Vuurwerk in huis... en nu ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
IMG_20221229_185926.jpg

Eventjes mooi neerzetten, producten een voor een bekijken en voelen. En daarna uiteraard regelmatig langsgaan om te checken 'of het er wel nog staat'

Jammer dat de dame daar niet zichtbaar is :D

Haha kan je verzekeren dat het er goed uit ziet hoor, al de afgelopen 10 jaar. Het was alleen een beetje donker dus haar gezicht was al veel blur en toen oogde het ook nog als een speknek dus ik dacht, laten we dat maar niet doen.

Wat ik doe als ik thuis aankom is het zo onopvallend mogelijk binnenzetten. Wat niet weet wat niet deert.

Nogmaals kijken voor uitwendige beschadigingen (doen we natuurlijk ook al in de shop).

Compounds snij ik open om te kijken of er een kooi omheen zit of dat ik nog iets moet doorlussen. Als dat zo is gaat die op de 'todo' lijst.

Lont 1 beschermers los ik wat op zodat ik niet sta te kloten snachts.

De rest krijgt een dikke lik en gaat in de stelling :wink:

Haha kan je verzekeren dat het er goed uit ziet hoor, al de afgelopen 10 jaar. Het was alleen een beetje donker dus haar gezicht was al veel blur en toen oogde het ook nog als een speknek dus ik dacht, laten we dat maar niet doen.

Legend hahahaha

Wat ik doe als ik thuis aankom is het zo onopvallend mogelijk binnenzetten. Wat niet weet wat niet deert.

Nogmaals kijken voor uitwendige beschadigingen (doen we natuurlijk ook al in de shop).

Compounds snij ik open om te kijken of er een kooi omheen zit of dat ik nog iets moet doorlussen. Als dat zo is gaat die op de 'todo' lijst.

Lont 1 beschermers los ik wat op zodat ik niet sta te kloten snachts.

De rest krijgt een dikke lik en gaat in de stelling :wink:

Wij hebben de auto heel dichtbij de schuur(die voor de achterdeur zit)gezet en toen wij tijdens het afladen van een volle achterbak een deur hoorde opengaan in de buurt deed mijn vader snel de achterbak even dicht en wachtte we een paar minuutjes in de schuur. better safe than sorry, want zo te zien zijn er al een paar mensen de sjaak door een vervelend figuurtje die perse de politie moet bellen omdat ze 1.4G op een doos ziet

Alles netjes als een wand opgestapeld in de inpandige garage. Vaak eventjes kijken.:handsup:
Voorbereiden, (ontkooien en fuses) klaarmaken doe ik op de dag zelf.

Alles uitgezocht en nagekeken.
Staat 1 tasje dat kan best bij heel veel wind klaar, de rest is apart weggezet en dat hangt echt helemaal van de windkracht morgen af hier aan de kust .....

Metalen kooien zover het oog reikt dus morgenochtend maar even langs voor een serie tetanusprikken :no: Verder even checken of de verbindingen nog wat vlotter kunnen. Kleine cakes met wat tape aan elkaar voor een beetje stabiliteit. Kijken wat er nog op zolder ligt. Alles netjes uitstallen en inventariseren.. Kom de dag wel door zo :rolleyes::yes:

Even uitstallen voor een collectie plaatje voor in het archief.
Daarna alles uitpakken, bij compounds de kooien verwijderen, folie van alle cakes/compounds om even te checken of alle tubes mooi rond zijn.
Lonten vrij maken en dan wachten tot de 31e :p

Wij hebben de auto heel dichtbij de schuur(die voor de achterdeur zit)gezet en toen wij tijdens het afladen van een volle achterbak een deur hoorde opengaan in de buurt deed mijn vader snel de achterbak even dicht en wachtte we een paar minuutjes in de schuur. better safe than sorry, want zo te zien zijn er al een paar mensen de sjaak door een vervelend figuurtje die perse de politie moet bellen omdat ze 1.4G op een doos ziet
Klopt helemaal zemmer. A. Waarom het risico nemen en B. Je hebt er maar 1 nodig.
Toevallig gister nog gehad. Achterklep dicht en rondje auto 'papiertjesvrij' maken :angel:

Echt triest en vervelend dat het zo moet inderdaad. Wat een kloten regel is die 25KG.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan