Vuurpijlen special

weer een mooie fred
hij lijkt niet zo bijzonder maar de wisthle en het mooie boeketje wat er supper strak uit ziet is toch egt catogorie vakmanschap

Blijkbaar wel een pijl, want een shell schiet recht omhoog. Bij een pijl gaat die toch uit zijn koers.
Maar wel een bruut ding hoor.

Het lijkt inderdaad op een pijl maar wel 1 die op een aparte manier wordt gelanceerd.Het ziet er uit alsof deze pijl d.m.v een liftcharge zoals je die bij shells ziet wordt gelanceerd.

De pijl zelf is overigens prachtig, misschien wel de mooiste die ik uit gezien heb.

Het lijkt inderdaad op een pijl maar wel 1 die op een aparte manier wordt gelanceerd.Het ziet er uit alsof deze pijl d.m.v een liftcharge zoals je die bij shells ziet wordt gelanceerd.

De pijl zelf is overigens prachtig, misschien wel de mooiste die ik uit gezien heb.

Een vuurpijl met een liftcharge? Dat was duidelijk een shell, je hoort overduidelijk het snellont afgaan en daarna de knal die bij de lancering van een shell gebruikelijk is, ik zou niet weten waarom het een vuurpijl zou zijn? shells gaan ook nooit perfect recht de lucht in, al ziet dat er mischien wel zo uit van grote afstanden maar als de camera en direct onder staat zie je dat het helemaal geen rechte koers heeft:bye:

Een vuurpijl met een liftcharge? Dat was duidelijk een shell, je hoort overduidelijk het snellont afgaan en daarna de knal die bij de lancering van een shell gebruikelijk is, ik zou niet weten waarom het een vuurpijl zou zijn? shells gaan ook nooit perfect recht de lucht in, al ziet dat er mischien wel zo uit van grote afstanden maar als de camera en direct onder staat zie je dat het helemaal geen rechte koers heeft:bye:

Ok, was al aan het twijfelen maar omdat het in dit topic stond dacht ik dat het wel een vuurpijl moest zijn.Je ziet wel vaker experimentele dingen bij die Amerikaanse clubs.

Nog enkele leuke filmpjes:

6lb strob Mothership fires 5 3lb strobe rockets

http://pyrotechnics.no-ip.org/files/mothership.wmv

Pete
100 Six pounders in two minutes

http://pyrotechnics.no-ip.org/files/sixpoundrocketsjune2009.mpg

Back
Bovenaan