Vulkan X

Nitraat12

VWC lid
Artikelnummer: 1804
Artikelnaam: Vulcan X
Netto Kruitgewicht: 93 gram
Aantal Schoten: nvt
Effectomschrijving: Profi vulkaan fontein met extra spuwkracht!
Tijdsduur: 50 seconden
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs: 7,95
O.a. verkrijgbaar bij: Vuurwerkland.nl

1804_vulcan_x_kopie.jpg

Wij danken Wolff Vuurwerk voor deze informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en
bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hij begon een beetje slapjes deze fontein, maar het einde was wel gigantisch. Zomaar drie meter hoog en de breedte kwam denk ik ook zover. Was wel kort, maar wel omvangrijk.

3meter vind ik niet goed genoeg hoor :p
Er is een filmpje van die is van de concurrent dus even googlé

Wat ik wil is een pure crackling fontein die 5 meter hoog gaat.

Had er dit jaar 2. Vond ze mooi maar de chinees had wel een handje crackling extra toe mogen voegen ...
Tussenin staat nog een red blink van Lesli

Vond hem kikuh.
Volle crackling en echt breed.
Deze gaan we zeker vaker aanschaffen.

Vond deze ook erg mooi. Had hem voor het eerst dit jaar, en had niet verwacht dat de crackling zo hoog en breed zou zijn. Wel jammer dat de crackling maar heel kort duurt. Misschien een idee voor Wolff om een goede crackling fontein te maken?

Erg gave fontein is dit. Crackling kwam breder en vooral een stuk hoger dan ik van te voren had ingeschat, dus dat is altijd fijn. Enige minpuntje is, zoals al gezegd hier, wel de korte tijdsduur van het toppunt. Maar ja, voor een euro of 5... Top ding!

Ik vond dit ook een topfontein. Ik had er 2 en stak ze tegelijk aan, met een met de of 5 ertussen. De crackling op het einde maakt mooi die 5 meter vullend. Volgend jaar weer!

7 tegelijk is alles mooi. Ik vind hem lafjes beginnen. Het einde is prima, maar te kort naar mijn smaak. Ben best een fonteinen liefhebber, maar nee... deze heeft het niet voor mij.

Back
Bovenaan