjes geweest en de eerste 3 voor dit jaar zijn ook alweer geboekt. Liefst zal ik er daar nog 2/3 bij doen en dan echt minderen met oud en nieuw. De hobby zal nooit vergaan, het zelf stoken ook, maar het krijgt een andere indeling.
Klopt, die 25KG regel die ze handhaven is ook een zeer vervelende extra frustratie factor dus precies wat je zegt is de logistieke rompslomp ook zeer hinderlijk. Ik kon helaas van 2020 t/m 2022 door corona en de onzekerheden geen vuurwerktripjes maken maar over 2 maanden gaan we naar Fallas en ik probeer nog een extra tripje in te plannen dit jaar. Dat neemt je kruitbehoefte en compensatie gedrag met oud en nieuw ook grotendeels weg. Helaas wordt je deze kant opgeduwd en tegen de stroming inzwemmen hou je ook niet vol. Dat betekent inderdaad niet dat ik niks meer ga stoken, juist blijven stoken houdt de traditie in leven en oud en nieuw is voor mij het centrale punt van de hobby. Maar we denken er beiden hetzelfde over merk ik!