Vuurpijlen special

nou nou fred daar zitten zeker weer hele gaven tussen!
je ben wel lekker op dreef he!
ga zo door ik hoop dat je nog veel van deze filmpjes heb en mag poste:D

Is dit van dezelfde maker? Want ik moet bekennen dat ik de kwaliteit van de vorige serie niet terug kan vinden in deze serie. Het zijn een beetje maandagmorgen pijlen. :p

denk het niet hoor
maar ook dit zijn ongelovenlijke pijlen hoor:P
maak ze maar is:wink:

Inderdaad helemaal geweldig die pijlen!
Die eerste met die fluit/gil/KRIJS, wat het ook is, die is echt super! :D Die wil ik ook :D

denk het niet hoor
maar ook dit zijn ongelovenlijke pijlen hoor:P
maak ze maar is:wink:

Nou ... als je de kwaliteit, die zich uit in perfectie, van de pijlen uit de eerdere 2 filmpjes neemt als norm, dan zijn dit dus gewoon maandagmorgen pijlen. :wink:

Nou ... als je de kwaliteit, die zich uit in perfectie, van de pijlen uit de eerdere 2 filmpjes neemt als norm, dan zijn dit dus gewoon maandagmorgen pijlen. :wink:

ja ik snap je reactie in vergelijking zij dit maandag morgen pijlen idd.
neemt niet weg dat ook deze gewoon tegek voor woorden zijn!:wink:

Hand-made skyrockets

I thought the community here might be interested in seeing what a Master Craftsman (not me) can do when building rockets...These were entirely hand made, including the tubes (again, not by me, I just shot the video.)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ongelofelijk dat ze dit caliber de lucht in krijgen!
het blijft echt fantastiesch mooi!
al heb ik sommige pijlen eerder gezien:D

De laatste pijl in het laatste filmpje vind ik werkelijk geweldig. Daar komt pas echt vakkennis bij kijken om dat zo goed te kunnen timen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Laatst bewerkt:
wow die pijlen uit je eerste post zijn echt waanzinnig mooi :shocked: doe mij die ook even? :rolleyes:

2e post: wow volgens mij kan je daarmee echt een [laagvliegend] vliegtuig raken als je niet uitkijkt. nu scheelt het dat sportvliegtuigjes niet mogen vliegen na het ondergaan van de zon (in Nederland). Ik vind de effecten wat tegenvallen, maarja wat wil je met zo'n stijglading, dan blijft er geen plaats meer over:bonk:

Vincent

Effecten meevallen de peningsspost zoals ik het maar zou noemen heb je die pijlen gezien!als je het over die jurresic park pijlen had kan ik het begrijpen maar wel mooi gehuil komt ook uit de stijgladind daarna tog volgensmijn nog een knal van ongeveer een horror knalrakete

Effecten meevallen de peningsspost zoals ik het maar zou noemen heb je die pijlen gezien!als je het over die jurresic park pijlen had kan ik het begrijpen maar wel mooi gehuil komt ook uit de stijgladind daarna tog volgensmijn nog een knal van ongeveer een horror knalrakete

SORRY!!!!!!!!!!!!!!! dit wou ik naar iemand anders versturen NIE TEGEN JOU HOOR:D:D:D

Back
Bovenaan