Vuurwerk Almere-Haven De Steiger 29 1351 AB Almere

Vorig jaar bij jullie 2 jaar uitgestelde bestellingen opgehaald. Via mail etc super communicatie. Bij afhalen een hele vreemde en onwerkelijke situatie meegemaakt met enerzijds veel ontbrekende artikelen en ter plaatse teleurgestelde en boze klanten. Ben geen mietje maar het voelde alsof er elk moment een vechtpartij uit kon breken. Klantvriendelijkheid ver te zoeken. Onredelijke lui aan de balie en opgefokte klanten bij de balie. Was eens maar nooit meer. Leuk aanbod maar of je het uitgeleverd krijgt is vraag 2.

Bijzondere ervaring waarin ik niets herken. Wij waren er op een rustig moment en kregen een rondleiding door de bunkers en mijn zoon een leuke Astronaut poster van Dennis kado. Zeer fijne ervaring en verheug me nu al op de 28ste om mijn bestelling op te halen. Als het druk is en de wachttijd lang kan de sfeer natuurlijk een keer omslaan, zeker als er dan ook producten ontbreken. Kennelijk geval wrong time wrong place.

Beste,

Helaas zien we wel dat je actief bent geweest op crew maar we hebben geen bericht ontvangen. Zou je dit nog even willen doen want dit opschrijven is 1 en dat mag zeker. Maar geef ons dan wel even de kans om het na te kijken aangezien dit gisteren door mij ook is besproken binnen de groep.

Je mag ook een mail sturen naar [email protected].

We zien graag je PM of mail te gemoed met een ordernummer of even je gegevens waar op besteld is zodat we dit kunnen op pakken.

Vriendelijke Groet,

Team Vuurwerk Almere Haven

Bericht van Zaterdag 18 November:

Beste Bdqommando

Ik lees zojuist je bericht en wil graag even onderzoeken wat hier is gebeurd kan je mij een ordernummer geven zodat ik deze terug kan vinden in mij Portaal deze vind je in jou portaal.

Of zou je mij een pm willen sturen met je naam en achternaam zodat ik even de order kan opzoeken van vorig jaar via een nicknaam kan ik natuurlijk niets terug vinden.

Ik wil graag hier een juiste reactie opgeven aangezien we ook nu bezig zijn in Almere kan ik het meteen even overleggen.

Graag hoor ik even van je en kom ik daarna terug op je reactie.

Beste Bdqommando

Ik lees zojuist je bericht en wil graag even onderzoeken wat hier is gebeurd kan je mij een ordernummer geven zodat ik deze terug kan vinden in mij Portaal deze vind je in jou portaal.

Of zou je mij een pm willen sturen met je naam en achternaam zodat ik even de order kan opzoeken van vorig jaar via een nicknaam kan ik natuurlijk niets terug vinden.

Ik wil graag hier een juiste reactie opgeven aangezien we ook nu bezig zijn in Almere kan ik het meteen even overleggen.

Graag hoor ik even van je en kom ik daarna terug op je reactie.

Jammer dat jullie dit jaar geen freakacties hadden, tenminste niet zoals voorgaande jaren. Het assortiment is dit jaar ook niet helemaal mijn smaak (mening). Ik heb voorgaande jaren altijd goed contact met Dennis gehad en hij zorgde dat alles goed kwam en kreeg altijd wel extra korting (ik bestelde hier €700+)
Is er een reden dat jullie dit jaar niet zo actief zijn geweest? En ook de freakacties niet hebben gehad?

Begrijp me niet verkeerd, het is gewoon een open vraag, geen kritiek, maar ik ging altijd graag bij jullie shoppen. Dat heb ik dit jaar niet gedaan vanwege: 1. Het assortiment wat mij niet zo aansprak 2. De prijzen die het hele jaar wat hoger lagen.

