Vrolijk Vuurwerk - Vuurwerk voor minderbedeelden!

En weer een heerlijke update!

27-07-2013
Vrolijk Vuurwerk heeft weer een enorme klapper gemaakt. De afgelopen weken heb ik uitvoerig contact gehad met de heer Riezebos van Riezebos Vuurwerk in Amersfoort en hij heeft in samenwerking met Royal Fireworks echt de tijd en de moeite genomen om mee te denken!

Zij bieden namelijk niet alleen een erg mooi zelf samengesteld vuurwerkpakket aan, maar door de samenwerking heb ik ook direct een opslag- en distributiepunt! Riezebos Vuurwerk stelt belangeloos zijn bunker voor de opslag en zijn winkel voor de distributie van deze pakketten ter beschikking. Dat is pas meedenken!

En ik kan je verklappen, het pakket is echt heel mooi. Zelfs als freak zou ik het wel willen hebben! Ik heb een foto, maar omdat het pakket een artikel bevat die nog niet is gepresenteerd hou ik die nog even geheim. Zodra ik groen licht komt de foto uiteraard online. Volg mij ook op twitter en je hoort het als eerste:@VrolijkVuurwerk

Riezebos Vuurwerk en Royal Fireworks heel erg bedankt!

Laatst bewerkt:
Het blijft lekker doorlopen!

31-07-2013
Vorige week contact gehad met Hardix Vuurwerk en ze wilden graag meedoen. Of ik aan kon geven wat ik nodig had. Dat laat ik mij geen twee keer zeggen dus heb ik mijzelf uitgenodigd bij hen op kantoor. Ik kan je zeggen, dat was echt gezellig! Dat zijn dan weer de persoonlijke voordelen van deze actie.

Na heerlijk in het kantoor over vuurwerk en Vrolijk Vuurwerk te hebben gepraat werd ik ineens uitgenodigd om samen te kijken wat er nog in de bunkers stond en wat ik daarvan zou kunnen gebruiken. Dat laat je je als freak natuurlijk geen twee keer zeggen. Heerlijk op ons gemak liepen we door de bunkers en ik kreeg alle ruimte om aan te geven wat ik graag zou willen hebben. Toen ik de belangrijkste dingen wel had deed Hardix er nog even een schepje bovenop! Want ach, de kinderen vinden dit en dit ook leuk dat moet je ook echt hebben hoor!!

Na ongeveer een halve pallet vol gezet te hebben dacht ik dat het klaar was, maar we raakten nog even aan de praat over leuke artikelen en toen kwamen er ineens nog twee volle dozen 'happy dick' bij! Super leuk fonteintje waar de kinderen echt van gaan genieten!

Al met al weer een geslaagde dag en donatie. Heel erg bedankt Hardix Vuurwerk!!

Vorig jaar het idee al langs zien komen, was zelf enthousiast over het idee. Niet meer dan lof dat je het nu doorzet en zo groots aanpakt. Een goed idee hebben is 1, het daadwerkelijk uitvoeren is 2.

Chapeau, ga zo door, ik blijf je volgen!!

pyro-freak

dit is echt een hele mooie actie geworden
vind het tof dat je na afgelopen jaar er heel je hart in heb gestoken!
je hebt echt iets moois bereikt.
ik hoop niet voor je dat het uit de hand loopt:phaha
geweldig om te zien hoe iedereen meewerkt hieraan.
je zou het echt meer onder de aandacht moeten brengen en vooral straks als het echt gaat gebeuren:)

in ieder geval wens ik je heel veel succes met deze actie

Het is idd een erg leuke actie geworden met behoorlijk positieve respons vanuit diverse importeurs waarvoor hulde.
Echter vind ik dat alle lof naar de initiatiefnemer moet gaan want het is top dat men zoveel tijd steekt in iets onzelfzuchtigs in deze tijd.
Daarom ook mijn complimenten naar Shock voor het opzetten van deze actie.
En hopelijk volgen meer importeurs het goede voorbeeld van diegene die al de medewerking hebben gegeven.

gr

Mooi om te lezen dat dit soepel verloopt. Nu is het een kwestie van alles in praktijk netjes uitwerken richting het einde van het jaar. Als je dergelijke acties goed onderbouwd zwart op wit zet, dan lukt het je vast wel om dit initiatief onder de aandacht te brengen van de media. Met een mooi stuk in de media, maak je een positieve burgeractie als dit helemaal af.

Ik blijf je topic volgen. Leuk!

Iedereen heel erg bedankt voor de positieve reacties. Dat maakt het voor mij alleen nog maar leuker om te doen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg tevreden ben met het resultaat tot nu toe. Niet alleen door de importeurs en winkeliers, maar ook door de trouwe lezers op het forum en op facebook en twitter. Per item op Facebook bereik ik op dit moment 500 mensen en dat zou niet mogelijk zijn als jullie mij niet actief zouden volgen. Dus bij deze: Bedankt!

