Vroegâh, toen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vroegah, toen je hele dagen heksenkringen aan het maken was:

10056428_vuurwerk-578.jpg

Vroegâh, toen je nog echt scherpe collectiefotos maakte en met zo'n collectie koning te rijk was...

Vuurwerk 2009-2010 (Alles).jpg

Vroeger, toen we de echte chinese rollen met flashkruit nog te koop werden aangeboden in de Telegraaf

toen iedereen met zijn betaalbare zooi op straat stond zonder de veels te dure doorlont bakken of de compounds van nu.

Vroeger, toen. We nog blij waren met een 64 shots sattelite killer! Toen we alleen maar londen dromen van grote flowerbeds. En zie waar we nu zijn :)

klopt, had nog zo 64 shots sattelite killer gevonden ,op een naast gelegen garage was niet af gegaan
en nog weer aan de praat kreeg. toen had je nog geen grote bakken vuurwerk en compounds toen wou je zeker zo blok hebben en nu verlang we weer na de goede oude knal tijd het is net andersom.

vroeger had je nog goede astronauten schuurmans , als je die doormidden wou breken moest je die langs een stoep rand leggen, en van de knal kreeg je echt piep van in je oren

hadden we vroeger ook, van een goede vriend ,die vader nam altijd zo meter pakket mee uit amsterdam , nou dat was echt wat, nu liggen ze gewoon bij de action in de winkel onder cat 1 vuurwerk hahahaha

vroeger dat je om 5 uur smorgens met je fiets met krantentassen op weg naar neefjes ging om samen het vuurwerk op te halen bij de winkel.

Vroeger..

Toen ik probeerde om een knalerwt aan te steken die ik had uitgezocht in het krantje 'omdat er zoveel inzaten'. :bonk:

Toen we hier in de boom in de tuin een grote spijker hadden speciaal voor de draaizonnen

Toen een assortimentspakket met 9-25 shots cakes het hoogtepunt van de avond was

Toen ik nog hele bloempotten vulde met babypijltjes

Toen ik niet op 31 december mijn vuurwerk wilde halen omdat ik dan zelf aan het afsteken zou zijn

Toen wij (ik en mijn vader) ons vuurwerk nog bij de lokale vuurwerkwinkeltjes haalden

Toen ik nog elke dag aan mijn vader en moeder vroeg of de eerste krantjes al binnen waren

Toen we nog half december Belgische Chinese rollen en meterpakketten kochten

Toen ik al het fooiengeld van mijn krantenwijk gebruikte om vuurwerk van te kopen

Toen RBC nog bestond en elk jaar weer promoveerde of degradeerde.

Toen je nog om kwart voor 10 's ochtends klaar stond met je aansteeklont en je tas vol rotjes in de vrieskou.

Vroegah.. toen ik nog niet volwassen was en geen zorgen had. Ik ging heerlijk naar school, hele dag met vrienden praten in de klas en treiteren.
Nu ben ik volwassen en heb ik kosten, veels te weinig prive tijd. Het is alleen maar werken, werken en nog is werken(stages) om aan de samenleving te voldoen en te "overleven".

Ik mis mijn jeugd elke dag, kon ik maar eventjes terug gaan en het beter koesteren

Vroegahh.... toen je duim pijn deed van de aansteker en je klauwe zwart waren van het kruit en de lontjes.

hahahaha was ik helemaal vergeten de pijnlijke duim.geklooi met oompies oude aansteker met klotevlam hahaha

Vroegâh, toen je de bel van je fiets draaide en het schroefgat vulde met luciferkopjes, en daarna een spijker erin deed en hard op de grond gooide waarna er een flinke knal volgde.

Vroeger toen ik met mijn ouder naar winkelcentrum Alexandrium ging waar er een grote dump toko zat met een hele grote helicopter in de winkel en waar ze vuurwerk heel het jaar door verkochten. Altijd een doosje knalerwten en trektouwtjes wat was ik daar blij mee. Heel het jaar vuurwerk folders bekijken, kon ze bekant uit me hoofd. Sommigen beelden vergeet je nooit, weet nog goed dat op de 31ste van december me maten me kwamen ophalen om vuurwerk af te steken. In de verre verte zal ik al een enorme rookontwikkeling opkomen en dan wist ik ja ze komen eraan. Toen was het geluk nog heel gewoon. Kan hier uren over blijven praten. Mis het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan