Vuurwerk Discount

Ik ben vandaag in Vriezenveen geweest, de aanbieding stelling was zo goed als leeg en alle acties waren "op". Ik had vooruit besteld, maar als er nog wat was geweest had ik het er nog wel bij gekocht ;-) Moest toch bijna 20 minuten wachten voordat ik aan de beurt was.

Volgens mij werkt het nog niet helemaal.. :)

Zodra je over de 150 gaat krijg je ineens geen gratis product meer.

dit jaar niet geweest vond de prijzen niet aantrekkelijk genoeg. veel zelfde artikelen bij valk goedkoper en daar zijn ook andere merekn te koop dus de keuze was snel gemaakt. overigens wel altijd goed geholpen bij vuurwerk discount

Ziet er inderdaad erg goed uit met leuke aanbiedigen.
Ze worden ook alweer iets actiever op bijvoorbeeld Facebook.

Morgen lekker mijn bestelling daar ophalen. Wel jammer dat ze de gold selection niet meet in de verkoop hebben/niet meer in de verkoop kunnen zetten. Zaten vorig jaar een paar leuke budget potjes bij die in 2 á 3 stuks best wel te schieten waren :)

Wel jammer dat ze de gold selection niet meet in de verkoop hebben/niet meer in de verkoop kunnen zetten. Zaten vorig jaar een paar leuke budget potjes bij die in 2 á 3 stuks best wel te schieten waren :)

Ik heb gisteren nog wel wat Gold Selection kunnen krijgen uit de dagaanbiedingen!
Pakket L en wat losse potten hadden ze er staan.

Website Vuurwerkdiscount online. Staan nog wel enkele foutjes in volgens mij.
Op folder buurtassorti 95 euri, in webshop 99 euri:bonk:

Inmiddels aangepast zie ik.

Back
Bovenaan