Vuurwerk afhalen

Torrr

VWC lid
De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar ( met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiële verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen en als je al besteld hebt : wanneer mag jij je vuurwerk ophalen ?

Ik heb afgelopen week al de 28ste december een vrije dag aan gevraagt dus dan gaat het gebeuren.. De rest van de dagen moet ik gewoon werken (tenzij er sneeuw ligt)

heb afgelopen jaar gelijk met vuurwerk op de eerste dag op gehaald, omdat ik er dan zeker van ben dat er nog genoeg op voorraad is.
en ik heb afgelopen jaar voor het eerst eens geen voor bestelling geplaats.

Uiteraard de 28 ste want voor projectjes maken komt dat goed uit en een dag eerder je vuurwerk komt dus eens weer in de zoveel tijd voor dus een dagje langer genieten van je vuurwerk waar je al maanden naar toe leeft als freak toch??!

Dit jaar sta ik de 28ste om 6 uur 's ochtends voor de deur bij HdH. :D Wil zeker weten dat alles geleverd wordt.

Ik ga ook de 28 ste maar 6 uur is me nog een beetje aan de vroege kant. Denk zo richting 9 a 10 uur lijkt me een mooie tijd.

Tussen 10 en 11 haal ik het meeste al op, de rest komt van dealers in de buurt, dat haal ik waarschijnlijk wel dezelfde dag.

(de 28e natuurlijk :p)

Liefste de eerste dag, dan kan ik het meteen netjes wegzetten. Hoe eerder alles netjes staat, des te soepeler lopen de andere twee dagen.

hmm wie haalt zijn eerste vuurwerk niet op de 28e ? :P

ik haal mijn vuurwerk ook de 28 en om 6 uur als hij open gaat :)
niet dat het daar vet druk is maar meer gewoon om het hebben van mijn vuurwerk haha.
en als ik daar geweest ben doen we ff een rondje winkels in de buurt.

gr

Zelf moet ik echt even wennen aan het feit dat ik dit jaar me vuurwerk dus al een dag eerder mag kopen. Misschien eerlijk gezegd teveel dat ik toch hem de 29ste haal, het vuurwerk. Ik heb dat altijd namelijk al gedaan en het voelt gewoon goed. Je hoeft niet te lang te wachten tot je mag knallen, maar heb je producten al wel tijdig binnen.

Als mij pa vrij is dan een vrijdag en ik moet zelf ook nog vrij vragen. Of ik moet het halen met aan maat. Anders Zaterdag. Maar Ik haal het niet om 6 uur in de ochtend op. Ik bestel gewoon eind november a 1ste week december een groot deel. En vaak zoals afgelopen jaar komen je school maatjes en dan haal je nog wat klein spul bij de boerenbond in het dorp :)

28 december hopelijk rond 8 uur

Nog een vraagje: Mag er op 30 december zondag wel vuurwerk verkocht worden, Dus volgens de wet?

en misschien nog even naar de oosterburen toe ( aldi,lidl)

Back
Bovenaan