Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
29 dec. winkel 1: 10.00-11.00
winkel 2: 12.00-14.00
winkel 3: gehele dag
30 dec. winkel 4: 8.00-10.00
winkel 5: gehele dag
heb er weer zin in! heb de tijden lekker ruim gezet zodat je lekker relaxt kunt rijden en aan het einde van de rit is de tank weer leef
Dit jaar de 29e een bestelling in Gouda ophalen en de 31e een bestelling in reeuwijk ophalen. Dit doe ik beide zo vroeg mogelijk in de ochtend om de drukte in de winkels te ontlopen zodat ik snel mijn spullen heb.
Dit jaar behoor ik tot de last minute shoppers onder de liefhebbers. Al vrees ik dat er weinig freaks zijn die het aandurven om niet te bestellen. Het liep voor mij allemaal een beetje chaotisch dit jaar, vandaar dat ik niet heb besteld. Ik kan nog alle kanten op met mijn collectie voor 2010
Ik heb dit jaar niet besteld dus ben niet gebonden aan een vaste dag om het op te halen. Maar zoals het er nu naar uit ziet rijden we de 30e naar Steenbergen om daar onze inkopen te doen Wellicht gaan we de 29e alvast naar een winkel in de buurt om alvast het e.e.a. te kopen
29e wil ik altijd alles in huis hebben. Dag erna beginnen met doorlonten en foto's maken.
6 uur in de ochtend naar duitsland.
12 uur vuurwerk halen bij mij in de buurt.
4 uur vuurwerk halen in goes.
Als alles binnen is kan ik rustig slapen.
Ik heb er nu al zin in!!!!
29ste eeste bestelling tussen 14.15 en 14.30
29ste tweede bestelling tussen 14.30 en 14.45 ( gister nog bij besteld)
29ste derde bestelling tussen 20.00 en 21.00
30ste vierde bestelling tussen 18.00 en 20.00