Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Jongens, komt allemaal wel goed. Wanneer iemand met dezelfde naam ook nog eens uit dezelfde stad komt of zelfs maar in de buurt woont dan weten ze dit wel op te lossen. Alhoewel ik ook wel denk dat Mark van de Berg één en dezelfde persoon moet zijn. Maar dat gaan ze heus wel corrigeren, trust me. En dan nog, meer dan 100 kansen. Er zullen zeker weten nog een hoop mensen hier op dit forum blij worden. :)

Vulcan zei op Facebook dat ze zouden verkomen dat iemand meedere keren kon winnen.. :p
Klopt hebben ze hier ook gezegd dus ik ga er ook vanuit dat dat echt wel goed komt. Je moet immers om je prijs op te kunnen halen veel meer gegevens invullen en ik kan me best voorstellen dat ze echt wel vragen gaan stellen in zo'n geval hoor.

Maar zoals gezegd laten we gewoon even rustig de reactie van Vulcan afwachten in plaats van doemdenken en ondertussen lekker mee blijven doen om er zelf één te winnen :)

weer ingevuld eigelijk nog nooit met prijsvragen via hier mee gedaan.
Maar op 1 of andere manier is deze vrij spannend en eenvoudig nog niks gewonnen maar 150 keer kans countdown erbij etc.
Ja met deze probeer ik zoveel mogelijk mee te doen.
ook spannend dat de winner binnen paar uur bekent is.

Gisteren stond er bij een vraag namelijk grammen, vandaar de verwarring. Heb er maar gewoon een eenheid achter gezet :)

Back
Bovenaan