Ik zou hem toch graag willen winnen! Iets met een paard enzo.....leuke actie, jammer dat het geen hele spannende box is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou hem toch graag willen winnen! Iets met een paard enzo.....leuke actie, jammer dat het geen hele spannende box is.
Ik zou hem toch graag willen winnen! Iets met een paard enzo.....
Ik wil trouwens geen negativiteit in dit topic gooien hoor,
maar die slof japanse rotjes kost 19,95![]()
Is dat een foutje of...?
Stiekem vind het wel jammer dat ze niet de goede antwoorden laten zien, vooral naar die reptielen vraag ben ik nieuwsgierig wat het goede antwoord is.
Dat mag ik hopen.Ik wil trouwens geen negativiteit in dit topic gooien hoor,
maar die slof japanse rotjes kost 19,95![]()
Is dat een foutje of...?
Klopt 5 dat is juist5 reptielen.
Dat mag ik hopen.
Okay, hij vindt dit wel een mooie prijs denk ikDat komt omdat dit actieprijzen zijn. Als er een webshop aangemaakt wordt staan deze producten standaard op 19,95. De winkelier kan dit dan zelf aanpassen.
Hhahaha ja maar ik gok wel weinig omzet op die manierOkay, hij vindt dit wel een mooie prijs denk ik
Hhahaha ja maar ik gok wel weinig omzet op die manier![]()
@VulcanEurope: Hoe denken jullie over meerdere inzendigen/winnaars per gezin (zie ook paar posts terug)?
Hallo,
Systeem filtert dubbele inzendingen en eerdere winnaars. Daarnaast nog eens per hand, kans dat per stad een dubbele prijs valt is klein. Maak je geen zorgen komt goed!
mvg,
Vulcan Europe
Dus omdat er een freak 2 straten verder gewonnen heeft maak ik geen kans meer?![]()
Hallo,
Systeem filtert dubbele inzendingen en eerdere winnaars. Daarnaast nog eens per hand, kans dat per stad een dubbele prijs valt is klein. Maak je geen zorgen komt goed!
mvg,
Vulcan Europe
Hallo,
mvg,
Vulcan Europe