-------------------------
v.w.b. het bereiken van de media dat staat zeker op de planning. Alleen is dat nu nog veel te vroeg. Direct na sinterklaas zal ik starten met het benaderen van de media. Dat is ook het moment dat de eerste folders op de mat gaan vallen. Als ik voor die tijd start met het benaderen is het item te vroeg en zijn de mensen op het moment dat ze vuurwerk kunnen bestellen het alweer vergeten. En dat willen we niet!

En nog een update:

04-08-2013
Ik ben op zoek naar een logo, maar ik ben zelf niet zo handig met grafische programma's. Dus als een van jullie dat wel is en graag zijn ontwerp op alle uitingen van Vrolijk Vuurwerk wil zien dan hoor ik het graag.

Belangrijkste voorwaarden zijn dat de vrolijkheid uit het logo moet blijken en dat het professioneel over komt. Ik zal zelf het mooiste logo kiezen, maar iedereen mag natuurlijk via de reacties aangeven wat hij/zij het mooiste vind. Dat neem ik dan mee in de beslissing.

Lijkt dit je wat, doe dan mee en upload jouw ontwerp naar www.facebook.com/vrolijkvuurwerkof mail het naar [email protected].

Heb in overleg inmiddels een mail gestuurd naar Hart van Nederland om te kijken of dit de aandacht kan krijgen die het verdiend.
Nu dus even afwachten of zij het een leuk item vinden om in een uitzending te plaatsen.
Fingers crossed:thumbsup:

gr

hahah snap ik dat je daar niet te vroeg mee wilt zijn maar voor bijvoorbeeld hvnl moet je op zn laatst oktober naar ze toe mailen lijkt mij, gezien die ook heel veel andere dingen hebben die in de uitzendingen komen.
Lokale zenders kunnen wel later! Ik ga mijn best doen met het logo, maar wil je daar ook een leuke slogan voor hebben eronder?
Echt top dat je dit doet!

Laatst bewerkt:
hahah snap ik dat je daar niet te vroeg mee wilt zijn maar voor bijvoorbeeld hvnl moet je op zn laatst oktober naar ze toe mailen lijkt mij, gezien die ook heel veel andere dingen hebben die in de uitzendingen komen.
Lokale zenders kunnen wel later! Ik ga mijn best doen met het logo, maar wil je daar ook een leuke slogan voor hebben eronder?
Echt top dat je dit doet!

Een slogan hoeft van mij niet persé. Het gaat mij voornamelijk om een logo. Maar als je een leuke slogan weet sta ik er altijd voor open! In ieder geval top dat je er mee aan de slag wil!

De aandacht van de media zoeken op dit moment is iets waar je mee moet wachten. De media benaderen als alles rond is en het vuurwerk staat in de bunkers om verdeelt te worden en dat de media ook daadwerkelijk kan zien dat het verdeelt wordt.

Onthoud 1 ding Sh0ck, jij ben de initiatiefnemer van dit plan en laat je niet misleiden door alle hulp, hoe goed het ook bedoeld is. Het is een enorme uitdaging om dit te realiseren en ik wens je alle succes van de wereld om dit plan te een succes te brengen.

Let wel, ik val niemand aan die je hulp aanbiedt en ik vindt het ook allemaal super dat mensen je willen helpen, maar hou de regie zelf in handen.

Iedereen heel erg bedankt voor de positieve reacties. Dat maakt het voor mij alleen nog maar leuker om te doen. En ik moet eerlijk zeggen dat ik heel erg tevreden ben met het resultaat tot nu toe. Niet alleen door de importeurs en winkeliers, maar ook door de trouwe lezers op het forum en op facebook en twitter. Per item op Facebook bereik ik op dit moment 500 mensen en dat zou niet mogelijk zijn als jullie mij niet actief zouden volgen. Dus bij deze: Bedankt!

-------------------------
v.w.b. het bereiken van de media dat staat zeker op de planning. Alleen is dat nu nog veel te vroeg. Direct na sinterklaas zal ik starten met het benaderen van de media. Dat is ook het moment dat de eerste folders op de mat gaan vallen. Als ik voor die tijd start met het benaderen is het item te vroeg en zijn de mensen op het moment dat ze vuurwerk kunnen bestellen het alweer vergeten. En dat willen we niet!

Hoi

Mocht je de media willen benaderen, dan denk ik dat je wat aan de late kant bent als je in december met je verhaal aan komt. Wat betreft contact leggen en een potentiele gesprekspartner te vinden, zou ik wat eerder beginnen. Niet in één keer je verhaal verkopen, maar de interesse langzaam los maken. Maak ze maar enthousiast :wink:

Mocht je wat meer tips willen, stuur maar PM.

De aandacht van de media zoeken op dit moment is iets waar je mee moet wachten. De media benaderen als alles rond is en het vuurwerk staat in de bunkers om verdeelt te worden en dat de media ook daadwerkelijk kan zien dat het verdeelt wordt.

