Vuurwerk Huizen - Vos IJzerhandel

De buffer bewaarplaats, alles ligt nu op volgorde van folder.
Alles lege plekken moeten nog de nieuwe artikelen of uitverkochte items voor komen.
Dit is een deel van de buffer, er zit nog een stukje voor waar normaal alle klanten bestellingen en pijlen liggen.

22140799_1650339225037720_235597409849825686_n.png

De bulk bewaarplaatst, waar allen ( voor wie niet weet ) volle dozen mogen staan. Voor nu staan er bijna alleen maar boxen van Evo en pangu.
En die is nog echt echt leeg nu

22141182_1650339228371053_6886035145968042473_n.png

Zodra ik weer leveringen heb gehad zal ik weer even een update doen met foto's :cool:

Prachtige foto's! Wat zijn die Colorfull City en On The Beat van Pangu groot zeg!

Op en top sfeervol verslag Mike en foto's van de bunker blijven gewoon geweldig. Ook leuk om te zien dat de bunker nu alweer in gereedheid wordt gemaakt voor de komende maanden. De 3 cakes (Voltage, Killer Instinct en Airdamage) zijn een leuke toevoeging aan het assortiment en de Stars over Vienna ala Huizen is echt goed bedacht en natuurlijk een mooi gebaar naar je pa!

Zijn de op is op aanbiedingen nog op voorraad zo lang ze nog op de site staan of is het een gok als je besteld?

Zijn de op is op aanbiedingen nog op voorraad zo lang ze nog op de site staan of is het een gok als je besteld?
Vuurwerk Huizen heeft bij mij al 3 jaar een 100% score wat betreft levering tov besteld. Ze verkopen alleen iets als ze zeker weten dat het op voorraad is.

Zolang het op de site staat is het product voorradig of dan wel besteld en bevestigd vanuit de leverancier.
Bij de op=op artikelen hangt er een voorraad aan vast dus er kan nooit meer verkocht worden dan dat er aan voorraad is.

Enige wat zou kunnen voorkomen dat er een artikel wordt afgekeurd en dat ik het niet geleverd krijg, maar dat komt gelukkig niet heel veel voor

De service die deze winkel verleent (lees Patrick)is ongekend. Je stelt een vraag en hij doet alle moeite om te proberen om iets te regelen voor je. Zo heeft hij nu een karton Panter van Wolff voor mij besteld. En 100% zekerheid dat het uitgeleverd wordt. En tijdens de hectische verkoopdagen wordt alles in goede banen geleid. Waar vindt je nog zulke winkels? Mijn dank is groot Patrick!!

Back
Bovenaan