Hoi Nathanael

Vragen mag altijd geen probleem hierbij ook de antwoorden op je vragen:

Ik heb zelf even de keuze genomen om dit jaar niet een topic te openen wel is de webshop gewoon open geweest met freakacties en die wisten je medefreaks al snel te vinden in januari met het laatste beetje rest voorraad wat we nog hadden. Verder wilde we even bij komen na 2 jaar covid voorraad en de verkoop er nog bij het was een hele klus namelijk afgelopen jaar vanaf de nacht tot 31 December waren we er 24 uur per dag namelijk.

Waarom we ook deze keuze hebben gemaakt is omdat er gewoon ook niets tekoop was de eerste maanden heel af en toe kwam ik wat tegen en dan zetten ik het op de shop en was het al weer snel weg en verkocht en ik wilde wat minder volle blokken hebben de afgelopen jaren ging het zo hard dat we soms te enthousiast waren en alles maar regelde en bleven schuiven en noem maar op.

Dit jaar hebben we ook besloten om met 2 importeurs te werken zo als bekend GBV en een klein beetje Vulcan dit doe ik omdat ik denk dat je beter met 2 goeie partners kan werken dan met diversen importeurs dit geeft een hoop stress en druk bij je leveringen namelijk. Ook denk ik dat we met GBV een mooie totaal leverancier en aanvoer leverancier hebben met de merken Pangu,Evolution,Evomeister,St8ment,Professional Style en Weco dan heb je het toch al snel over 6 merken en dan nog wat Vulcan erbij.

Dan je laatste vraag prijzen het klopt dat wij niet altijd de goedkoopste zijn zo als bekend huren wij het hele jaar een pand voor 1 maand vuurwerk en dan zijn de kosten anders dan dat er een Autobedrijf of Hengelsport of noem maar op in het pand zitten de andere 11 maanden.
Toch zitten we landelijk wel goed met de prijzen vind ik zelf soms zijn we wat duurder en ook wel eens goedkoper daar heb je gelijk in.
Ik zeg altijd maar je kan niet altijd de goedkoopste zijn als we 10 euro duurder zijn maar je moet 50 kilometer rijden naar iemand anders ben je het ook kwijt aan benzine en tijd op dit moment.

Voor aankomende jaar gaan we weer kijken maar voor dit jaar zitten we ook vol met de freak afhaalblokken weer vandaar dat de shop ook na 1 Oktober is omgezet naar vrije verkoop en de freakprijzen zijn er toen afgehaald.

Vriendelijke groet,

Dennis

Jammer dat jullie dit jaar geen freakacties hadden, tenminste niet zoals voorgaande jaren. Het assortiment is dit jaar ook niet helemaal mijn smaak (mening). Ik heb voorgaande jaren altijd goed contact met Dennis gehad en hij zorgde dat alles goed kwam en kreeg altijd wel extra korting (ik bestelde hier €700+)
Is er een reden dat jullie dit jaar niet zo actief zijn geweest? En ook de freakacties niet hebben gehad?

Begrijp me niet verkeerd, het is gewoon een open vraag, geen kritiek, maar ik ging altijd graag bij jullie shoppen. Dat heb ik dit jaar niet gedaan vanwege: 1. Het assortiment wat mij niet zo aansprak 2. De prijzen die het hele jaar wat hoger lagen.

Laatst bewerkt:
Bijzondere ervaring waarin ik niets herken. Wij waren er op een rustig moment en kregen een rondleiding door de bunkers en mijn zoon een leuke Astronaut poster van Dennis kado. Zeer fijne ervaring en verheug me nu al op de 28ste om mijn bestelling op te halen. Als het druk is en de wachttijd lang kan de sfeer natuurlijk een keer omslaan, zeker als er dan ook producten ontbreken. Kennelijk geval wrong time wrong place.

Dat moet het wel geweest zijn. In 2020 ben ik ook met mn zoontje bij Dennis geweest en een rondleiding gehad. Juist daarom ook de bestellingen laten staan. in 2021 ook veel cat.1 gehaald. 2022 was het eerste jaar dat ik cat2 op kwam halen.

