Vuurwerk afhalen

Op de 29ste, zo vroeg mogelijk in de morgen maar dat beslist mijn vader:( Het liefste sta ik er al 5 minuten voor opening:p

Op de 29ste, zo vroeg mogelijk in de morgen maar dat beslist mijn vader:( Het liefste sta ik er al 5 minuten voor opening:p

Dan pas? :wink:

Ik ga traditiegetrouw op de 29 mijn vuurwerk ophalen.
Ik vind het gewoon leuk om er dan nog even naar te kijken, foto´s te maken en om er over opscheppen tegen mijn vrienden! :cool:

Voor de bestelling die ik gisteren heb gedaan,staat de datum 29 december,en de tijd tussen 14:00-15:00.

Zo en jij denk dat dat goed gaat komen? Haha.

Jazeker :D, vorig jaar was ik 8 uur bij de 1e winkel en half 9 bij de tweede. Was om kwart voor 9 al thuis :D. Dit jaar komen er 2 winkels bij. Ligt bijna allemaal zo'n 5 km van elkaar vandaan. Alleen winkel 4 is wat verder rijden.

:D

Wij gaan het dit jaar de 29ste halen.
in de avonds. zodat we die dag niet te lang rond cirkelen om de dozen:P
Dag erna lekker aan de projectjes verder werken!
en de dag der dagen is het knallen geblazen :D

De 30e tussen 11.00 en 12.00 vanwege werk. De datum staat hoog bovenaan in mijn agenda. We hebben er weer zin in!

Het is bij mij een beetje twijfelachtig xD
Aan de ene kant heb ik het liever op de 29e, want dan kan je er nog 2 dagen naar kijken. Maar aan een kant ook niet. Het is dan namenlijk dan moeilijk om nog niet te gaan stoken :bonk:

Wij gaan het waarschijnlijk op de 29e halen. Twee jaar geleden hadden we het namelijk op de 30e ergens in de avond gehaald, en toen waren alle mooie dingen (ook al hadden we ze besteld) al weg :bonk:
Dan krijg je wel dingen mee die er erg op lijken, maar het is toch allemaal weer anders, en de meeste dingen waren ook minder mooi.

29 December als de eerste winkel opengaat ben ik al aanwezig, ook als dat 7:00 is.

Wij gaan het waarschijnlijk op de 29e halen. Twee jaar geleden hadden we het namelijk op de 30e ergens in de avond gehaald, en toen waren alle mooie dingen (ook al hadden we ze besteld) al weg :bonk:
Dan krijg je wel dingen mee die er erg op lijken, maar het is toch allemaal weer anders, en de meeste dingen waren ook minder mooi.
Dat heb ik inderdaad ook een keer meegemaakt. Belachelijk gewoon!

natuurlijk wil ik het zo snel mogelijk hebben :D 29 december kan ik het altijd haLen. ik wil het eigenlijk zo vroeg mogelijk hebben maar dat gaat nnou eenmaal niet als je ouders mee moeten :frusty: en die uurtjes voor 11 uur lijken m aar niet voorbij te gaan.

ik knal de 29 al volop in mijn achtertuin, 28e stiekem ookal een beetje van de dingen die ik over heb van vorg jaar.

Zegt genoeg? de 29e vroeg in de mooie morgen van december!:p

Wij gaan eerst de 29ste naar Duitsland van alles inslaan. Daarna hebben we bij Orthen ingepland tussen 19:00 en 20:00 , ook op de 29ste, zodat we de 30ste flink kunnen doorlonten en alles klaar kunnen maken.

bij de een de 29e tussen 10.00 en 12.00 uur. bij de andere weet ik nog niet, daar ga ik van de week even bestellen.

Op 30 december om 7 uur 's avonds :|

Dan moet ik de avond van te voren alles nog helemaal stuk voor stuk uitpakken...
Toch maar ff vragen of m'n stookmaat me ermee wil helpen :)

Back
Bovenaan