Vulcan Europe geeft meer dan 150 combiboxen weg!!

Gewoon voor de zekerheid, hoor je nog een bevestiging mail te krijgen ofzo als je mee doet met de lopende prijsvraag? Heb al een stuk of 15 keer mee gedaan maar nog geen maitjes gehad. Wil voorkomen dat ik iets verkeerd doe oid en dan de hele tijd voor niks mee doe haha.

Zodra de gele bevestiging komt sta je in het systeem. Wat is je mail adres en je laatste deelname vraag? Dan controleer ik het voor de zekerheid

mvg,
Vulcan Europe

Ik heb zojuist een combibox gewonnen! Ben er hartstikke blij mee.
Dankjewel Vulcan, voor deze fantastische actie. En voor mijn collega-freaks: heel veel plezier en succes met de rest van de prijsvragen.

Alleen nu moet het geluk nog aan onze zijde staan! :D

Inderdaad haha! Ik doe gewoon zo vaak mogelijk mee en dan zou het ooit een keer moeten lukken lijkt me? Enige punt kan zijn dat iemand in mijn stad al heeft gewonnen want vulcan zei dat de kans klein was dat in dezelfde stad twee keer een winnaar was (zie pagina 7).

Gok dat de kans om te winnen steeds kleiner wordt.. Denk dat er best wat radioluisteraars mee zullen doen.

Edit: Al lijkt het als ik op de vorige pagina's kijk wel mee te vallen :p

Winnaars aangesloten bij vwc tot nu toe (voor zover bekend):

Noppes
Jessevuurwerk
Brainiac
pyrowijk
koenie95
RafQue
de vrouw van erwinthb
Mr Kamuro
jw fireworks
Vuurwerkkoning
mega vuurwerkfreak

We vallen in de prijzen! :cool:

Edit: Oh en nét ook nog rickagovv

Ga vrijdagmiddag op wintersport, dus dan gaat t hem niet meer worden om vaak mee te doen.
Hopelijk voor die tijd 1 gewonnen :D

Gewoon blijven proberen jongens, hopelijk wordt je het uit eindelijk van zelf.
Veel plezier met de gewonnen producten allemaal.

Back
Bovenaan