Onthoud 1 ding Sh0ck, jij ben de initiatiefnemer van dit plan en laat je niet misleiden door alle hulp, hoe goed het ook bedoeld is. Het is een enorme uitdaging om dit te realiseren en ik wens je alle succes van de wereld om dit plan te een succes te brengen.

Let wel, ik val niemand aan die je hulp aanbiedt en ik vindt het ook allemaal super dat mensen je willen helpen, maar hou de regie zelf in handen.

Bedankt voor de tip. Gelukkig heb ik precies dezelfde gedachte.

Er zijn ook uit mijn prive kring al allerlei aanbiedingen gedaan om mee te helpen met van alles en nog wat. De meesten heb ik afgewezen, juist omdat ik het liever goed aanpak dan meteen te hard van stapel loop. Er waren al mensen die vroegen of ik het landelijk wilde aanpakken, maar dat ben ik niet van plan dit jaar!
Voor dit jaar focus ik mij alleen op het vuurwerk en dat in maximaal 2 plaatsen (ik heb namelijk genoeg vuurwerk voor 2 plaatsen). Beter klein beginnen en het rustig opzetten dan teveel willen. Als het dan een succes wordt, dan kan ik het altijd nog uitbouwen, maar dan ga ik nog meer een beroep doen op de forumleden.

@ Jupilerfreak, tips zijn altijd welkom, stuur maar een PM :D

Super om te zien hoeveel tjd en moeite je hier in steekt.
Ik weet zeker dat veel mensen komend jaar een veel leukere jaarwisseling zullen hebben. Vuurwerk blijft toch een luxe product. En als mensen kunnen kiezen tussen hun gezin aan de vreet houden of vuurwerk is de keuze makkelijk gemaakt.Echt alle respect voor jou en natuurlijk ook voor de importeurs en winkeliers die gratis vuurwerk ter beschikking stellen.
Super!

Heel gaaf om te lezen dat je zoveel voortgang boekt.
Je gedrevenheid is prijzenswaardig.

Als dat geen mooi cadeau wordt voor die gezinnen, weet ik het ook niet meer ;)

Ben ook zeer benieuwd of en welke media hier een verslag van wil doen (blog, krant, radio, tv).
Ik lees dat je tot na Sinterklaas wil wachten om media te benaderen - denk je dat er in alle gevallen nog voldoende tijd over voor is?

Wellicht nog een idee: vraag de media of je hun artikel / filmpje voor publicatie mag inzien/redigeren om te kunnen waarborgen dat het naar jou zin is (mocht het niet positief zijn, zorg dan ook dat je het kunt tegenhouden - het zou zonde zijn als al je inspanningen niet met een fantastische publicatie worden beloond).

Veel succes!

Heel gaaf om te lezen dat je zoveel voortgang boekt.
Je gedrevenheid is prijzenswaardig.

Als dat geen mooi cadeau wordt voor die gezinnen, weet ik het ook niet meer ;)

Ben ook zeer benieuwd of en welke media hier een verslag van wil doen (blog, krant, radio, tv).
Ik lees dat je tot na Sinterklaas wil wachten om media te benaderen - denk je dat er in alle gevallen nog voldoende tijd over voor is?

Wellicht nog een idee: vraag de media of je hun artikel / filmpje voor publicatie mag inzien/redigeren om te kunnen waarborgen dat het naar jou zin is (mocht het niet positief zijn, zorg dan ook dat je het kunt tegenhouden - het zou zonde zijn als al je inspanningen niet met een fantastische publicatie worden beloond).

Veel succes!

Met het wachten tot na sinterklaas gaat het mij voornamelijk om de lokale media (regionale weekkranten/dagbladen en lokale omroepen). Ik was nog niet van plan om landelijk te gaan, maar het balletje is nu gaan rollen. Daar zal ik inderdaad eerder bij moeten zijn, maar Pyromaniac heeft de eerste mail al verstuurd, dus we zijn op tijd :D

En ik wil idd zelf de regie erin houden. Daarom zal ik voor de lokale media ook zelf een stukje schrijven voor rond halverwege december en ze dat aanbieden, want dan loopt de voorverkoop nog en ik wil ze uitnodigen op een van de uitdeelmomenten voor foto's e.d.

update:

07-08-2013
De eerste twee inzendingen voor de logo's zijn binnen en ik vind ze er erg mooi uit zien! Wat vinden jullie er van? En laat ook op facebook je mening achter, dan neem ik dat mee in de uiteindelijke keuze!

Tipje van de sluier, beiden zijn afkomstig van een forumlid en ik ben het niet!

Logo 1.jpgLogo 2.jpg

Kom op jongens! Wel een beetje stemmen!! :cool:
En volg me aub op twitter, zodat ik meer mensen kan bereiken en de importeurs ook volgend jaar graag meedoen!

Back
Bovenaan