Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bekijk bijlage 70261
Eventjes mooi neerzetten, producten een voor een bekijken en voelen. En daarna uiteraard regelmatig langsgaan om te checken 'of het er wel nog staat'
Jammer dat de dame daar niet zichtbaar is![]()
Haha kan je verzekeren dat het er goed uit ziet hoor, al de afgelopen 10 jaar. Het was alleen een beetje donker dus haar gezicht was al veel blur en toen oogde het ook nog als een speknek dus ik dacht, laten we dat maar niet doen.
Wat ik doe als ik thuis aankom is het zo onopvallend mogelijk binnenzetten. Wat niet weet wat niet deert.
Nogmaals kijken voor uitwendige beschadigingen (doen we natuurlijk ook al in de shop).
Compounds snij ik open om te kijken of er een kooi omheen zit of dat ik nog iets moet doorlussen. Als dat zo is gaat die op de 'todo' lijst.
Lont 1 beschermers los ik wat op zodat ik niet sta te kloten snachts.
De rest krijgt een dikke lik en gaat in de stelling![]()
Klopt helemaal zemmer. A. Waarom het risico nemen en B. Je hebt er maar 1 nodig.Wij hebben de auto heel dichtbij de schuur(die voor de achterdeur zit)gezet en toen wij tijdens het afladen van een volle achterbak een deur hoorde opengaan in de buurt deed mijn vader snel de achterbak even dicht en wachtte we een paar minuutjes in de schuur. better safe than sorry, want zo te zien zijn er al een paar mensen de sjaak door een vervelend figuurtje die perse de politie moet bellen omdat ze 1.4G op een doos ziet