Congratz!!!!! Volgens mij gaat straks de helft van die boxen naar VWC-leden (of de vrouw vanIk heb er een gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Congratz!!!!! Volgens mij gaat straks de helft van die boxen naar VWC-leden (of de vrouw vanIk heb er een gewonnen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
YES! Ook ik heb er een gewonnen![]()
Hallo,
Systeem filtert dubbele inzendingen en eerdere winnaars. Daarnaast nog eens per hand, kans dat per stad een dubbele prijs valt is klein. Maak je geen zorgen komt goed!
mvg,
Vulcan Europe
Heeft ene Mark van de Berg toch eventjes ontzettende mazzel. Twee boxen, ondanks dat het systeem hem er uit zou moeten filteren als eerdere winnaar.
Bekijk bijlage 25789
Bron
Heeft ene Mark van de Berg toch eventjes ontzettende mazzel. Twee boxen, ondanks dat het systeem hem er uit zou moeten filteren als eerdere winnaar.
Bekijk bijlage 25789
Bron
Ja 2 keer zelfde achternaam zou goed kunnen maar 2x exact dezelfde naam zo kort achter elkaar ..... Maar goed ik denk dat Vulcan dat vast netjes oplostIk zie ook 2x de familienaam van Dijk, kan ook toeval zijn.
En ook bv. 2x een Marcel.
Jaaaa hoooor ik zit hier te zweten en daar gaat er een prijs twee naar dezelfde. Doe ik iets verkeerd?
Twee keer exact dezelfde naam was me ook al opgevallen.. Waarschijnlijk een kennis van Vulcan haha![]()
![]()