@Torr, goed dat je me ook even een spiegel voor houdt, ik zat mn oude orders na te kijken om de toppers na te lopen. Mn stapeltje van VW Almere Haven zat er bij en dat riep de irritatie van dat moment op. In zoverre zat t me dwars waardoor ik het bericht scherper geschreven heb dan nodig was.

@Dennis, ik reageer op je pb.

Dan nu de context die in mn bericht had moeten staan.

Ophaaldatum 31e tussen 08:00-09:00 uur. Bij binnenkomst stond het aardig vol, aan de balie vier medewerkers die duidelijk nijdig waren en een stuk of zes klanten. Voor mij twee man die hun bestelling van de 29e of 30e kwamen ophalen en die helemaal los waren gegaan. (had ik niet mee gekregen) De sfeer was heel koel en gespannen, vandaar ook het woord onwerkelijk. Bij het inleveren van mijn afhaalbon gelijk de norse mededeling dat een battlefield niet aanwezig was. Bij het uitleveren zat een tas met vuurwerk van een ander, ontbrak een popcorn, 3901 en een 3905. Na een rondje zoeken op eigen voorstel met een vervanger voor de 3905 naar huis gegaan.

In dat opzicht zoals Guusje zegt het verkeerde moment.

Bedankt voor je reactie. En ik vind het jammer dat ik niet bij je hebt besteld, maar goed, volgend jaar misschien beter.
Dit jaar lag mijn voorkeur aan producten gewoon bij de concurrent (Magnum, Mania) en die had je niet in je assortiment. Soms kan een prijs je over de streep helpen om toch een bestelling te plaatsen, maar eerlijk gezegd wilde ik perse Evolution mijden met hun belachelijke “minder voor (veel) meer” gedachte.

Ik wens je in ieder geval heel veel succes met de voorbereidingen en de verkoopdagen!

Laatst bewerkt:
Ook HVLV en CHECK bedankt weer voor de samenwerking en het snelle schakelen.

Maar ook deze is weer verworpen.:D

Een motie om te komen tot een totaal afsteekverbod van vuurwerk in Almere heeft het weer niet gehaald. De motie van de Partij voor de Dieren (PvdD), GroenLinks (GL), SP en Denk werd met 18 stemmen voor en 25 tegen verworpen.

Elk jaar voor de jaarwisseling agendeert de Partij voor de Dieren het afsteekverbod weer, maar krijgt keer op keer nul op het rekest.

De stemverhouding was bijna hetzelfde als vorig jaar. Vooruitgang heeft de partij dus nog niet geboekt. Eerder zei raadslid Marjolijn Veenstra van de PvdD al voet bij stuk te willen houden.

https://www.omroepflevoland.nl/nieu...-vuurwerkverbod-in-almere-haalt-het-weer-niet

Laatst bewerkt:
Onder tussen was er weer een motie in een keer in de agenda 3a4 weken gelden inmiddels weet ik ook niet meer hoeveel er zijn geweest 5 denk ik:angry:

Ook HVLV en CHECK bedankt weer voor de samenwerking en het snelle schakelen.

Maar ook deze is weer verworpen.:D

Een motie om te komen tot een totaal afsteekverbod van vuurwerk in Almere heeft het weer niet gehaald. De motie van de Partij voor de Dieren (PvdD), GroenLinks (GL), SP en Denk werd met 18 stemmen voor en 25 tegen verworpen.

Elk jaar voor de jaarwisseling agendeert de Partij voor de Dieren het afsteekverbod weer, maar krijgt keer op keer nul op het rekest.

De stemverhouding was bijna hetzelfde als vorig jaar. Vooruitgang heeft de partij dus nog niet geboekt. Eerder zei raadslid Marjolijn Veenstra van de PvdD al voet bij stuk te willen houden.

https://www.omroepflevoland.nl/nieu...-vuurwerkverbod-in-almere-haalt-het-weer-niet

Idioten zijn het!! Hier in Amersfoort ist ze helaas wel gelukt om het erdoor te drukken....we gaan ze een poepie laten ruiken!!:holland:

Bedankt Dennis voor de service en het helpen sjouwen. Een fijne jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!

Back
Bovenaan