Vuurwerk afhalen

Dit jaar op de 29e en 30e. In de morgen, is het nog lekker rustig.

Niet iedereen in Utrecht is zo freak als jij:D

On: Ik vind het zelf prettig om het de 29e al in huis te hebben, dan kan ik in de vooravond(en) nog wat klein grut erdoorheen jagen..

30e kan in princiepe ook(2008-2009) het geval, maar dan moet het wel echt voor 12:00 .. Want als ik het de 29e heb, ga ik meestal de 30e door wijken lopen en kijken wat er al zo ongeveer afgestoken wordt. Opvallend veel 8-12 jarige kinderen zie je dan in de weer met rotjes, babypijltjes en romijnse kaarsen. Thunderkings ontbreken ook niet.

Man man, het duurt nog zo lang...:bonk:

Meteen de 29e ga ik rond 8:30 samen met mijn pa op pad. We bezoeken dan diverse vuurwerkwinkels hier in de buurt. Hier heb besteld. Op 30 december moet mijn moeder vaak boodschappen doen, Daar maak ik gebruik van om nog wat bij te halen :)

29 of 30 december maakt me niet zoveel uit. Vorig jaar was het bijvoorbeeld 30 december en was het een stuk rustiger in de vroege uurtjes! :)

Dit jaar maar is even plannen. Van de week of volgende week bestellen dus dan zal het duidelijk worden! :D

Ik doe het de 30e aan het eind van de 2e verkoopdag. Dan heb ik mijn werktijd erop zitten bij de vuurwerkwinkel en ga ik zelf nog even de bunkers in voor mijn eigen vuurwerk. Wil ook graag weten wat de consument goed vuurwerk vind dus houd nog wat geld over om dit als laatste te besteden aan hardlopers.

Haal al jaren lang m'n vuurwerk standaard op de 31ste. Dit doe ik uit pure zelfbescherming. Ik weet van mezelf dat wanneer ik het de 29ste of de 30ste ophaal, ik weinig tot geen vuurwerk meer heb de 31ste.

Ik haal het liefst me vuurwerk de 29e zo vroeg mogelijk op , Dit jaar haal ik het tussen 8 en 9
Ik kan mezelf prima in bedwang houden nog geen vuurwerk af te steken als ik het in huis heb. (hou vaak ook 1 of 2 sierpotten over na oud en nieuw)

De 29ste, zo vroeg mogelijk als me ouders dan willen rijden:p. Meestal willen ze pas om 10/11 uur gaan ofzo...

Altijd al 10 jaar lang de 29ste tussen 9.00-9.30
geweldig gewoon dat gevoel dat je je vuurwerk weer in huis hebt

Ahhhhh mooie beelden, zo kom je wel in de stemming :p
Ga zelf vooral op de 29e halen denk ik, aangezien ik moet zaalvoetballen op de 30e... Maar iets kleins kan er mss nog wel gehaald worden de 30e haha. Ik vind persoonlijk 29e het beste, je hebt dan nog zat tijd voor doorlontprojecten enzo.

Back
Bovenaan