Vuurwerk Discount

Sla ik dit jaar over, vind het tegenvallen qua acties en/of aanbiedingen. Voorheen kreeg je ook actiecodes per mail die je voor één bestelling kon activeren, daar zat wel leuk spul tussen maar nu dus niet meer.

En voorlopig nog scherper. Uitgezonderd artikelnr. 1 tm 6 (rotjes, wondertollen etc) met de kode VWD25 25% korting op alles.
Volgens mij is de code geldig tot 15 november.

Heb er dit jaar toch weer een kleine bestelling gedaan. Dit jaar hebben ze toch weer leuke acties en met 25% korting over je bestelling goed te doen.

Hele fijne actie hoor, maakt het wel heel aantrekkelijk dit.
Erg scherpe prijzen.

Heel aantrekkelijk om een ritje deze kant op te maken, alleen jammer dat er een hoop goeie Rubro boxen ontbreken. (zero tolerence, flash of the gods)

Leuk wel die nieuwe boxen, maar zonder filmpjes ga ik me vingers daar niet aan branden

Heel aantrekkelijk om een ritje deze kant op te maken, alleen jammer dat er een hoop goeie Rubro boxen ontbreken. (zero tolerence, flash of the gods)

Leuk wel die nieuwe boxen, maar zonder filmpjes ga ik me vingers daar niet aan branden

Voor die prijzen... de starpalm was ook prima kwaliteit. Viel niks tegen. Ik ga het er wel op wagen

Thnx voor de tip, wou net ergens anders een bestelling plaatsen waar de buurtassortiment €95 was. Nu dus voor €71.. ook maar de immortal gold erbij genomen.

Voor die prijzen... de starpalm was ook prima kwaliteit. Viel niks tegen. Ik ga het er wel op wagen

Starpalm was inderdaad een toppertje:) Ook vaker gehad, samen met de king crown with glitter. Helaas uit het assortiment:( Kwam voor leuke prijzen voorbij de laatste paar jaar.

Gaan er nog filmpjes online komen van de nieuwe producten? Erg leuke prijzen wel maar komt steeds meer op de site en het blijft gissen wat je nu eigenlijk koopt?

Goldenspider 100s en Millenium crowm 100s staan er al een tijdje op (heel aantrekkelijk) maar nog steeds geen film of iets. Nu deze week kwam de Escape from darkness erbij en vandaag zie ik dat er weer 1 bij is gekomen (Blue gold Tornado 100s) Toevallig hebben ze allemaal precies 1970 gram kruid. Ik verwacht wel dat deze boxen een beetje het kaliber 4 seasons, immortal gold hebben, maar ook die wegen niet allebij exact hetzelfde;)

Wil zeer zeker nog wat bijbestellen hier ook gezien de blackfriday actie, echter ga ik niet een hele collectie op de gok kopen.

Ik heb wel een aantal boxen op de gok besteld, ben erg benieuwd wat ze gaan doen.

En ja hoor, weer een mysterybox WORK OF IMAGINATION LTD 100’S... Moet niet gekker worden. Zelfde kruidgewicht ook en van € 125,00 voor € 59,00 mooie prijs
KRUITGEWICHT: 1970 GRAM

Ik had hier echt super veel kunnen bestellen, maar tot dusver is het bij 2 boxen gebleven. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat al die boxen exact 1970 gram wegen en er dus ook niet zeker van zijn dat het allemaal 30mm boxen zijn.

Had graag iets meer info gehad over deze boxen.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan