Vrolijk Vuurwerk - Vuurwerk voor minderbedeelden!

Ik vind de onderste passender, je gaf zelf aan dat je graag een logo wil dat er 'vrolijk' uit ziet, ik denk dat het onderste logo met name door het kleurgebruik en de voor mij wat minder zakelijk overkomende letters tov het bovenste logo (zwarte rand komt wat 'harder' over dan de randloze letters en de letters op het onderste logo zijn wat speelser opgesteld) hier beter bij past ;)

Hiermee wil ik het werk van het forumlid dat de bovenste gemaakt heeft natuurlijk niet te niet doen, is ook heel leuk, maar de onderste spreekt mij meer aan in dit geval.

Ik zou voor de onderste gaan, maar zou zelf voor een speelser lettertype hebben gekozen. Ik vind dit erg zakelijk. Qua kleur mag het ook wel wat meer knallen vind ik (vrolijk).

10-08-2013
Met dank aan de reacties op de logo's hebben de maker en ik nog even overleg gehad en heeft de maker weer veel tijd gestoken in het aanpassen van het logo. De kleuren zijn feller en het geheel springt meer in het oog! Wel hebben we het lettertype 'zakelijk' gehouden, want dat komt wel professioneler over.

Het resultaat? Kijk zelf maar!

VV4.png

Ik vind het er prima uitzien.
Zoveel mensen zoveel meningen.
Veel succes verder met de dingen dien je nog gaat doen.

15-08-2013
Gisteren en eergisteren heb ik 6 nieuwe logo's ontvangen. Zo leuk om te zien hoe druk anderen ook bezig zijn met dit initatief! Want reken maar dat er veel tijd gaat zitten in het maken van een 'simpel' logo. De nieuwe logo's vinden jullie uiteraard weer hieronder en stemmen kan weer via: Vrolijk Vuurwerk

inzending9.jpginzending7.jpginzending8.jpginzending4.jpginzending6.jpginzending5.jpg

Bijlagen

• inzending9.jpg
    inzending9.jpg
    29 KB · Weergaven: 0
16-08-2013

Gezocht: Tweede stad voor gratis vuurwerk!

Vanwege vakanties is het helaas niet gelukt om op korte termijn een samenwerking met Veenendaal aan te gaan, maar ik heb nog wel vuurwerk 'over'. Dat betekent dat ik nog op zoek ben naar een tweede stad/dorp om het vuurwerk uit te delen!

Lijkt het je leuk om mee te doen aan Vrolijk Vuurwerk en denk je op korte termijn samen met mij een samenwerking met de voedselbank en een aantal winkeliers aan te kunnen gaan? Laat het mij weten!

Uiteraard zijn er een aantal spelregels:
- Vanwege mijn aankomende vakantie wil ik snel schakelen;
- We overleggen samen met de voedselbank en de winkeliers;
- Je bent verantwoordelijk voor het versturen van persberichten naar lokale kranten (het bericht zelf krijg je aangeleverd);
- Je regelt het drukken van de flyer voor jouw locatie (flyeropmaak krijg je aangeleverd)
- Op de momenten van uitdelen ben je aanwezig en verantwoordelijk voor een eerlijk en vlot verloop.

Natuurlijk sta ik je bij waar mogelijk en gaan we er samen een succes van maken!

Vrolijk Vuurwerk zoekt een tweede locatie!

Vrolijk Vuurwerk zoekt een tweede locatie!

HELP: Ik heb vuurwerk over!

Vanwege vakanties is het helaas niet gelukt om op korte termijn een samenwerking met Veenendaal aan te gaan, maar ik heb nog wel vuurwerk 'over'. Dat betekent dat ik nog op zoek ben naar een tweede stad/dorp om het vuurwerk uit te delen.

Lijkt het je leuk om mee te doen aan Vrolijk Vuurwerk en denk je op korte termijn samen met mij een samenwerking met de voedselbank en een aantal winkeliers aan te kunnen gaan? Laat het mij weten!

Natuurlijk sta ik je bij waar mogelijk en gaan we er samen een succes van maken.

Mocht je eerst meer info willen, een PM sturen kan altijd.

22-08-2013

Na een paar dagen hoofdbrekens gehad te hebben over welk logo ik zou kiezen heeft Vrolijk Vuurwerk nu een definitief logo! En hij is gemaakt door ons forumlid Pyroguy!

Waarom dit logo? Omdat dit logo heel vrolijk is met alle kleuren die er in zitten en professioneel overkomt door de manier waarop de merknaam 'Vrolijk Vuurwerk' is verwerkt. Het logo valt echt op! Maar misschien nog wel het belangrijkste: Dit logo is ook voor kinderen makkelijk te herkennen. En uiteindelijk draait het allemaal om hen!

Kijk op Facebook om te zien hoe het logo eruit ziet!

25-08-2013

In samenwerking met Vox Vuurwerk gaan we ook in Meppel vuurwerk uitdelen!

Vorig jaar had ik al contact met de eigenaar van Vox Vuurwerk en toen was hij al enthousiast over het idee. Nu ik een tweede stad zocht was de link snel gelegd. Samen met Robert van Dijk (inderdaad, een van de ontwerpers van de logo's) en Vox Vuurwerk hebben we nu dus ook in Meppel een gedreven groep staan die geheel belangeloos zijn tijd en bunkerruimte in wil zetten voor Vrolijk Vuurwerk!

Verder hebben we een aantal leuke dingen besproken die we nog even geheim houden. We kijken eerst of het haalbaar is. Als dat zo is horen jullie het direct!

Laatst bewerkt:
26-08-2013
Net terug van www.schuurmans-vuurwerk.nl. Ook zij doen mee aan de actie!

Na ontvangst in de showroom van Schuurmans Vuurwerk zijn Elwin en ik de bunker ingegaan waar alles al klaar stond. De vraag was of ik nog iets miste, nou ik miste niets (het was al veel) maar ik brutaal als ik ben vroeg ik of ik nog een doos crackling balls mocht hebben. Dat was geen probleem! Wat is het toch leuk om dit te doen :D
Na nog wat foto's gemaakt te hebben kreeg ik voor mijzelf een dummy van een shell mee en de catalogus voor komend jaar. Lekker lezen vanavond!

Een aantal producten en de volledige donatie staan op Facebook!

28-08-2013
Tijdens de demo bij Rubro vond ik na lang zoeken Pyroguy (rechts). Inderdaad de ontwerper van het logo!
Kon ik hem als bedankje toch mooi een T-Shirt overhandigen!

T-shirt voor Johan.jpg

05-09-2013
Het is alweer even wat stiller rondom het project. Maar dat betekent niet dat we niet door gaan. Wat het wel betekent is dat De belangrijkste dingen zijn geregeld!!

Vrolijk Vuurwerk deelt dit jaar in 2 steden vuurwerk uit namelijk Amersfoort en Meppel. Dit doen we samen met de winkeliers van Riezebos Vuurwerk in Amersfoort en Vox Vuurwerk in Meppel.

Het vuurwerk dat we dit jaar uit mogen delen komt van Lesli Vuurwerk, Royal Fireworks, Hardix Vuurwerk en Schuurmans Vuurwerk. Op dit moment ben ik nog wel bezig met veiligheidsbrillen, maar die gaan er ook zeker komen.

Al met al zal het een stukje rustiger de komende periode, maar uiteraard hou ik jullie op de hoogte van leuke ontwikkelingen. Denk bijv. aan de leveringen van het vuurwerk in de bunker. En ook zal ik van sommige producten een filmpje maken, mits ik meer dan genoeg er van heb.

Blijf me volgen op Facebook en Twitter en je ziet de nieuwe ontwikkelingen als eerste!

Top dat het zo voorspoedig loopt! Erg leuk om te lezen en wat zullen er wat mensjes vrolijk worden met Oud en Nieuw, dat is zeker!

Als je zo door gaat krijgen die gezinnen met oud en nieuw een partij vuurwerk die groter is dan de collectie van de gemiddelde freak hier haha :D

Als je zo door gaat krijgen die gezinnen met oud en nieuw een partij vuurwerk die groter is dan de collectie van de gemiddelde freak hier haha :D

Haha, dat willen we dus voorkomen. Ik heb het budget per gezin wel omhoog bijgesteld van € 15 naar € 25 vanwege de gulle donaties, maar daar houdt het op. De meeste importeurs wilden eventueel nog wel meer doneren, maar daar heb ik bewust nee tegen gezegd. Net als dat ik de 4 importeurs die niet op de mail hadden gereageerd niet meer heb nagebeld (had er 8 gemaild). Genoeg is genoeg.

Het gaat om het idee en het plezier dat je ook met 'weinig' vuurwerk kan hebben.

haha. Erg mooi hoe je dit doet. En leuk om te zien hoeveel de kleinere merken nog geven toppie jongens :)

Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten!

Even een ideetje voor de veiligheidsbrillen,
maar misschien wil Zena (België en/of Nederland) die wel ter beschikking stellen.

Als er een merk bezig is met veiligheidsproducten en het imago toch een klein beetje opvijzelen is het Zena wel in mijn idee.

Back
Bovenaan