Vuurwerk afhalen

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vuurwerk afhalen

De mogelijkheid is om je bestelling af te halen tijdens de laatste 3 dagen van het jaar (met uitzondering als er een zondag tussen zit), dus tijdens de officiele verkoopdagen. Wanneer heb jij het liefst je vuurwerk binnen? En als je al besteld heb: wanneer mag jij je vuurwerk ophalen?

Het liefst heb ik het gewoon al de 29ste binnen en dan haal ik het dus al op, ik bestel meestal begin December. Het vuurwerk haal ik samen op met mijn zusje en vader. Wat verleden jaar een leuk avontuur was:D

Ik haal het altijd op om 9.00 op 29 december, want dan is mijn dealer open. ik bestel meestal midden december, zodat ik veel lijstjes kan maken, en de beste kies ik uit.

Ik haal meestal alles versprijd over 2 dagen op anders duren de dagen mij te lang haha. Op 31 dec laat ik uiterraad geen bestellingen plaatsen of het moet niet anders kunnen en moet dan voor 9 uur zijn.

gewoon lekker de 29e afhalen maakt eigenlijk niet zo gek veel uit hoe laat als het maar niet 's avonds is...

Aangezien ik zelf overdag in een vuurwerkwinkel werk is het vaak lastig om in te plannen wanneer het vuurwerk ingeslagen kan worden:)
Meestal probeer ik dit te doen op de 29e en dan 's avonds. Het scheelt dat onze winkel vaak op tijd sluit en de winkels waar ik m'n spullen haal, open zijn tot een uur of 9 tot 10 :)

meestal doe ik het wel de 29e op halen en de tijd is verschillend net hoe het uit komt met het werk

29ste Heb ik al het lieft mijn vuurwerk in huis. Kan ik er lekker lang naar kijken en eventuele projecten maken. Maar ik koop ook nog wel de dagen daarna dingen in de losse verkoop.

Net als vorig jaar op de 30ste! Hoef ik maar een dag te wachten,dat is beter voor mijn ontspanning.

Ik heb het vorig jaar ook de 30e opgehaald, beter voor de ontspanning zoals skyrider al zegt. Maar heb wel dit midden in de nacht zitten doorlonten, omdat ik nogal laat thuis was van alle winkelbezoekjes en daarna eerst nog alles uit moest laden en wat fotootjes moest maken.
Dit jaar toch weer op de 29e denk ik :)

De 29ste zo vroeg mogelijk zodat ik genoeg tijd heb voor projecten bouwen en zo lang mogelijk naar mijn collectie kan staren

Ik haal het de 29ste op ik ga naar lopik en dat is voor mij zo 30min rijden dus meestal 10 a 11 uur smorgens.
En ik heb ook wat bij Kartonvoordeel besteld dus dat wordt de 30ste ophalen savonds

Mijn planning voor het afhalen van het vuurwerk is eigenlijk helemaal niet zo moeilijk. Omdat ik de vuurwerk verkoopdagen in een vuurwerkwinkel zelf vuurwerk sta te verkopen heb ik weinig behoefte om nog naar andere vuurwerkwinkels te gaan om daar vuurwerk te halen. De winkel waar ik dan werk heeft een groot assortiment aan vuurwerk. Tijdens de 28, 29 of 30 december ken ik mijn vuurwerk apart zetten of al in de auto gooien.

29-12 @ 8:00 natuurlijk :)
Vorig jaar pas de 31 omdat ik wist dat ik me niet ging inhouden en al eerder zou gaan afsteken, maar dit jaar heb ik enkel cakes en die ga ik echt pas de 31e afsteken :)

Meestal de 29e. Heb het eens op de 30e moeten doen, omdat ik de 29e moest werken en dat beviel niet. Allemaal blije berichten over de vuurwerkverkoop op radio en tv en ik moest wachten.

Maar elk nadeel heeft zijn voordeel. 30-12-2004 heb ik in de ochtend afgesproken met een meisje en daar hele leuke dingen meegedaan. Daarna is zij meegegaan vuurwerk af wezen halen. En zo begon een paar jaar durende relatie :D
Juist doordat ik de 29e niet kon, herinner ik de 30e mij beter. Dat was één van de mooiste dagen uit mijn leven. Toen was ik echt heel gelukkig.

Dit jaar wederom de 29e halen natuurlijk. In de ochtend. Eens kijken hoe ik dat aan ga pakken. Moet eerst naar Leiden die dag. Gevolgd door winkelen in regio Rotterdam. Dat wordt weer een hele planning maken samen met mijn maten. Aan het einde van het jaar typ ik hier wel een berichtje over, als ik daar tijd voor heb, want misschien wordt het wel weer helpen in een winkel :wink:

Haal het eigenlijk altijd op de 29e , wellicht dit jaar ook voor deel op de 31e aangezien dat nu op zaterdag is en ik niet hoef te werken.

Back
Bovenaan