Vuurwerk bestellingen annuleren

Vuurwerk bestellingen annuleren

• Ja, ik ga annuleren.

Stemmen: 97 60,6%
  • Nee, ik wil dit vuurwerk ook volgend jaar.

Stemmen: 50 31,3%
  • Nee, ik ben bang dat de winkels anders omvallen.

Stemmen: 13 8,1%

• Totaal stemmers
    160
Ik ga hem annuleren, reden is dat ik niets aan een voucher heb omdat mijn gemeente volgend jaar een verbod in heeft gevoerd. Dus heb ik niets aan een voucher.

Bij een tijdelijk verbod is het lastig te annuleren. Bij een koopovereenkomst betreffende vuurwerk (speciaal goed) is er geen leverdatum vastgelegd. Je hebt 2 weken bedenktijd vanaf de aankoop, gezien dit bij ons ver van tevoren word gedaan is dat niet meer van toepassing.

Wanneer er een permanent verbod komt is het wel te realisteren want dan kan de koop definitief niet doorgaan.

In Duitsland laat ik ze staan, in Nederland ga ik ze denk ik annuleren. En niet omdat ik het geld nodig heb of dat ik het de winkeliers niet gun of hen graag met extra zorgen wil opzadelen. Puur erom, dat er voor mij geen vooruitzicht zit in het feit dat we volgend jaar mogen stoken.

Het is klaar traditie is ten onder gegaan aan het Nederlandse mietjes gedrag anno 2020, aan het gepiep van een minderheid, welke je werkelijk alles maar door de strot heen wilt duwen.

Voor mij is dat ook de reden om te annuleren, echt waar met pijn in mijn hart zadel ik de winkels waar ik al die jaren heb geshopt met extra problemen op. Maar ik weet niet wat volgend jaar gaat brengen, dus ik kies toch voor zekerheid.

Ik ga ze ook annuleren in NL en wat bestellen in Duitsland maar dan op de gok.
Hier in Apeldoorn zal het verbod er volgend jaar vanuit de gemeente sowieso wel doorgaan.
Dus dit jaar gewoon mooi afsluiten

Ik ga annuleren 100%
Sommige winkels hebben al gezegd niet geld terug te geven, dat is prima. Dan gaan we het juridisch oplossen, ik wil mijn geld terug en geen voucher.

Eigenlijk tegen beter weten in zeg ik, laat staan voor volgend jaar. Het is het laatste beetje hoop dat ik nog heb wat me die beslissing doet maken.

En toch, als het gewoon doorgaat dit jaar, ik ga echt huilen van blijdschap.

Ik zou wel willen annuleren maar heb een deel in Duitsland besteld en die gaan hier sowieso niet in mee, zij hebben niets met de Nederlandse wetgeving te maken. Zij kunnen immers leveren en in Duitsland geldt geen verbod. Dus ja, ik snap dat wel. In Nederland heb ik wel al kunnen annuleren, maar dat was al veel eerder voordat er gesproken werd over een eventueel tijdelijk verbod.

Wat ik heb besteld wil ik volgend jaar ook wel afsteken :D
Wacht t.z.t. een bericht van de verkoper af en neem dan een beslissing...

2 adressen ga ik sowieso annuleren. 3e adres wil ik eerst iets meer gevoel krijgen wat dit besluit daadwerkelijk inhoud. Mssn worden we verrast door Den Haag en is het echt een tijdelijk verbod. Vanaf het moment dat ik het gevoel krijg dit is einde oefening dan ga ik daar ook mijn geld terug halen

heb mijn bestellingen vorige week al gecanceld, heb gellukkig mijn geld al terug, als het gewoon doorgaat, kan ik alsnog opnieuw bestellen

Heb nog even niks besteld dus hoef niks te annuleren. Als er geen verbod komt knal:D ik m'n lijst gelijk door naar VWL Steenbergen.

Ik wacht even het voorstel van de winkel af, meeste centen liggen bij freakwinkels Orthen, Huizen. Vuurwerkhaven.

Kan me ergens ook voorstellen dat (andere) winkels zelf ook kappen met vuurwerk verkopen ivm risico op herhaling.

Als het verbod er is ga ik alles annuleren.
Dit is namelijk geen tijdelijk verbod maar zal ongetwijfeld omgezet worden naar een altijd geldend verbod.
de linkse media zal 1 januari toch koppen met: 'Rustigste jaarwisseling ooit" ook al is dat niet het geval.

Dus kies ik voor zekerheid dat ik me geld terug krijg voordat er winkels omvallen. Dit jaar worden ze nog gecompenseerd. hoe zit dat volgend jaar?

Ik ga sowieso annuleren, dit omdat ik voor simpelweg teveel geld nu uit heb staan. Stel er komt een definitief verbod dan ben ik zeer waarschijnlijk alles kwijt.

Krijg ik mijn geld niet terug dan ga ik het ter plaatsen links of rechtsom wel ophalen...

Back
Bovenaan