Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

gelukkig toch nog de cruelty! Bedankt voor de snelle reacties en info Patrick!

Balen voor iedereen die de crank besteld heeft. Hoop dat jullie een goede vervanging krijgen

Inderdaad, bedankt voor de snelle reactie Patrick! Onzekerheid is zo meteen weggenomen, de Cruelties worden geleverd, wederom de beste klantvriendelijkheid jouwerzijds, chapeau!

Zo! Mijn bestelde Underground vuurwerk is ook toegevoegd aan de ophaallijst. Mooi handig alles in één keer met één bon ophalen.

Bedankt weer voor de nette afhandeling.

Nog even en het is de 29ste, mocht je je bestelling komen afhalen en je mist toch nog iets in je collectie. Bij het afhalen kan je mits de voorraad het toelaat nig tegen freakactie prijs spullen kopen.
Zo hebben we nog beperkt aantal Snow Storms en big19 op voorraad, die zijn dan nog tegen de freakprijs te krijgen.

Hey Freaks, ik heb een gekke vraag,

Ik heb begin dit jaar hier een bestelling gedaan met een super aanbieding. Maar ik ben niet in staat deze op te halen hier.

Zou iemand deze bestelling willen overnemen voor mij voor dezelfde prijs?
De bestelling is al betaald, zie hieronder de cakes.

Schermafbeelding 2016-12-19 om 17.37.44.png

Wie kan ik blij maken met deze deal :).

Nog even en het is de 29ste, mocht je je bestelling komen afhalen en je mist toch nog iets in je collectie. Bij het afhalen kan je mits de voorraad het toelaat nig tegen freakactie prijs spullen kopen.
Zo hebben we nog beperkt aantal Snow Storms en big19 op voorraad, die zijn dan nog tegen de freakprijs te krijgen.

Staat de voorraad van de underground reeks in de losse verkoop het toe denk je?

We zullen aowieso een aantal items beperkt op voorraad hebben.
Even uit mijn hoofd: return of the phoenix, gold strike, storm chaser, revalation hebben we iig iets van liggen.

Patrick verwacht je op de 29e nog Cruel Traction over te hebben en voor welke prijs? Misschien nog last minute voor mezelf en/of een maatje van me.

Die is €150 Lars, mocht je hem willen hebben mail me dan even want voor de ochtend heb ik er geen over.
Dan kijk ik of ik nog bij kan krijgen voor je.

Die is €112,45 Rico, ik zal vast wel overhouden maar mocht je wetwn dat je hem wilt hebben laat me dan even weten dan kan ik er rekening mee houden qua inkoop etc

Hey Freaks, ik heb een gekke vraag,

Ik heb begin dit jaar hier een bestelling gedaan met een super aanbieding. Maar ik ben niet in staat deze op te halen hier.

Zou iemand deze bestelling willen overnemen voor mij voor dezelfde prijs?
De bestelling is al betaald, zie hieronder de cakes.

Bekijk bijlage 30662

Wie kan ik blij maken met deze deal :).

Ik ben bereid deze voor €80,- aan iemand over te dragen :).

Bij kopen tijdens het afhalen hoort er gewoon bij. Geweldig dat het voor de freakprijzen wordt aangeboden.

Dit is toch echt een wereld winkel, die gerund wordt door Patrick waar werkelijk alles, maar dan ook echt alles mogelijk is!!!
Dit jaar kwamen bij mij de vuurwerk kriebels een beetje laat opgang. De afgelopen dagen nog wat mooie boxen / cakes voorbij zien komen op het forum. Had mijn oog laten vallen op 2 boxen:
Future Legend en de Stars over Barcelona
Zojuist contact gehad (gelijk een mail terug). Kon ze nog kopen tegen de freak prijs :-)
Ik kom hier al een paar jaar, maar volgend jaar zien ze mij zeker weer!!!

De 29ste nadert snel en we zijn druk met de voorbereiding aan de showroom en de buitenboel.

Even een kleine impressie wat jullie kunnen verwachten als jullie langs komen.

IMG_1156.jpg
Er staat koffie voor jullie klaar in de ski hut :)

IMG_1157.jpg

IMG_1159.jpg

IMG_1160.jpg

Back
Bovenaan